༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
༺ 𒆜𝑽𝒐𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𒆜 ༻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Writter pov:- 🦋
تەواو کردنی پارتی رابردوو :-"خوێن.... ئەوە خوێنە!!
لیلیای بچوک بەدەم گریانەوە وای وت
لیلیا بە بینینی شازادە بەو جۆرە زۆر ترسا دڵی پارچە پارچە بوو کاتێک بینی ڕووخساری بریندار بوە بە هۆیی ئەوەوە دەستی کردە گریان و هاوار ڕایکرد بۆلای شازادە و دەستی خستە سەر شانی دەگریا ئەویش ئازاری دەکێشا و دەیناڵاند بەهۆی برینە قوڵەکەی ڕووخساری دەنگی گریان و هاواری لیلیا خزمەتکارەکانی هێنایە سەر خۆیان هەر ئەوەندەی شازادەیان ئاوا بینی ئیتر هەموویان ڕایانکردە لای پاشاو شاژن بە دەنگۆی ئەوەی کچی مامۆستاکە شازادەی بریندار کردوە ئەم هەواڵە گەیشتە پاشا و شاژن بێگومان دەستە وەستان نەبوون بەرامبەر ئەو رووداوە....
لیلیا زۆر خەمی شازادەی بوو وەک بەردێکی ڕەقی لێهاتبوو هیچ دەنگێکی لێوە نەدەهات تەنها ئەوەندە نەبێت "بمبورە" ئەو رۆژە کە باوکی لیلیا هەواڵەکەی بیست خێرا ڕایکرد بۆلای کچەکەی...
لیلیای بچوک بەبینیی باوکی ڕایکردە باوەشی و زۆر گریا و هەنسکی دەدا لەنێو قۆڵەکانی ئەوەندە گریا تاوەکو لە هۆش خۆی چوو.....
ئەم کارەی لیلیا وای لە پاشا کرد کە باوکی لە پۆستەکەی وەک مامۆستای شازادە دوور بخاتەوە و هەرگیز رێگە نەدات لە کۆشک و شازادە نزیک ببنەوە....
.
.
.
.گەڕانەوە بۆ کاتی ئێستا :-
Lilya pove:-
رۆژەکان تێپەڕین و ژیانم دەکرد لەگەڵ دایک و باوکم ئەوان بەردەوام پرسیاری ئەوەیان لێ دەکردم کە چیم بەسەر هات و بۆچی ئاوا دیار نەمام" ئایا کەسێک ئازاری داوم یان کەسێک رفاندومی و لەلای خۆی بەندی کردبووم "
من ئامادە نەبوم وەڵامی هیچ کام لە پرسیارەکانیان بدەمەوە تەنها دەموت"هیچم لە یاد نیە"
بەردەوام خۆم دەدزێتەوە لە دۆخەکە
من لەپێناو نوسینی کتێبێک ئەو کارەم کرد بەهۆی چاو چنۆکێ کەمەوە حەزی زۆرم بۆ نوسین خۆم خستە مەترسیەوە و دڵی خۆم و دڵی ئەو کەسەی کە بە بیبینی تەزووی دڵخۆشی بە جەستەم دەهات دڵیم شکان بەبێ هیچ هۆیەک دڵنیام ئێستە زۆر ڕقی لێمە دڵنیام نەفرەتم لێ دەکات...هەرکاتێک بیری لێ دەکەمەوە وەک ئەوەی خەنجەرێک بدەن لە سەر دڵم ئازارم دەدات یادگاریەکانی.....
ڕاست بوو من ڕوخساریم نەدیبوو بەڵام چاوەکانی بەس بون بۆئەوەی تەنها بەسەیر کردنی تەواوی تەمەنم دڵ خۆش بم.......
VOUS LISEZ
༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
Fanfiction༺ 𒆜شازادە نادیارەکە♔ $༆•꧂تۆ هەر کەسێکی بەڵێنت پێ ئەدەم ڕۆژێک هەموو شتەکان باش ئەبێت خەم لە ماڵی دڵت کۆچ ئەکات و دڵخۆشی ئەبێتە میوانی هەمیشەیی. ꧁•༆$ ༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔ The Story of the Victorian Age (mystery /romance) Written by :- melena_10...