16. Vissza az álomvárosba!

14 1 0
                                    

Elősször is elnézést kérek mindenkitől aki olvassa a könyvemet hogy nem volt már egy ideje rész de eléggé el vagyok havazva mostanában és próbálom utolérni magam amint tudok csak a könyvre koncentrálok szóval itt az új rész ...ha tetszik olvasd tovább,kövess be és Voteolj szóval köszönöm hogy ezt a könyvet választottad.
- Lea Davis.
****
Hétfő. Hajnal 4 lehetett mikor hirtelen felébredtem. Arra keltem hogy mindjárt bepisilek így kirohantam a mosdóba és elvégeztem a dolgom. Miután végeztem, bele néztem a tükörbe és egy olyan arc nézett rám vissza hogy megíjedtem saját magamtól. Mint egy agyon drogozott ember, mint egy holtkóros. A szemeim karikásak voltak és felvoltak dagadva. Szürkés zöldes árnyalata volt a szemem alatt a bőröm színének. A hajam tiszta kócos volt. Mint ha nem is én lettem volna. 1 percig még néztem magam a tükörben aztán hírtelen bele nyílalt a fejembe. Egy szúró érzés, majd a bal csuklóm zsibadni kezdett amin a tetoválásom volt vagy inkább a besorolásom a szörnyetegek csordájába. Hirtelen egy lüktető érzés ragadta el a csuklómat. Karórát viseltem ezért nem látszott a sebhelyem. De kíváncsi voltam hogy mi lehet az. Így gyorsan le vettem magamról az órát és mikor rá néztem a tetoválásomra azt hittem el ájulok. A 012 felirat be gennyesedett azt hittem le fog rohadni a kezem. Pontosan tudtam hogy hamarosan mi fog következni... tudni akarjátok? ha a sebem begennyed akkor ott a vég!
Hirtelen egy hangott halottam meg
-Lea! Ébredj! Leaa! Hallod! Kelj fel! 6:00 készülnünk kell!

Hirtelen össze rándultam és remegve nyitottam ki a szemem könnyes szemekkel néztem fel Eddiere.

-Hé Leaa! Semmi baj csak egy hülye álom leaa! Ne sírj! Nincs baj! Itt vagyok gyere ide!

Zokogtam. Oda bújtam Eddiehez érezni akartam a testét és a szív verését. Mélyen a nyakába fúrtam a fejem és öleltem magamhoz a testét ahogy csak tudtam szorítottam magamhoz. olyan jó volt hogy ott van mellettem. De ennek hamar vége lett ugyan is Hétfő volt az az iskola. Még egy picit vissza pihentünk de nem aludtunk már el. Miközben a plafont néztem ezen az álmon gondolkoztam annyira valóságosnak tűnt és szinte éreztem a fájdalmat. Nagyon durva volt. De az elméletemet Eddie szakította meg. Oda bújt a nyakamhoz majd át ölelt. meztelen testét hozzá nyomta az enyémez. A lábaimat összekulcsoltam az övével és úgy ölelkeztünk, majd szájon csókolt. Szenvedélyesen smároltunk. Ahogy közelebb bújtam hozzá éreztem keményedő férfiasságát. A nemiszervünk összeért. A haja összegabajodott az enyémmel és végtagjai szintén. Eléggé vad reggel volt. De sajnos ezt az intim pillanatot az ébresztő óra zavarta meg.

-most már keljünk fel jó? Már fél 7 van el fogunk késni az első óráról ha nem sietünk! Még be kell ugorjunk hozzám is a táskámért- mondta Eddie.
-okés! Szóval kikeltünk az ágyból Eddie a földön hevert ruhái felé vette az irányt én pedig a szekrényem felé. Kikaptam belőle valami göncöt. Majd a fürdő felé vettem az irányt. Aztán lementem csinálni valami reggelit és egy kávét majd, kimentem az ajtó elé és elszívtam egy cigit.
Eddie is megjelent egy pár perc múlva a hátam mögött. Hátulról át karolta a hasam és csókólgatni kezdte a nyakam
- Olyan finom vagy Lea Davis! Nem tudok betelni veled.
- Igazán? Eddie...Munson. Majd kikapta a kezemből a cigit és elszívta kb. Volt benne még 2 szívás. Aztán a kávés bögrét le letette a teraszra, majd a szemembe nézett és szájon csókolt. Kicsit közelebb jött hozzám. Annyira hogy érzékeltesse velem hogy mennyire akar engem itt és most de egy gond volt hogy hívott a kötelesség. Az az a suli. Egy pillanatra leszakadtam az ajkairól és tájékoztattam arról ha most nem indulunk el akkor el fogunk késni.

-Eddie! Elfogunk késni hallod?
-Nem izgat! És tovább folytatta kényeztestését.
-Eddie Munson!- néztem fel a szemébe majd a hátsó zsebébe nyúltam a furgon kulcsáért- Meg akarsz bukni megint?- lógattam a kezemben a kulcsot-
Hanyadjára is érettségizel? 1., 2.,3....
-Jolvan, jolvan elég lesz! Induljunk! Kapta ki a kezemből a kulcsot! Majd kinyitotta az ajtaját a kocsinak és beszállt. Elfordította a kulcsot és beindította az autót. Majd engem várt. Gyorsan bevittem a bögrét fogtam a táskámat bezártam az ajtót és beszálltam én is mellé. Az út közben a tájat néztem de ez hamar megszünt mert nem messze laktam Eddietől na jó annyira nem volt nagy táj egy kisebb erdő mellett haladtunk el, de csinos kis fák voltak az út szélén. Szóval Hirtelen egy fék hangra lettem figyelmes és meg érkeztünk Eddie birodalmába Wayne nem volt itthon nem tudom hol lehetett. Talán elment a szupermarketbe egy két dologért.
Mi est beléptem az ajtón Eddie be kísért a szobájába majd mikor éppen lépett volna ki az ajtón meg állítottam.
-Eddie!
- Hmm? Fordult vissza
-Nekem egyáltalán nincs kedvem suliba menni.
-De Lea! Te mondtad hogy...
-Tudom de inkább maradnék itt mint hogy ott legyek létszi csak ma ne keljen be menjünk.
- ahmm...oké? Legyen
Oda sétáltam Eddiehez és egy csókot nyomtam a szájára majd a mellénye gallérjánál fogva bevezettem a szobájába.
-Hééé! Te mit csinálsz?
Kérdezte de nem válaszoltam majd hirtelen lekaptam róla a kabátot és félre dobtam majd le vettem róla a felsőjét és végig simítottam a kezem a hasán. Majd a csókokkal díjaztam a hasán lévő kockákat. Egészen a csatjáig végig pusziltam a hasát.
-Lea? Mire készűlsz? Pontosan tudta hogy mire készülök csak szerette jártani feleslegesen a száját.
majd az övét kezdtem el kicsatolni közben rólam is elkezdte lerángatni a ruhákat. Bele nyúltam a nadrágjába és az alsójával együtt lerángattam róla,majd rá löktem az ágyra és rá ültem a hasára. Kicsit arrébb fésültem a haját és elkeztem puszilgatni a nyakát majd szájon csókoltam. Aztán kicsit hátrébb ültem egészen az ülepéhez majd be illesztettem szó szerint a kulcsot a zárba és újra meg volt a testi kontaktus. Aztán kicsit mozogtam rajta,majd a csípője alattam elkezdett mozogni éreztem rajta hogy kezdi élvezni az eseményeket.

Hawkinsból Londonba EddievelWhere stories live. Discover now