14. Nálam jobbat érdemelsz!

10 0 0
                                    

Egy nagy csörömpölésre ébredtem!
Nagyon megíjedtem ezért felültem majd éppen felállni készültem mikor az ágy vissza húzott magával, nem bírtam lábra állni annyira fáj mindenem. Így inkább fekve maradtam de még mindig nem tudom hogy hol vagyok poszterek voltak a falon és képek egy fiúról. Volt itt nem messze tőlem balra van egy asztal is. Azon egy cipős dobozból készített makett volt meg tele vízfestékkel meg barkács dolgokkal. Szembe egy ruhás szekrény volt jobbra pedig az ajtó amin ki szerettem volna menni. Mert nem tudtam hol vagyok, voltak halvány képek. De való színűleg annyira túl terheltem magam hogy emlék kiesésesem volt az ájulástól. Hallottam egy női hangot és egy lánynak a hangját és azt is hogy rólam beszéltek szóval most már próbáltam erőt venni magamon és felállni hogy megnézzem hol vagyok.
De ahogy fel álltam léptem vagy négyet és kiestem az ajtón mert zsibbadt a lábam és nem volt bennem egyensúly-LEAA! Fel szaladt hozzám az a lány és segített felálni majd meg támaszkodni a lépcső korlátba kérdezte hogy jól vagyok-e?
-igen. Csak zsibbad a lábam és nem igazán bírok rá állni. Majd le ültetett a lépcsőre hogy pihenjek. Amikor rá néztem ismerős volt az arca de nem ugrott be hogy ki ő. Lea jobban vagy? -Ki vagy te ? Kérdeztem tőle
-Lea? Nézett rám kérdően nem is ismersz meg?
-Sajnálom
-Én vagyok az a hugod 011 Tizi Jane
-A hugom? Nekem nincsen hugom.
-Lea! Ne hülyéskedj!Ez most valami vicc?
-Úgy nézek ki mint aki viccel mindenem fáj és te azt hiszed hogy viccelek. Egyáltalán honnan tudod a nevem?
-Tizi itt már tudta hogy valami nagy baj van tudta hogy emlék kiesésem van hogy valami nem stimmel velem. -JOYCEE!! Kiabált tizi.
Joyce pedig szaladt ahogy csak tudott
-Mi a baj?
-Nem ismer meg engem és nem tudja hol van. Nagy baj van joyce!
Tizinek már könnyezett a szeme féltett engem nagyon. Ezért a Walkie talkien szólt Mikenak hogy azonnal jöjennek ide.
Tizi vissza kísért nagy nehezen a szobába és vissza fektetett az ágyra. Kb 1.óra múlva megjelntek Mikeék
-Lea! Hogy vagy?kérdezte Mike
-Mindenem fáj és nagyon zsibbad a lábam.
-Lea! Tudod hogy ki vagyok?
-...te...te...te vagy a képeken a falon!
Te vagy Mike!
-igen rendben! És ő itt ki? Mutatott Willre.
-1 percig néztem willt de nem jutott eszembe a neve.
Nem tudom. Sajnálom.
-semmi gond
-Jonathan?
-Igen?
-Te vagy jonathan.
-Igen ügyes vagy
-Lea? Emlékszel valamire a tegnap estéről hogy mi történt. Kérdezte Mike
-valami rémlik.öhmm elmentünk a..a...a korimániába és beszélgettünk majd később egy lány oda jött hozzánk és bántotta tizit. Aztán pedig hirtelen minden el homályosodott.
Történt valami baj?
Mind a négyen egymásra néztek.
-Lea! Te tegnap ki nyírtad a barátait és túlterhelted magad az erőddel aztán elájultál.
-Öltem?
Igen!
-De miféle erő?
Lea! Te szuperhős vagy! Te vagy a 012. Emlékszel.
És abban a pillanatban elkezdett csepegni az orromból a vér majd migrénes fejfájásom lett
-LEAA!
LEAAAAA!
MI A SZAR???
LEAAAA!
Ömlött az orromból a vér
Majd fel ordítottam és hátra estek a többiek. Abban a pillanatban már nem fájt semmi. Minden a normális volt. Úristen Tizii tiziii tizii ébredj!! Mikee Mikeee!
-Mi történt?
Mi a franc volt ez?
-Nem tudom de most már jól vagyok
-Lea??
-Tizi?
Jól vagy?
-Igen és te?te is?
-igen már jól.
-Mi volt ez? Kérdezte will
Mint ha vissza kaptam volna az erőmet.
Ismét bele nyilalt a fejembe
-Auhhh!
-Lea!lea mi a baj??
-Valami baj van.
Eddievel!
-mi??
-Azonnal haza kell mennünk Hawkinsba Eddie bajban van és jelezni akar nekem.
-De csak holnap indul a gép hawkinsba mondta mike
-Basszus.
MIKE!
-Igen? Van valamid amit Eddietől kaptál vagy amihez hozzáért vagy egy képed róla?
-öhmm nem tudom.
-MIKEE!
- nem nem hoztam semmi ilyesmit. Miért?
-Meg kell találjam most azonnal.
Mit csináljak?? Tördeltem az újjaimat és harapdáltam ajkaimat mire be ugrott hogy a fejkendője nállam maradt.
Mike gyorsan fel rohant érte.
Tizi hozott egy konyha ruhát hogy azzal eltakarjam a szemem. Majd le ültem a kanapéra és ők pedig körém a földre. Akàr mennyire is gyűlöltem Eddie Munsont ebben a pillanatban.Valahol a szívem mélyén még is csak szerettem eléggé szarul esett amit tett de ha haza megyek az biztos hogy meg fogom az utazótáskát és vissza megyek a családi házunkba. szóval probáltam Eddire koncentrálni de Nem láttam semmit...Majd hallottam hogy Eddie segítségért kiállt de őt sehol nem láttam
-Eddie??
EDDIEE?
EDDIEEEEEEE?
MERRE VAGY?
EDDIEEEEEEEEE?
-Üvöltöttem a nevét de nem láttam őt sehol. Majd meg jelent előttem egy ajtó. Besétáltam rajta és egy lépcsőt láttam és ismét egy ajtó volt előttem.be mentem rajta és ott ült valaki a pincében de nem Eddie volt. Egy szőke hajú kékszemű fiú volt inkább már férfi fehér ruhában volt és ott ült meg kötözve. Segítségért kiáltott én pedig ki szabadítottam.
Köszönöm 012 hogy segítettél.
Abban a pillanatban kikerekedett a szemem nem értettem hogy honnan tudja hogy ki vagyok és akkor mutatkozott be.
Lea! A nevem Henry én vagyok 001
És meg mutatta a tetoválását
-bátyus
-Hugom
Majd megölelt.
Bár nem igazán értettem ha Eddiet akartam meg találni akkor hogyan találhattam rá 001 re. Henry elmondta nekem hogy ő kért segítséget és nem Eddie. Valószínűleg csak Eddienek a hangja volt berögzűlve a fejemben és ezért hittem azt hogy ő az. Henry ugye bár csak az elmémben volt de kapcsolatba lépett velem úgy mint én tizivel. Teljesen valósághűnek tünt ahogy állt velem szemben még az érintést is éreztem ahogyan megölelt. Szeretett volna velem találkozni. Úgyhogy megbeszéltem vele hogy 2 nap múlva találkozhatunk. Majd elköszöntem tőle és levettem a kendőt a fejemről.
-Mit láttál? Jól van Eddie? Kérdezte Mike
-Nem Eddie volt az. Hanem Henry
001. segítettem neki kiszabadúlni
Tizi csak nagyot nézett és tudta hogy baj van tudta hogy nem kellett volna kiszabadítanom mert Henry most így háborúra készül bosszúra.
-Lea én megöltem Henryt. mondta nekem tizi
-De hát ott volt az elmémben olyan valóságosak tűnt.
-Lea Henry Vecna!
-Vecna?
-Henry szörnyé változott és ő lett vecna az elmenyúzó főnöke amiket láttunk a demorgon az elmenyúzó a denevérek a hellyel lefelé ezeket mindet ő generálta. Henry nem akart rosszat csak így vezeti le a dühét hogy embereket ől engem akar Lea mert kinyírtam. És előbb utóbb téged is el fog kapni. Szóval ne engedd be magadhoz mert ki fog nyírni maxet is elkapta.
-Chrissyt is ő ölte meg?? Kérdeztem Miketól.

Hawkinsból Londonba EddievelOnde histórias criam vida. Descubra agora