Do A 2

4 0 0
                                    

Kochanie…
To już drugi list, który do Ciebie pisze. I będę pisać póki ręce nie odmówią mi posłuszeństwa. Tym razem chciałabym by to nie  były słowa bez pokrycia, coś co tylko przeczytasz i włożysz w zakurzona szufladę, Chciałabym byś wracał do tych słów gdy pojawi się nawet najmniejsze zwątpienie, złość, zazdrość, bezsilność, a nawet może strach…
Więc zacznę od tego, że za każdym razem gdy musze się z tobą pożegnać jest mi ciężko, bo tylko przy tobie czuję się spokojna. Potrafisz mnie rozśmieszyć jak nikt inny, a gdy widzę do tego twój uśmiech to odpływam w twoją szalona podróż. Potrafisz rozpoznać każdy mój ruch, mój gest, minę i słowo.
Dzięki tobie powoli zaczynam nawet lubić swoje ciało. Wiesz? Uwielbiam to uczucie gdy leżymy razem przytuleni, a ty dotykasz każdy centymetr mnie i się nim zachwycasz jakbyś leżał obok  najpiękniejszego arcydzieła Matejki albo jakbyś czytał dotykiem najlepsze wiersze Słowackiego.
Często czuję się przy tobie taka malutka, bezbronna. Mimo, że dzieli nas tylko dwa lata mam wrażenie, że wciąż jestem gdzieś w środku tą ośmiolatką  z obciętą krzywo grzywką, z obdartymi kolanami i brudną niebieska sukienką.
Czasami nawet czuję twój zapach mimo, że byleś u mnie wczoraj, a ja mam katar i nie ma szans bym cokolikiem poczuła, ale czuje.
Wiem też, że nie zawsze będzie idealnie, będą dni gorsze, ale każdy dzień nas czegoś uczy. Warto mieć chwile dla siebie, chociażby  móc zatęsknić. Mam nadzieje, że czasem  właśnie w takich chwilach tęsknisz za mną. Gdy każde z nas jest z kimś innym lub sam, gdy pracujesz, lub nadzwyczajnie w świecie leżysz na łóżku już do snu się układasz i myślisz „czegoś mi brakuje, za zimno, za cicho i jakoś tak pusto „
Ze myślisz… „ Bez niej żyć nie mogę’ Bo mi dzięki tobie chce się żyć, i chce być lepsza dla ciebie. Wciąż się uczę, powstrzymuje swoją mroczną mnie, żeby tego nie spieprzyła. Wtedy sama bym ją zabiła

                                                                                                                      Kocham Cię.

14.11.2019

Emocjami Do Ciebie PiszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz