1. Bölüm Herşeyin Başlangıcı

21 2 3
                                    

Merhabalaaaar benim adım Gül! Bugün okulda Türkçe hocamız bir açıklama yaptı. Aynen şu şekilde;
"arkadaşlar okulda bir. Tiyatro gösterisi olacak. 2 aylık bir elemenin ardından tiyatroda oynayacak kişiler seçilecek. Tiyatronun konusu bir Karadeniz adliyesi. Kızlar size güveniyorum. Siz alın rolleri. Zaten 2 kadın rolü var. Gerisi hep erkek. İkisininde sizin sınıftan seçmek istiyorum. Birinin iki oğlu var, ikisinde manyak! Babaları öldükten sonra, miras kalan herşeyi ortadan ikiye bölüyorlar. Bu yüzden anne onları mahkemeye veriyor. Diğeri kafadan kontak. Sırf yağmur yağıyor diye meteoroloji müdürlüğüne saldırıyor. Olay bu isteyenler gelsin bu ders rolleri deneteyim. 2. Ders, ders işleriz" "Hocam yaa 2. Derste çalışsak ne olur ki?" diye atladı Hayru"ders işlememiş oluruz ve bu sizi geri götürür""hocam biz zaten geri kafalıyım ama" dedi bu sefer Hayriye. Her neyse çok sevindim ben bu habere çünkü uzun zamandır oyunculuk yapmayı planlıyordum. Bu arada neden kızlar dediğini merak etmiş olabilirsiniz. Bizim sınıf sadece kızlar. Çünkü İmam Hatipte okuyoruz. Neyse. Hemen kimseden ses çıkmadan ortaya atladım "Hocam! Ben denemek istiyorum" diye Hocamız hemen rol kağıtlarını verdi. Ben başka kimin olacağını sordum. Cevap verdi. "Belli değil ama sanırım Muhammed,Mehmet, Yusuf ve Burak %100 var." Hoca isimleri saydı ama ben ilk isimde kaldım. Muhammed mi? Sevdiğim çocuk benimle aynı tiyatroda oynayacaktı. Sakin ol Gül Hocanın uzattığı kağıdı al ve bir replik okuyarak kendini kanıtla. Alooo bön bön Hocanın suratına bakmayı kes ve kağıdı al. Heeh aferin oku şimdi "Kesun lan Kesun sepet kafalilar. Hakim uşağum. Ben habu sepetlerden şikayetçiyun." "Gül sen bu oyuna gireceksin. Hemde bu rolü oynayacaksın. Aldın sayılır. Ama başkalarını dinleyeceğim." dedi yessss kazandım..... Sayılır. Eee çalışıp bu rölü a-la-ca-ğım..


Merhabalar ben yazar olan Erva nasıl hissediyorsunuz sizce nasıl ilerleyecek. Size sorularım var;
Sizce Gül rolü alacak mı?
Sizce Gül sevdiği çocuk ile aynı sahnede mi oynayacak?

Bu arada olayı değiştirerek yazdım ama yaşandı ✅

Aşk'ın İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin