༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
.
.
.
.
.
.
.
.
.
༺ 𒆜𝑽𝒐𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𒆜 ༻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Writter 📖💜خـەمەکان"زۆر سەیرن زۆر"
هەمیشە دڵە باشەکان
هەڵـئـەبـژێرن بۆ ئەوەی وێرانی بکەن.ئەو دەستە باریکانەیی توند گرتبوو بەچاوێکی پڕ لە خەمم و دڵێکی پڕ لە بێ ئومێدی سەیری ناو چاوەکانی دەکرد...
"من یان ئەو کتێبەی کە لە پێناویدا ئەم هەموو سەرکێشیەت کرد...؟
ئەوەندە گرنگە بۆت تاوەکو بەو جۆرە خۆتی بۆ بخەیتە مەترسیەوە ئەگەر یەکێکی تر بوایە چی.....!قسەکانی پێ بڕی و پێی خستە سەر دڵی و زۆۆر توڕە بوو لەو بیرکردنەوەی تایی بەهەمان ئەو سەیرکرنەیی تایی سەیری دەکرد سەیری کردەوە وتی...
"هەرکەسێک هەڵبژاردنی بۆ کردم هەڵی نابژێرم..!!!
ئەم کتێبە کە ئاوا باسی دەکەیت داهاتوی من دیاری دەکات ....
بەڵێ من بێ ئەوەی بیر بکەمەوە توشی چی دەبم هەنگاوم نا بۆ خەونەکەم لە هیچ شتێکیش ناترسام...
بێگومان تۆشم دەناسی..!!
تۆ شازادەی...!!
لەگەڵ ئەوەش ئەو هەموو کاتە خۆم گێل کردبوو بەرامبەرت...!!!ئەو قسانە شازادەیان راگرت....
چاوەکانی کرابوونەوە تا دوا ئاست و سەری بۆ زەوی داگرتبوو....
لە شوێن خۆی چەقی بوو بێگومان کاتێک مرۆڤ شۆک دەبێت لێوەکانی لە قسە کردن دەوەستن و پێکانی لا هەنگاو نان لە کار دەکەون...!
بەردەوام لە دڵی خۆیی دەیوت..
(کەواتە هەموو شتێ درۆ بوو... چاوەکانت درۆیان کرد... خەندەکانت بە ڕوومداا....
تەنانەت ئەو ڕۆژەش...)
لە بیر کردنەوەی ئەوەدا بوو توندتر دەستی لیلیای گرت...
لیلیا بە سەیر کردنی شازادە بەو جۆرە ترسا...
چەند جارێک هەوڵی راکێشانی دەستی دا لە نێو دەستی شازادە بەڵام بێ هودە بوو....."بەرم بدە....
تکایە بەرم بدە... تۆ ئازارم دەدەیت...
لەگەڵ تۆمە..!!؟بەرمممم بدەەەە
بەهاوارەوە وای وت...
بەخێرایی دەستی لە دەستی شازادە دوور خستەوە...
لەو ساتەدا شازادە هاتەوە هۆش خۆیی....
لیلیا هەناسەکانی خێرا بوو دڵی بە خێرایی لێی دەدا خۆی پێ کۆنترۆڵ ناکرا دووبارە هەمان ترس توشی بۆیەوە لەشی گەرم داهات نەیدەزانی چی دەکات ....
راستە ئەو تایی بە دڵ بوو بەڵام مانای ئەوە نەبوو کە تەواو متمانەی پێ بکات...
لە شوێنێکی ژوورەکە چاوی کەوتە سەر شتێک و خێرا بەرەو لای ڕایکرد...
بەبێ بیر کردنەوە دەستی بۆ برد و هەڵیگرت بەرەو ڕووی شازادە ....
YOU ARE READING
༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
Fanfiction༺ 𒆜شازادە نادیارەکە♔ $༆•꧂تۆ هەر کەسێکی بەڵێنت پێ ئەدەم ڕۆژێک هەموو شتەکان باش ئەبێت خەم لە ماڵی دڵت کۆچ ئەکات و دڵخۆشی ئەبێتە میوانی هەمیشەیی. ꧁•༆$ ༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔ The Story of the Victorian Age (mystery /romance) Written by :- melena_10...