that's what people do

313 24 6
                                    

Sevgilin ile akşam bir planın vardı, ama bundan önce bir işi olduğunu söylemişti ve seni de beraberinde getirmişti. Burası bir kapalı havuzdu. Ama seni koridorda bırakmış, işini halledip geleceğini söylemişti.

Şimdi ise bekliyordun. İçeriden sesler gelse bile tam olarak duyamıyordun. Jim'in bağırdığını duydun.

"İnsanların yaptıkları bu!"

Bir anda bir cesaret geldi, James'in kesinlikle girmeyip beklemen gerektiğini söylediği yere girdin.

Üstünde bomba taşıyan sarışın, kısa bir adam... Buna şaşırmadın, sevgilinin işinin ne olduğundan haberdardın sonuçta.

Ona endişeyle, sana ise şaşkınlıkla bakan renkli gözlü, uzun, kıvırcık saçlı başka bir adam... Onun da elinde Jim'e karşı doğrultulmuş bir silah vardı. Ve sana onaylamıyormuşcasına bakan sevgilin...

"Baby, sana beklemeni söylediğimi hatırlıyorum."

"Ben... Merak ettim."

Yanına geldi, elini beline atarken konuştu.

"Tanıştırayım, Sherlock Holmes ve John Watson. Şimdi uslu bir kız gibi sessiz kal tatlım ve bizim sıkıcı muhabbetimizi dinle. Birazdan çıkacağız."

Sadece başını salladın. Moriarty, Sherlock'a döndü.

"Senin kalbini yakacağım!"

"Bende ondan olmadığını biliyorum."

James, gözleri ile John'u gösterdi.

"Bunun yalan olduğunu ikimiz de biliyoruz."

Bir süre herkes sessiz kaldı. Sherlock'un bakışları sana yöneldi.

"Sende de bir kalp var ama değil mi? Son bir hamle yapabilirim."

Silah sana yöneldiğinde Jim'in gözlerinde endişe gördün. Bunu Sherlock, hatta John bile gördü. Ama James bozuntuya vermemeye çalıştı.

"Bir sürü keskin nişancı var burada, farkındasın değil mi?"

"O zaman ilk hamle yapan kazanır danışman suçlu."

Dedi ve silahı sana daha net doğrulttu. Ama James, parmağını şıklattığında Sherlock'un üzerindeki kırmızı noktalar gitmişti.

Uzun boylu adam da bu hamlede sonra sana yönelttiği silahı indirdi. Sevgilin, senin elini tutup çıkışa yöneldi. Arkanızdan ise bir bağırış duydunuz.

"Sevgi zaaftır Moriarty, ve ikimizin de birer zaafı var."

♠️

Ben bu kitabı unutmuştum hatırlatın arada özür dilerim JAHSGSPAISDŞQŞWHEWPQPWH

10 bölüm sürecek. Ama Andrew scott... aşığım ya.

jim moriarty x reader, quotes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin