Kopogtatásra ébredtem. Lucifer érkezett megnézni élek e még. Már elég jól éreztem magam ahhoz, hogy könnyedén fel tudjak ülni és a hányinger is alábbhagyott.
- Úgy tűnik rendben leszel. - állapította meg - Megyek megnézni Mikát is, ha gondolod velem tarthatsz - mondta, majd vetett egy pillantást Sátánra aki farkasszemet nézett vele, így inkább megindult az ajtó felé. - Kint megvárlak Reiki - mondta, majd becsukta maga után az ajtót. Sátán egész végig megvető tekintettel figyelte.
- Én akkor megyek is - csúsztam le az ágyról - Köszi, hogy gondoskodtál rólam az elmúlt napokban. Szerintem már elég jól vagyok ahhoz, hogy egyedül is meglegyek a szobámban - mondtam neki, mire ő csak bólintott.
Levi mangákkal körül barikádozva magát, ült a szobája közepén. Mika pedig... Hát. Egy kádban feküdt?
- Még mindig nem ébredt fel? - kérdezte Levit Lucifer.
- Nem. Még mindig húzza a lóbőrt - fújtatott Levi. Lucifer szemügyre vette az alvó lányt.
- Hm! - a szája halvány mosolyra húzódott.
- Mi az?? - kérdeztem tőle.
- Nézd meg jobban! - mutatott Mikára - Eltűntek a fekete karikák a szemei alól és már sokkal kipihentebbnek tűnik. Véleményem szerint azért nem kelt még fel, mert már hetek óta nem aludt semmit és most végre bepótolja - nevetett - Semmi baja sincs! Szerintem még ma fel fog kelni.
- Itt lenne már az ideje! Egy csomó anime új részéről lemaradtam az internetmegvonás miatt!! - mondta morcosan Levi, majd félretette a mangáját és odament az ágynak használt kádhoz.
- Hahó!!! Ébresztő!! - kezdte rázni Mikát - Itt az ideje felkelni!!!
Ennek hatására az alvó lány megmozdult, összevonta a szemöldökét és nyüszített, de még mindig nem ébredt fel.
- Ééééébreeeeeeesztőőőőőő! - hajolt hozzá közelebb Levi.
- Nehmm!! - jött válaszként egy nyögés, majd fészkelődni kezdett, és átfordult az oldalára. Fordulás közben pedig lendületből képen törölte a fölé hajoló Levit, aki erre teljesen ledermedt és döbbenten bámult támadójára.
- Pfffffffffff - szakadt ki belőlem a nevetés. Lucifer pedig az arca elé tette a kezét és látszott rajta, hogy nagy erőfeszítésébe telik nem elnevetni magát.
- Mi olyan vicces!!! - vörösödött el Levi arca és szitkozódva tolt ki minket a szobájából - Tünés innen!! Nincs itt semmi látnivaló! - kiabálta vöröslő fejjel, majd bevágta az ajtót előttünk. Lucifer elgondolkodva nézte a zárt ajtót, majd felém fordult.
- Rád bízom, hogy időnként nézz rá Mikára. Levi nem egészen az a típus aki tudna valamit kezdeni vele, ha felébred. Szükség lesz valakire aki tud neki segíteni.
Válaszként csak bólintottam, majd elindultam Luciferrel az étkező irányába, hogy ne maradjak le a reggeliről.
Mint azt korábban Lucifer megjósolta Mika délre valóban felébredt, teljesen kipihenten és energikusan.
- Farkas éhes vagyoook! - nyöszögte - Leviiiiiiii megyünk enni??
- Menj egyedül! A hülyeséged miatt már így is lekéstem a "Nem lehettem hős, ezért vonakodva, de úgy döntöttem hogy szerzek egy állást" legújabb részét! - duzzogott, miközben minden eszközét újra csatlakoztatta a wifire.
KAMU SEDANG MEMBACA
Obey Me! Fanfiction
Fiksi PenggemarHATÁROZATLAN IDEIG SZÜNETEL! ⚠️ Figyelem!!! Káromkodást is tartalmazhat! Olvasás csak saját felelősségre!!!⚠️ A történet csak nyomokban követi az eredetit! Minden rész egy teljes napot foglal magába. ( A részek végén lévő dátumok nem a jelenlegi nap...