Kafamdaki tüm bu soru işaretlerine rağmen Cansu'yla yakınlaşmamız devam etti. Artık her okul çıkışı beraber yürüyoduk ama onu evine bırakmayı teklif ettigimde ise hiçbir zaman olumlu bir cevap alamadım. Acaba neden evlerini görmemi istemiyordu ? Belkide içinde kaldıgı bir evi bile yoktu ...
Cansu çok ilginç bir kızdı. Hal ve hareketleri konuşmayı , yemek yemeyi yeni ögrenmiş bebekleri andırıyordu . Bu yüzden sınıftaki arkadaşlarım sürekli onla dalga geçerlerdi. Tabi bu benim hiç hoşuma gitmezdi , onlara bir şey dememek için kendimi zor tutardım. Ama böyle giderse bir gün gerçekten kendimi tutamayıp gerekenleri söyleyecegim.
O gün eve döndügümde evdekiler beni bekliyordu. Ben odama geçiyorum dememe kalmadan beni içeri çagırdılar. Geçtim , oturdum . Annem birden hayatında biri mi var diye bana sordu . Ne oldugunu anlayamadan babam ' o okul çıkışlarında beraber yürüdüğün kız kim .? ' diye devam etti. Olayın şokunu atlattıktan sonra o sadece arkadaşım aramızda bir şey yok diyip odama çıktım .Cuma sabahı erken kalkıp hemen okul yoluna koyuldum . Çünkü Cansu da okula erken gelecekti ve beraber oturup kahvaltı edecektik.Öyle de oldu. Kahvaltımızı ettik ve samimi bi şekilde konuşmaya başladık. Bana 'bugun dışarı çıkalım mı okulu boşver ? ' dedi. Bu zamana kadar ki okul hayatımda hiç okulu asmamıştım. İlk anda olmaz diyip okul çıkışında bir şeyler yapabilecegimizi söyleyecektim ama anlamadıgım bir güç bana okulu asıp dışarı çıkmama zorluyordu resmen . Haliyle bu güce karşı koyamadım ve o gün okulu astım ve Cansu'yla çok güzel vakit geçirdik.
O gece Cansu bana ' beni seviyor musun ' diye mesaj attı . Çok şaşırmıştım . Evet , evet ona seni seviyorum dedim . Ve o da bana , beni sevdigini söyledi. Artık biz sevgiliydik. İçimde degişik bir mutluluk hissi oluşurken bir yandanda tarif edemedigim bir tereddüt vardı. Çünkü yaklaşan sınavımı unutmuştum. Ve kendimi Cansu'ya kaptırmıştım. Bunun sonu hiç iyi gözükmüyordu .
Uykusuz bir cuma gecesinden sonra cumartesi sabahına uyanmıştım . Olamaz ! Bugun 24 Mart ' tı. Ve bugun dersanemizin Türkiye geneli sınavı vardı. Ben senenin başından beri bu sınavı bekliyodum resmen . Ama Cansu resmen unutturmuştu bana bu sınavı. Sınava 2 saat vardı. Hemen geçip çalışmaya başladım .Her ne kadar çalışmaya başladıysam bunun sınava fazla etkisi olmayacaktı.
Her şeye ragmen yola çıktım. İçimde bir endişe vardı. Çünkü dersane hocalarımdan hepsi benden bu sınavda derece bekliyorlardı.
Sınıfıma geçtim , oturdum . Kitapçık önüme gelmişti . Senenin başından beri çok önem verdigim sınav önümdeydi. Zaman geçiyordu önceden çok iyi bildigim konuları bile unutmuştum resmen . Sınav bitti . 160 sorudan sadece 90 tanesini yapabilmiştim ve zamanımda yetmemişti . Bu sonuç şu andan itibaren benim hayatımın nasıl alt üst olacagına işaretti. Artık beni mutlu eden tek şey Cansu'ydu. Ama Cansu yüzünden ailemle aram bozulmuştu , derslerime eskisi önemi veremiyordum ve en önem verdigim sınavdan da kötü bir sonuç alacaktım . Ama bunları hiç kafama takmıyodum Cansu beni resmen hipnotize etmişti. Artık hayatımda neler olacagına Cansu karar veriyordu . Cansu'ya olan sevgimi bir kenara bırakıp Cansu ' yu biraz araştırmaya karar verdim . Hayatımı bu kadar degiştiren bir kızın geçmişini bilmem gerekti. Belkide bu kızın bir geçmişi bile yoktu. İçimden bir ses bu araştırmanın sonunda çok ilginç şeyler ögrenecegimi bana hissettiriyordu resmen.3. BÖLÜM 2-3 GÜN İÇERİSİNDE GELİCEK. 👍
OYLARSANIZ SEVİNİRİM.😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN ?
Mystery / ThrillerGERÇEKLEŞEN OLAYLAR ONUN KİM OLDUGUNU ANLAMAMA NE KADAR YARDIM EDEBİLİR Kİ ? OLSUN AMA BEN ONUN KİM OLDUGUNU BULMAYA KARARLIYIM ...