༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
.
.
.
.
.
.
.
.༺ 𒆜𝑽𝒐𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𒆜 ༻
.
.
.
.
.
.
.
Writer pov :-📜
هەموو ماڵەکانی گەڕەکەکە بۆنی خواردنی گەرم و تازەیان لێ دەهات کە بۆ نانی ئێوارە دروستیان کردبوو هەموویان ژەمی ئێوارەیان بە خێزانی دەخوارد ....تەنها ماڵێک نەبێ لەو گەڕەکە چراکانی کز بوون دایکەکە لە بەردەم دەرگای ماڵەکەی دانیشتبوو بە هیوایی ئەوەی مێردەکەی بگەڕێتەوە و هەواڵێک یان سەرەداوێکی کچەکەی پێبێت نزیکەی هەفتەیەکە هیچ هەواڵێکیان لە کچەکەیانەوە نەبیستوە دوای ئەوەی سەردانی دارستانەکەی کرد بە مەبستی گەشتێک...
باوک و دایکی لیلیا دوای گەڕانێکی زۆر لە شارەکەیان هیچ هەواڵێکی کچەکەیان نەبوو هەر بۆیە باوکی بڕیاری دا بچێتە لەندەن و هەواڵێکی دەس بکەوێت لە هاوڕێکانی یان لەوانیە گەرابێتەوە بۆ لەندەن بەبێ ئەوەی پێیان بڵێ ....
هەموو ئێوارەیەک ئەم دایکە جەرگ سوتاوە لەبەردەم دەرگاکە دادەنیشت هەر لەو ڕۆژەی کە مێردەکەی ماڵی جێهێشت بەردەوام نزایی دەکرد کە لەهەر ساتێک دا بێت یەکێکیان دەرکەون بەڵام کەشەو تەواو دەبوو رۆژ دەبۆیەوە ئەم دایکە هەر چاو بە هیوا بوو دواتر دەکەوتە گریانێکی قوڵەوە تاوەکو لە هۆش خۆی دەچوو و دراوسێکان یارمەتیان دەدا و دەیان گەڕاندەوە ماڵەکەی...
.
.
.
.
.➢➢➢➢➢↡↡➢➢➢➢
لە کۆشکی شازادە:-
دوایی تەواو بونی نانی ئێوارە لیلیا بەرەو کتێبخانەکە ڕۆیشت تاوەکو کتێبی نوێ بخوێنێتەوە...
شازادەش لەوێ خەریکی کارەکانی بوو
کاتێک لیلیا هاتە ژوورە بۆ کتێبخانەکە ڕووی کردە شازادە و بەساردیەکەوە سەری بۆ دانواند و سڵاوی لێ کرد..
دواتر بەرەو رەفەیی کتێبەکان چوو..
دەستی کرد بە خوێندنەوەی یەکێک لە کتێبەکان..
لەشوێنی خۆیی زۆر ئاسایی دانیشتبوو کتێبی دەخوێندەوە هیچ شتێک لە ئارادا نەبوو..لە ناکاو گەرماییەک بە لەشی داهات لێدانەکانی دڵی شێتانە خێرا لێی دادە لیلیا شتگەلێکی بە مێشکیدا دەهات و دەچوو خۆشی نەیدەزانی سەرچاوەکەی چیە!!
ئەو کتێب خانەیی کە تاکە شوێن بوو لەم زیندانیە دڵی پێ دەکرایەوە ببووە چوار دیاری تاریکی لە بەرچاوەکانی...
هەناسەکانی پچڕا بوون دڵ و مێشکی پێ کۆنترۆڵ ناکرا..."ئای خوایە... من چیمە؟!..بۆ ئاوام لێ هاتوە؟.!
لە شوێنی خۆی هەستایەوە قوڕگی پاک کردەوە چەن جارێک کێشایی بە سنگی خۆیدا ئارەقەیەکی ساردی کردبۆوە پلەی گەرمی بەرز بۆیەوە نەیدەتوانی چیتر لە شوێنی خۆی بوەستێ بەردەوام دەهاتوو دەچوو..
VOUS LISEZ
༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔
Fanfiction༺ 𒆜شازادە نادیارەکە♔ $༆•꧂تۆ هەر کەسێکی بەڵێنت پێ ئەدەم ڕۆژێک هەموو شتەکان باش ئەبێت خەم لە ماڵی دڵت کۆچ ئەکات و دڵخۆشی ئەبێتە میوانی هەمیشەیی. ꧁•༆$ ༺ 𒆜ᵀᴴᴱ ᴹᵞˢᵀᴱᴿᴵᴼᵁˢ ᴾᴿᴵᴺᶜᴱ♔ The Story of the Victorian Age (mystery /romance) Written by :- melena_10...