Tanıtım

60 15 13
                                    

❗️UYARI❗️

>Merhabalarr öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bu kitabı devam ettirmeyeceğim çünkü ilham kaynağım yok :)
(Biliyorum size saçma bir sebep gibi geliyor ama gerçekten ilham olmadan yazmak çok zor.)

Taslaklarda aklıma geldikçe bu kurguyu daha iyi daha güzel betimlemeler ile tekrar biraz değiştirerek yazmaya başladım.

Devam ettirirmiyim bilmiyorum.

Bu kitabı buradan silmeyeceğim. Daha iyisini yazana ve yayınlayana kadar bu kitap silinmeyecek ve devamı da gelmeyecek.

Aslında bu kitabı devam ettirmek istiyordum ama araya malesef okul sınavlarım girdi ve yazmayı bıraktım. Tabikide bu baya bir önceydi. Bir kaç ay önce aklıma geldikçe bu kitabı daha güzel kurgulayarak yazmaya başladım ve galiba onuda yazmayı başaramadım çünkü mükemmeliyetçi kişiliğim buna izin vermiyor.

Genel olarak mükemmeliyetçi değilimdir ama konu şiir, kitap vb. Şeylere geldiğinde ister istemez kendimi bu konuda eksik hissediyorum ve daha iyisini yapmak istiyorum.

Bu kitabıda bu yüzden devam ettirmiyorum.

Kitap silinmeyecek çünkü bir şeyler yazmaya başladığımda ve ilhamım bittiğinde burayı açıyorum ve defalarca okuyorum bu sayede aklıma bir kaç şey geliyor. :)

Söyleyeceklerim bu kadardı. İyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler ve iyi okumalarrr <3

⚖️

Merhaba sevgili okurlar, açıkcası çok heyecanlıyım. Size tam olarak ne yazacağım pek bilmiyorum. Bu benim cesaret edip yayınladığım ilk kurgum. Umarım beğenirsiniz <3 Aşağıda okuyacaklarınız gelecekten bir kesittir.
İyi okumalar <3

~🗝

"Beraber iyleştiririz ruhunu, beraber insanlaştırırız kalbini" dedi genç adam sevdiği kadına.

Kadın bir süre karşısın da duran adama baktı haykırmak istiyordu. "İyleşemeyecek kadar vahşete bulandı benim ruhum ve kalbim" demek istedi ama diyemedi. Sevdiği adamı kırmak istemedi genç kadın.

"Tamam" dedi ve tekrar konuştu kadın. "Beraber iyleştiririz ruhumu beraber insanlaştırırız kalbimi" dedi genç kadın sevdiğine.

O gece kadın ilk defa sevdiğine yalan söyledi.

O gece adam ilk defa sevdiği kadının yalan söylediğini anladı ve bir yemin etti. Dedi ki içten içe: "Ne olursa olsun tutsak olmuş ruhunu ve kalbini o esaretten kurtaracağım"

İkiside sustu ve birbirine baktı. O gece birisi yapamayız diye haykırmak istiyordu, diğeri ise içinden yeminler ediyordu.

Huzur ile VahşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin