Eddiet ki engettem az ágyneműtartóból majd hálálkodni kezdett így szólt! Köszönöm Lea hogy meg mentettél ha most nem külöd el haringtont valószínűleg már matrica lettem volna! Hálás vagyok!
Most akkor én megyek vár a suli holnap! Tudod osztálykirándulás!
-Ja tényleg
valahova utazunk csak azt még nem tudjuk hova tudjátok igazi meglepetés!
Várj Eddie!
-igen?
-Ne menj el!
-Dehát hol alszok?
-majd itt nálunk csak kérlek ne menj el lehet hogy Steve még kint van!
-igazad lehet jó akkor itt alszok!
-Rendben!
Gyorsan be mentem anyáék hálójába és apának az egyik polóját kivettem a szekrényből oda adtam Eddienek hogy zuhanyozzon le!
-Köszönöm! Mondta Eddie.
Eddie amíg zuhanyozot elkészítettem az ágyat. kijött egy törölközöben a derekára volt kötve mert itt hagyta az ágyamon a pólóját meg láttam a kocka testét ismét. Majdnem elolvadtam. Mélyen a szemembe nézett és azt mondta hogy mindjárt jönn.Végre kijött a fürdőböl ott ültem az ágyon. És vártam őt és így szólt.
-Huh! Ez a zuhany jó volt!
-örülök! Nézz csak itt az ágyam nyugodtan aludj ott én majd alszok a földön. Persze édes! Még mit nem!
Nem te alszol az ágyon én meg a földön hogy fel ne fázz
-Jó rendben!
(Félórával később)
Hallom hogy Eddie mozgolódik
-nem bírsz aludni ?
Kérdeztem tőle .
-nem nem igazán.
-Bekapcsoljam a tvt?
Nézzünk valamit?
-igen az jó ötlet!
Valami Horror filmet néztünk pont az ment a tv-ben. Volt egy jelenet mikor nagyon meg ijedtem és reszketni kezdtem Eddie meglátta hogy félek és inkább kikapcsolta a tvt oda jött hozzám és át ölelt vissza akart feküdni a földre de én ezt meg akartam akadályozni.
-Nem feküdnél ide mellém nem akarok egyedül lenni
-De persze!
-Oda feküdt mellém de nem szólt semmit.
-feléfordultam és oda bújtam hozzá ő át ölelt éreztem ahogy a testéből árad a meleg éreztem hogy vele teljesen más az élet és hogy a közelében önmagam vagyok!
Féltem neki megmondani hogy mennyire szeretem hogy mit érzek iránta! Megpuszilta a fejemet!
Én úgy néztem rá mint egy istenre
Megsímította az arcom és megpuszilta a számat én pedig annyira beleéltem magam a dologba hogy oda hajoltam hozzá és lesmároltam féltem attól hogy mit fog szolni. Sajnálkozni kezdtem. Ő pedig erre vissza csókolt igen, elkezdtünk csókolózni ez a csók annyira el fajult hogy már majdnem lefeküdtünk egymással vad volt. A nyelve táncra hívta az enyémet nagyon élveztem! Addig amíg meg nem láttunk valakit az ablakban mintha valaki figyelne minket!
Eddie! Sikoltotam fel!
-Eddie! Ki az ott!?
-Nem tudom felelte
Biztos csak a szél volt az!
-Ő tovább puszilgatta a nyakamat de nekem rossz előérzetem volt eltoltam Eddiet magamtól kinyitottam az ablakot és kiugrottam a tetőre széjjel nézni de nem láttam senkit leültem ő utánam mászott és ott ültünk a tetőn a hold fényben
A keze a kezem mellett volt és elkezdtem simogatni a kezét. Mint a szerelmes pároknak úgy volt a kezünk én ismét oda hajoltam hozzá arrébb fésültem a haját és megpusziltam ő ismét megcsókolt,újból csókolgatni kezdte a nyakam. És így szólt
-Figyelj lea én ebbe nem vagyok jó!
-Mibe? Kérdeztem tőle
-A párkapcsolatban
-akkor mutasd meg azt amiben jó vagy! Mondtam neki! Felkapott a derekára én meg ott lógtam rajta összekulcsolt lábakkal. Puszilgattam a nyakát, ő pedig befektetett az ágyba levette a pólóját majd az enyémet is. lehúzta a bugyimat és lejjebb csúztatta a fejét a törzsömhöz elkezdte puszilgatni a combomat később kényeztetni kezdett. Én hangosan felsikoltottam. Majd ő is morgott egyett...az addig tartott még elnem aludtam a mellkasán...
YOU ARE READING
Hawkinsból Londonba Eddievel
ActionElöszőr kicsit hosszabban bemutatom a minden napjaimat majd hogyan találkoztam Eddievel hogyan fogadtak engem a Hawkins gimi diákjai majd később Az osztállyal hawkinsból Londonba utazunk egy teljesen hétköznapi napnak idul addig amig oda nem ülök...