♥︎1♥︎

104 16 6
                                    

*გამარჯობა,ჩემი სახელია კიმ ჯისუ და ვარ 15 წლის,ნუ თითქმის 16ის რადგან 2 კვირაში მაქვს დაბადების დღე.
ჩვენს ქვეყანაში როდესაც ადამიანი 16წელს აღწევს სრულ წლოვნად თვლიან ამიტომ, მშობლები მას ბინას ქიარობენ და სხვაგან,ცალკე უშვებენს საცხოვრებლად.
მე კი ამის ძალიან მეშინია,არ ვიცი როგორ უნდა ვიცხოვრო მარტო.
თან თუ ჩემს მხედველობას და ჯანმრთელობას თუ გავითვალისწინებთ 1 დღესაც ვერ გავძლებ.
გაინტერესებთ რა მჭირს თვალზე?ან ჯანმრთელობის პრობლემები რატომ მაქვს?
ეს წინა წელს მოხდა,15 ის რომ ვხდებოდი ჩემს საკუთარ დაბადების დღეზე მამას ვთხოვე მანქანის საჭესთან დავეჯინე.
ასეც მოიქცა და ამიტომ ავარია მოგვივიდა.
დიდი არაფერი,საჭე ვერ დავიმორჩილე ამიტომ ხეს შევასკდი.
უბრალო დაჟეჟილობები იყო მაგრამ გარკვეული დროის შემდეგ ექიმმა მოგვწერა რომ უნდოდა ჩემთვის თავზე კარდიოგრამა გადაეღო.
მეორე დღესვე წავედით და აღმოჩნდა რომ მესამე სტადიის სიმსივნე მქონია.
დროებითი დეპრესია დამეწყო,მაგრამ ბოლოს მივხვდი რომ ჩემი ტირილით ვერაფერს შევცვლიდი და ცხოვრება გავაგრძელე.
რაც შეეხება მხედველობას,ერთ მშვენიერ დღეს მე და ჩემმა მეგობარმა სოფიამ გადავწყვიტეთ ღამე all of us deadს გვეყურებინა.
5ე სერიაზე თვალების ტკივილი დამეწყო,სოფიას რომ შევხედე იკივლა და მეუბნებოდა ზომბი ხდები თვალი დაგიწვრილდაო.
შემეშინდა,სარკეს მივვარდი და ტირილი დავიწყე არ მინდა ზომბად გადაქცებათქო.
ჩვენს კივილზე დედა შემოვიდა და ჩემი თვალი რომ დაინახა გული გაუსკდა,მეორე დღეს ექიმთან წავედით და თვალის ანთება აღმომაჩნდა,სამწუხაროდ გენეტიკურიაო და არაფერი ეშველებაო.
დრო რომ გადიოდა თვალს მით უფრო მიბნელდებოდა და საბოლოოდ შეიძლება ითქვას რომ ახლა უკვე "ბრმა"ვარ.პირდაპირი მნიშვნელობით არა თუმცა ბევრი არ მიკლია.
თუმცა შევეგუე ამ ფაქტს რომ სხვების ნაირი ვერ ვიქნები,წვიმაში მეგობრებთან სეირნობის ნაცვლად ქიმიებს ვიკეთებ.
ყველა ჩამომშორდა და მხოლოდ მე დავრჩი.
ქიმიაზე ერთი ბიჭი გავიცანი,სწორედ აქედან დაიწყო ყველაფერი:

          

                    5იანვარი ორშაბათი
                       ქიმიის დღე
                   დილა 07:00
- ჯისუ  ადექი,ხომ იცი დღეს 9საათზე ქიმია გაქვს.- მაღვიძებს დედა
- კი ვიცი,თუმცა 9საათამდე ორი საათია დარჩენილი ცოტას გამოვიძინებ - ვუპასუხე ზმორებით
- არა არა,უნდა მოემზადო შენი რომ ვიცი 40 წუთი მხოლოდ მომზადებისთვის დაგჭირდება.
- კარგი კარგი.

                            ექიმის კაბინეტი
                       დილა 09:00
კაბინეტში შესვლის თანავე დოქტორი ერლი შემეგება:
- გამარჯობა ჯისუ,როგორ გრძნობ თავს?
- მადლობ კარგად,თქვენ?
- მეც გადასარევად,ხომ იცი დღეს შენი ბოლო ქიმიაა.
ეს შენთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი დღეა.
- კი კი ვიცი.
- ხომარ ნერვიულობ?
- ცოტას.
- სანერვიულო ნამდვილადაა,ოღონდ კარგი მხრით.
- ჰო.
- კარგი მოსაცდელში დამელოდე,მოვემზადები და წაგიყვან პალატაში.
- კარგით.

*და აი აქ მოსაცდელში დავინახე ის,ნამდვილი და პირდაპირი მნიშვნელობით handsome(ინგლისური სიტყვა,ითარგმნება როგორც სიმპათიური) ცისფერ თვალება ბიჭი 18 წლის ჯონ ვონი.
საერთოდ ბრმა ვარ მაგრამ მისმა სილამაზემ თვალი მომჭრა და იმაზე მკაფიოდ დავინახე ყველაფერი ვიდრე ჩვეულებრივ.

  

              გამარჯობა,ეს ჩემი პირველი ფიკის პირველი ნაწილი იყო💞თუ მოგეწონათ შენდეგ ნაწილსაც დავდებ⭐️საცდელი იყო ეს და შემიფასეთ🥹.

♡︎only me and you♡︎Where stories live. Discover now