VOTE VE YORUM İSTERİM UZUN ZAMANDIR YAZMADIĞIMIN FARKINDAYIM ÇOK ÖZÜR DİLERİM SİZİ MERAKLANDIRMAMAK İÇİN KISA YAAZDIM AMA OLSUN TEŞEKKÜR EDERİM BAYS SİZİ ÖPTÜM.
İkizimi kimin vurduğunu bilmeden bir o yana bir bu yana yürüyüp duruyorum.Kimin vurduğunu bir bilsem çok kötü bir şekilde öldüreceğim. Annem babam yıkılmış bir şekilde oturuyorlar sinirim çok bozuk çatacak yer arıyorum çok sinirliyim şuan patlayabileceğimi bildikleri için hiçkimse yanıma yaklaşmıyor ve hatrımı sormuyor nasıl sorabilecekler ki şuan yıkılmış bir şekilde duruyorum.Sinir krizi geçirdim elimi aynaya vurdum sol elim kanlar içinde umrumdamı koca bir hayır izin verseler ikizimi vuran orospu çocuğunu bulup ölümlerden ölüm beğendireceğim ama izin vermiyorlar burayı birbirine katardım ama ailemi üzmek istemiyorum baran şu piçi bulmaya gitti bunu benim yapmam gerekiyordu.Benim ikizim ne yapmış olabilirde şuan hastanede yatıyor.Şuan aklımdan o piçi nasıl acı çektirerek öldüreceğim geçiyor .Baranla da ne kadar kavgalı olursam olayım hep yanımda oluyor beni güvende hissettiriyor şuan yanımda baran'ın ailesi ve benim ailem var bizimkinler bile benim yanıma yaklaşamazken aras benimle konuşmaya çalışıyor.Bir hastane kapısına bir de ikizimin yattığı odaya bakıyorum.Hastane kapısından baran gözükür gözükmez ayağa kalktım yanıma hızlı adımlarla gelip beni koca kollarıyla sardı benim kokumu içine çektiğini hissettim bende onun kokusunu içime çektim.Birbirimizden ayrılınca gözleri elime kaydı.Sinirlendiğini hissedebiliyorum ama yinede bana hissettirmemeye çalışarak neden pansuman yaptırmadığımı sordu.Benim cevap vermem gerekirken ortaya aras atılıp ne yaparsak yapalım buradan hiç ayrılmadı bizde yaptıramadık dedi.Bana baktı ve sesini yumuşatarak neden elimi bu şekile soktuğumu ve neden pansuman yapmadığımı sordu bende ikizimin başından ayrılmak istemediğim için dedim.Kısa ve öz cevaplarım baran'ı sinirlendirmiş olsada bir şey demedi.
Ben onun bana öyleyeceği şeyi merakla dinlerken baran anlamış olacak ki adamlar buluyor dedi ve beni pansuman odasına doğru çekiştirdi ve elime nazik elleriyle pansuman yaptı.Benim yorgun olduğumu anladığı için beni boş bir hastane odasına götürdü beni yatağa yatırdı ve elime dikkat ederek yanıma yattı bende onun yanına sokuldum şuan ihtiyacım olan koku baran'ın kokusuyla uykuya daldım.
Baran'ın beni öpmesiyle uyandım bana adamları yakaladıklarını söylediler gidip o pezevenki öldüreceğim.Kimin öldürdüğünü sordum.
Serdar dönmez'in ortağı Melih polat ben duyduklarımla şok oldum baran'ın her şeyi bilmesinin daha iyi olduğunu düşünüp anlattım
Depoya geldiğimizde salık olan saçlarımı bileğimdeki tokayla bir topuz yaptım deponun tam ortasında duran melihin yanına gidip başından bir kova su döktüm ayılınca ardı arkası kesilmeyen yumruklar attım bir bıçak alıp gömleğinin düğmelerini açtım ve göğsünden başlayarak çizikler attım ve ona arada neden yaptığını söyle diyordum.
bayılınca adamlarıma tuzlu su getirmelerini söyledim.Tuzlu su döktüğümüzde adamın feryatları beni eğlendiriyordu erkekliğinin üsütüne bıçağı getirdim ilk çizdim ondan sonra batırdım sonunda konuşmaya başladı serdar ile kavga etmişler balo gecesi akşamı bara gittiğimizde serdar'ın bana olan bakışlarını fark etmiş ve benim ikizimi vurunca bende serdar'ı suçlayınca intikam almış olacakmış daha fazla dinleyemedim ve attığım yumruk ile kendini yerde buldu ve ardından tekme attım sonunda silahımın ucuna susturucu takıp adamın kafasına nişan aldım ve vurdum.
Depodan çıkıp arabaya bindiğim an telefonum çaldı ve ikizimin uyandığı haberi geldi son gaz hastaneye giitik koşarak hastanenin içine girdim odaya hızlı bir şekilde girip cenke sarıldım doktor 1 gün sonra çıkabileceğimizi söyledi.
1 gün sonra
hastane'nin önündeki korumaları atlattık ve baranla el ele hastaneden çıktık artık mutlu olacak gibiyiz ne dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sakıncalı Mafyam (DÜZENLENİYOR)
Ficción General-Çok şey yaşadık sonunun böyle biteceğini bilseydim daha önce bulurdum seni hayatta tek doğrularımdansın miray -seni seviyorum