Okula gider gitmez dedikodu köşesine gittim. Ne!? İşte orada ikimizin birbirimize çok yakın olduğumuz bir fotoğraf vardı? Hayru bunu görmüşmüydü. Yada Hayriye. Bir dakika. Ben, ben üçlü çete grubunun bildirim sesini kapattım. Allah kahretsin hemen telefonumu açtım. WhatsApp'a girdim.
Ne!? Hiç mesaj olmamasını bırak, en başta grubun adını ikili çete diye değiştirmiş, ikiside *Yalancısın Gül, artık grubumuzda değilsin* diye mesaj yazıp, beni gruptan atmışlardı. Acaba okula gelmişler miydi? Ahh bilmiyorum ki. Sınıfa bakayım. Sınıfa gittiğimde kimse yoktu, konferans salonuna indiğimde de kimse yoktu.
Ama okulda birileri vardı. Acaba Mami geldi mi? Hatır Gül, kendine gel. Heh Murat Hoca. "Hocam. Hayru ve Hayriyeyi gördünüz mü?" "Hayır Gül, ama Muhammed ile aranızda birşey var mı?" "Hocam yok neden olsun. Fotoğraftan dolayı mı soruyorsunuz. Dün onu tiyatroya çağırırken ayağım kaydı üstüne düştüm" " Tamam kızım sana inanıyorum. Ama Muhammed ile fazla yakın durma yerini değiştireceğim Muhammed'in zaten." "T-tamam Hocam saolun."
Allah kahretsin. İşte orada tam karşımda Mamimin sevgilisi duruyor. Offf gelde uğraş. Allah'ım yaa
"Muhammed'ime nasıl o kadar yakın olabilirsin? Sana o yetkiyi kim verdi?" "Muhammed'in verdi canım." "Nasıl o verdi?" "Gayette o verdi geldi beni kendine çekti. Şimdi izninle, gidiyorum." çok iyi laf sokmuş gibi hissediyorum yahu!
Sınıfa gidip oturdum. Yapacak hiç birşeyim yoktu. Saat kaç? Saat sekiz. Hayrunun gelmesine on beş, Hayriyenin gelmesine yirmi dakika var.
O sırada bende kantine gidip bir tost aldım. Zaten sabah kahvaltı yapmamıştım. Yanına çilekli l!nk alıp kantin masasında oturdum. Telefonumu çıkartıp ¥ou₺ub£ shorts'ta gezdim yerken. On beş dakika geçti zaten. Hayru'nun gelmiş olması gerekli. Hemen kalkıp gidicektim ki. Allah'ım yaaa l!nkim bitmemiş. Hemen kafama dikip dış kapıya uçtum. Lan kafam nerede benim? Yanlış dış kapıya uçmuşum. Hayru arka kapıdan geliyor ben ise ön kapıya koştum. Hemen ardından arka kapıya koştum ve Hayru gelmişti. Uzun süre birbirimize bakmayı planlıyordum. Ama o benden gözlerini hemen çekip içeri geçti. Yanına gidip "Hayru. Birşey söylemem gerek."