Gün bitti Hayru ile eve gidiyoruz. Ben vallahada servise boşa para ödüyorum. Cidden arkadaş sabah Hayru ile geliyorum. Akşam Hayru ile dönüyorum. Giderken normal şeyleri yaparak gidiyoruz. Her kediyi sevme, her köpeğe düşmanlarımızın adı ile seslenme, okulun popüler erkeklerini takip etme, en az bir tanesine rezil olma ve tadaa eve varış. Bugünde aynı şekilde ilerledi ve eve vardık. Eve varınca Türkçe Hocamız yani tiyatroyu yapan Murat Hocamızın bana mesaj yazdığını fark ettim. Evet telefonum yanımdaydı ama fark etmemiştim. Sessizdeydi herhalde.
Her neyse hemen mesaja girdim. "Yarın okula serbest gelebilirsin Gül. Tüm gün prova olacak. Hayru ve Hayriyeye yazmadım. Sana giden onlarda gitmiştir sayıyorum kızım. Hadi iyi akşamlar."
Evvet be yess be yaşasın be. Affedersiniz ama birazcık bunu bekliyor olabilirdim. Hemen annemin elbiseler dolabını açtım. İşte orada. Gül Gül aptal mısın LAN O ANNENİN GELİNLİĞİ? Annenin gelinliğini gitmeyeceksin değil mi? Lan kendine gel. Neden yapmayayım iç ses? O damatlıkla gelmeyecek Gül. Ya gelirse? Ya başkası damatlıkla gelirse Gül? Ya o gelirse iç ses? Bide Murat Hocanın damatlıkla gelmesi yok mu Gül. Aynen iç ses bide evlenme teklifi etsin Murat Hoca abartma. Ya ederse? İç ses Hoca evli ve 3 çocuğu var. Uupps. Unutmuşum. Tamam kes beğ. Aaaa sen keste ne giyeceğine bak! Bence ona ilk aşık olduğunda giydiğin şeyi giy. Aynen okul kıyafeti giyeyim. Yaw onu değil hani siyah sweat, siyah eşofman. Haaa eveet onlar olur bak. Birde siyah şalımı boğaz arkası yapsam! Mükemmel olurum. Ama dikkat et bence en son okulda onları giydiğind- iç ses sus. Hatırlatma arkadaş. Bide saçını açsan varya Gül nöbetçi olduğu gün gib- kes dedim iç ses. Ama dik dik bakıyordu nöbetçi olduğu gün yaaaa. Bide Müdürün çağırışını duymamıştı sana bakmaktan. Yusuflar? Onlarda bana bakakalmışlardıki. Hı. Aynen haa. Pislik iç ses! Lan gene naptım? Hayru ve Hayriyeye haber vermeyi unuttum! Aptal kız!
Hemen Hayru ve Hayriyeye mesajın ekran görüntüsünü attım. Yazmakla hiiiç uğraşamazdım. Yarın beraber gidecektik. Üçümüz
Bugünlük yeter. Belki akşam yeni bölümde gelir. Babayys <3