Serseri Kadınım 9

976 25 9
                                    

Serci'den

"BİTTİ TAMAM MI BİTTİ SERCİ"  Kulaklarımda çınlayan ses neler yaşıyordum ben. "Duru yanlış anladın bekle lütfen" hızla otoparka koşan duruyu yakalamaya çalışıyordum "Duru lütfen bekle" arabaya yaklaştığında daha hızlı bir şekilde açmaya çalıştığı kapıyı kapattım. "Dinliycek misin?" Öfkeyle elimi iten duru ağzını bile açmıyordu "Beni o öptü" cevap vermesini istiyordum konuşsun istiyordum "Bir şey yaşamadım duru yanlış anladın cidden" arabanın kapısından beni hızlıca ittiğinde şok içinde kalmıştım tutunmaya çalışırken  kafamdan gelen acıyle inlemem ve arabanın sesi bir olmuştu nerdeyse beni ezicekti. O esnada arkamdan duyduğum tanıdık ses "Onu öldüreceğim" kafamı çevirdiğimde bana yaklaşan ve öfkeyle arabanın ilerleyişini izleyen derini gördüm. Omzuma dokunan elleri tüylerimi ürpertmişti yavaşça yerden havalandığımda ağlamamı durduramıyordum. "Onu öldüreceğim" derinin gözlerindeki öfkeyi gördüğümde ciddi olduğunu anlamıştım "Ne diyorsun sen ya" "Bırak beni yere çabuk" kitlenmiş gibiydi öfke doluydu dur bir dakika beni tekrar kaçırıyor muydu  "Bırak beni derin" "Hemen" beni duymuyor gibiydi ne ara bir arabaya yaklaşmıştık ve beni ne ara oturtmuştu emin değildim hızlı bir şekilde kendi de şöför koltuğuna geçmişti sayıklıyordu "Seni öldüreceğim duru" araba resmen uçuyordu kafamdaki sızı gittikçe artmaya başlamıştı üzerime eğilip kemerimi hızla taktı önümüzdeki araba tanıdıktı kornaya basıyor sellektör yapıyor ve arabaya gittikçe sıkıştırıyordu. önümüzdeki arabayı solladığı an tek koluyla beni tutmaya çalışırken frene asıldı arkadan gelen şiddetli bir sarsıntı neler oluyordu savrulmama engel olmuştu olayları takip edemiyordum arabadan inmişti kapıyı açmaya çalışıyordum zor bela açtığımda duru dur bir saniye derin arkadaki arabanın içinden duruyu çıkarmış "Seni öldürürüm" kükrüyordu resmen kafasıyla duruya vurduğunda şok geçirmiştim. "Dur napıyorsun sen" yürümeye çalışıyordum duru yere düşmüştü çoktan üzerine çıkmış boğazına yapışmıştı "Derin lütfen dur" derini durdurmaya çalıştıkça durunun kızaran suratını görmüştüm derinin omuzlarından tuttuğumda onu çekemiyordum "Derin lütfen " "Derin" kafamın araksındaki sızı durmuyordu onu bıraktırmanın tek bir yolu vardı "Derin oyuncağın iyi değil" kafasını birden bana çevirmişti durunun üstünden kalkıp beni kontrol etmeye başladı duruyu bırakmasıyla içim rahatlamıştı eğilip kafamı tuttuğumda elimi çekti hızlıca "Sikiyim" duruya döndü "Hayatını sikcem senin bekle" sertçe bir tekme attığında ben son kalan gücümle bağırdım "Derinnn" gözlerimin kapanmasına engel olamıyordum.





SELAMLAR nolmuş bu uygulamaya neyse bi yerden ufak ufak başlayalım demi geç olsun güç olmasın böyle kısa bölümlerle beni daha fazla teşvik edicek gibi hikayenin ana kurgusu kafamda ancak oynamalar olabilir yorumlarınızda önemli tabi nasılsınız hayatlar nasıl neler yapıyorsunuz bu hikayeye başlayıp yb bekleyenler ölmediyse tabi yıllar oldu da birazcık ;/

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Serseri Kadınım (GxG) (+18) (LEZBİYEN) (LGBT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin