DÜĞÜM

36 2 3
                                    

Evet , o çok sevdigim Cansu'yu araştırmaya karar vermiştim.

İlk olarak  benden gizlediği o evini ögrenmek istedim .  Pazartesi günü okul bitince yine beraber yürümeye başladık. "Nasıl gidiyor.? " , "ailenle aran nasıl.? " yine hep aynı sorular. Ayrılma vaktimiz geldiginde kabul etmeyeceğini bildiğim halde onu evine bırakmayı teklif ettim. Degişen nir şey olmadı. Yine olumsuz cevap aldım. Ondan sonra öpüşüp ayrıldık. Tabi ben onu gizlice takip edecektim. Bunu kafaya koymuştum. Biraz ilerledikten sonra bende başladım peşinden  gitmeye . Kararlıydım o evi görecektim .  Cansu hala yürümeye devam ediyodu. Bende gizli gizli takibe...

Biraz ilerledikten sonra Cansu birden bilmediğim dar bir sokaga girdi .  Bende hemen peşinden gittim.

O da ne ..! Bu bir çıkmaz sokak . Ama Cansu nerde ..? Buraya girdiginden de eminim . İçimde o an degişik bi his oldu. Saatte geç olmuştu. Ne kadar merak etsemde bende hemen eve dönmek zorunda kaldım. O akşam Cansu 'ya okul çıkışı  ayrıldıktan sonra ne yaptıgını sordum. O da hemen eve geçtigini söyledi. Ben her ne kadar o olayın şaşkınlıgını yaşasamda mesajlarşırken bunu pek belli etmedim. Ama kafamdaki soru işaretleri günden güne artıyordu.

Ertesi gün okul çıkışı yine beraber yürüyoduk. Tam caddeden gececekken bir anda dalgınlıgıma geldi ve etrafıma bakmadan yolda yürümeye başladım . Karşıdan gelen  arabayı görmemiştim . Kulagımdaki o acı fren sesi hala aklımda.. Evet bir anlık dikkatsizlikten dolayı araba çarpmıştı bana . 

Gözlerim yavaş yavaş açılıp kapanıyordu . Etrafı tam net görmeye başladıgımda başımda ailem ve Cansu vardı.
Gözümü iyice açtıgım an Cansu bana sarıldı . Bende dogrulup sarılmak istesemde belimdeki o acı buna engel oldu. Ailemde arkadan bana bakıyordu. Cansu'nun çekilmesiyle annemgil de gelip nasılsın oglum diye sordu. Agzımı oynatırken zorluk çeksemde iyiyim dedim onlara.  Bi yarım saat öyle sessizce odada durduk. Kendime gelmeye başlamıştım.

Olamaz ..! Ailemle , Cansu aynı yerde beraberlerdi. Kesin ögrenmiş olmalılar . !

Düşündügümde oldu. Akşam Cansu eve gidince ailemle yalnız kalmıştım. Bana her şey bu kız içinmiydi diyerek konuşmaya başladılar. Her zamanki şeyler işte . Bu yıl benim için çok önemliymiş de  , önümde beni bekleyen önemli bir sınav varmış da  1 saat boyunca konuştular. Tabi ben fazla kulak asmadım. Geceye dogru babamda eve geçti , ben ve annem odada tek kaldık. Anneme bana çarpan şoföre ne oldugunu sordum. 

"Öldü" dedi. O an öyle bir şaşırmıştım ki  hayatım boyunca bir daha öyle şaşırmadım. Nasıl olur bu .?  diye sordum . Adam  bana çarptıktan sonra hemen orada ölmüş . Vücudunda ise hiçbir kan veya darbe izi de yokmuş. Otopsi yapılsada adamın  ölüm nedeni hala bulunamamış.

O zaman orada sadece ben ve Cansu vardık. " Cansu'mu bir şey yapmıştı acaba.? Yok canım , o kadarda olmaz diye geçirdim içimden.."

Ertesi sabah Cansu yine hastaneye yanıma geldi. Ona soracaktım o gun orada ne oldugunu.. Geldi yanıma oturdu. Sakince Cansu'ya " o gün orada ne oldu , bana çarpan o adama ne oldu ?"  diye sordum. Cansu'nun  birden hal ve hareketleri degişti. Elimi sımsıkı tuttu ve anlatmaya başladı.

Bana araba çarptıktan sonra o hemen yanına gelmiş . Telaşla ambulans'a haber vermiş. Sonraki olaylar da düşündüğümüz gibi.

"Peki ya bana çarpan şoför , ona ne oldu .?" diye sordum.  Cansu bilmiyorum o an hiçbir şeye dikkat etmedim diyip geçiştirdi. Cansu'nun adamın öldüğünden haberinin olmaması bana pek inandırıcı gelmemişti . Artık Cansu'nun benden bir şeyler sakladıgından emindim ve  iyileştikten hemen sonra onun hakkında diger bilinmezleri araştırıp öğrenmeye kararlıydım.

4. BÖLÜM 1-2 GÜNE GELİCEK ARKADAŞLAR.  😄

BÖLÜMLERİ KISA YAZMAMIN NEDENİ OKURKEN FAZLA SIKILMAMANIZ 👍👍

OYLARINIZ VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ 💬👍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİMSİN SEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin