Miután haza érkeztem Londonból elmentem a kórházba hogy meg látogassam apát, soha nem gondoltam hogy az anyám halála ilyen hamar be fog következni
Egyszerűen el ált a lélegzetem mikor
Mr.Anderson közölte velem a rossz hírt. Nem sokkal később közölték velem hogy apám is meghalt.Árva maradtam.3 hét telt el és Eddie Munson felől semmi hír.Nem jött iskolába nem keresett semmi hír, utoljára az állomáson találkoztam vele amikor leszáltunk a vonatról fogalmam sincs hogy hol van. A fiuk se tudják. Mike is aggódik meg dustin is mind félünk hogy valami szörnyűség történt vele. A napok olyan lassan teltek hogy már éveknek számoltam, aggódtam Eddie miatt nélküle úgy éreztem képtelen vagyok élni. Nagyon hiányzott, hiányzott az ölelése az édes húsos ajka és a göndör fűrtjei egyre jobban szúrt a szívem sokszor úgy éreztem hogy kezdek bekattanni. Ott ültem az ágyamon és vártam hogy Eddie munson mikor csöngett be hogy a nyakába ugorhassak.De sajnos ez mind elmélet.Eddie nem volt ott az ajtónál és nem csengetett. Nem igazán értettem hogy miért nem keres azt hittem szeret de ezekszerint csak kamu volt hát persze gyűlől engem,undorodik tőlem.Nem mertem elmenni hozzá nem tudom miért egyszerűen csak féltem hogy valami szörnyűséget fogok látni. úgy hogy inkább itt ültem az ágyon és szenvedtem.Ez mind addig tartot amíg meg nem hallottam hogy valaki annyira kopog hogy szinte rám töri az ajtót.Gyorsan oda rohantam és ajtót nyitottam gondoltam hogy biztos Eddie az de tévedtem. Mike és Dustin volt az.-Leaa! azonnal velünk kell jönnöd!MOST! fogalmam sem volt hogy mi ez az egész de éreztem hogy Eddieről van szó szóval felpattantam Mike hátsó ülésére és tekert ahogy csak tudott.Mint ha nem lett volna holnap.Dustin és Mike tudta az elejétől hogy köztem és Eddie között van valami.Tudták hogy fontos nekem Eddie.Hiszen ő volt a legjobb barátom egyben életem szerelme.Ahogy befordultunk Mikeék utcájába megláttam a házuk előtt Eddie furgonját. Nagyon örültem a szívem majd ki ugrott a helyéről hogy ujra láthatom Eddie Munsont. Ahogy leszáltam a bicikliről rohantam be a házba és le az alaksorba.Leszaladtam a lépcsőn és Eddie ott feküdt a kanapén de nem nézett ki valami túl jól. Az arcán hegek voltak és a jobb karján is a pólója koszos volt.Fáradtnak tűnt. oda térdepeltem elé és megfogtam a kezét ugy feküdt ott mint ha a halálos ágyán feküdne.Én meg csak bőgtem, a könnyeim eláztatták a pólóját.Rá borultam a melkasára és lehetett halani a szív verését és ahogy levegőt vesz.Mikor hallottam hogy még él kimentem egy kicsit a levegőre és utánnam jött Dustin és így szólt:Lea!
-Igen?
- valamit nem tudsz!
- Mi az? Dustin?? Dustin! Mond el! Mi az amit nem tudok?
-Lea! Jason bántotta Eddiet! meg kötözték és késsel hegeket csináltak az arcára!
- Ki az Jason?
- az a kosaras srác a szőke akinek Eddie grimaszt vágott.
-Ki csinálom a rohadékot!
-Héé!LEAA! nem mehetsz ki! nem engedlek mi van ha téged is bántanak
-Dustin nem fogok elmenni!
-Akkor hogyan akarod kicsinálni?- Van rá más módszer is! Van egy fej kendőd vagy valami anyag darabod?
-Nekem nincs de Eddienek van.Közben Eddie felébredt és oda adta nekem a kedőjét a far zsebéből.Láttam hogy kicsit jobban van oda mentem hozzá meg öleltem és meg pusziltam.
-Nagyon hiányoztál mondtam neki.- Te is nekem édes felelte.
- De minek neked a fejkendőm? -Hogy megtaláljam ezt a kibaszott pszihopatát. Mike És Dustin sejtették hogy mivan.Igen apám George a Hawkinsi korházban kapott állást ahol engem kezeltek egy láb műtéttel legaláb is én így tudtam egy darabig. De mint kiderült semmi baja a lábamnak nem is műtöttek.Ilyesmiről szó sem volt,hanem egy szörnyé változtattak igen Lea Davis a 012 hasonló képeségekkel rendelkeztem mint 001 és 011.csak én eldönthettem amikor meg akartam ölni valakit hogy hogyan és hánykor fogok vele végezni. bárkit megtaláltam csak egy tárgy kellett hozzá legyen az egy felső egy zsepkendő vagy egy ujlenyomat.Ha akartam irányítani tudtam az embereket olyanok voltak mint a katonák azt csinálták amit a hadnagy mond.Ja és ugyan úgy tudtam mozgatni a tárgyakat a levegőben mint Jane és Henry. Szóval feltettem a kendőt és megkerestem Jasont .Az ágyon ült és sírt egy felsőt fogott a halott barátnője felsőjét.Majd felált be ült a kocsiba és elkezdett hajtani.-Lea! mit látsz? kérdezte Eddie.-Az Elm és cherry utcába hajt be! Mike és Dustin egymásra néztek! meg áll ott ? kérdezte Mike. Nem tovább hajt és lefordul jobbra közöltem Mikeal.NEE! NEM NEM NEM...-Mi bajod van Wheeler? kérdezte Eddie. -Ide fog jönni Eddie tudja hogy itt vagy! csöngetést hallottunk!-Lea jolvan! gyere vissza most!mondta mike. levettem a kedőt a szememről és megtöröltem az orrom. valaki nagyon verte az ajtot. és ordította Mike nevét! Mike oda ment az ajtóhoz. de még nem nyitotta ki. Eddie most jól figyelj rám koncentrálj és ne engedd el a kezem 2 perc alatt látthatatlanná váltam Eddievel. Igen újabb képesség.Mike ajtót nyitott ott állt Jason és Eddieről fagatta mikeot. Hol van a sátán gyemeke? kérdezte Jason. Nem tudom felelte Mike. Nem tudod?vágta rá Jason. És berontott a házba. EDDIEEE! Merre vagy?ordította Jason. Eddie rám nézett és mutattam neki hogy maradjon csendben. De Eddie nem hallgatott rám. Úgy hogy fel állt és megszólította Jasont. JASON! nagyon örvendek! Autogramot is kérsz? Van pofàd ide jönni ezek után? Carver ezt te sem gondolod komolyan ugye? A segembe nem dugtál fel egy kamerát? Figyelj van egy ötletem ha szupermant akarod játszani akkor ne ma ok?- Te segfej! Mondta Jason és neki nyomta a falnak Eddiet! Megölted a barátnőmet és bemosott neki egyett. Majd lefektette a földre és elkezdte ütni Eddiet annyira ütötte hogy Eddienek elkezdett vérezni az orra és a szája.Mike és Dustin lefagyott tennem kellett valamit.
-Hé Jason! Hello! És neki dobtam a falnak magam felé fordítottam és ökölbe szorítottam a kezem hogy még jobban fájjon neki. Mi a fasz vagy te? Kérdezte tőlem Jason. Az aki eljön érted álmodba és kinyír úgy hogy mostantól békén hagyod Eddiet és a barátaimat ha nem akkor kinyírlak. Megértetted? Mond hogy megértetted!-Megértettem te ribanc! Mondta nekem Jason. -Most pedig kimész azon az ajtón és soha ne gyere ide és Eddiehez se megértetted?-Igen. Mondta Jason és kiment az ajtón majd elhajtott a furgonnal.Lea! Szólított meg Dustin
ez...ez...Ez elképesztő volt! Eddie ott feküdt a földön. Oda szaladtam hozzá és karjaimba vettem őt
-Édes Eddie mondtam neki nem lesz baj! Hol fáj?kérdeztem tőle
-tulajdonképpen minden hol! Válaszolta. Az arca felé tettem a kezemet majd össze húztam az arcán lévő hegeket. aztán rátettem a kezemet a melkasára hogy ismét erőhőz jusson. Felélegzett és felült majd megölelt és megcsókolt. -Köszönöm! Mondta nekem.
Én meg csak mosolyogtam. Oda jött hozzám Mike és kérdezni kezdett.
-Lea! Ki vagy te? Majd felhúztam a bal kezemen a felsőmet és meg mutattam neki a csuklómat.
-Te vagy a 012-es? Kérdezte
-Igen feleltem.
De nagyon nem lepte meg őket mint ha láttak volna már hozzám hasonlót én személyesen soha nem találkoztam 001el és 011el. De tudtam hogy léteznek.
-Ismered 011 et ? Kérdezte Mike
Személyesen még soha nem láttam de hallottam már róla miért? Láttátok őt?
-igen egy erdőben találkoztam vele először. Egy pár éve az eltűnt barátunkat kerestük Willt akit elkapott a demogorgon de szerencsére meg lett. Tizi segített meg keresni őt aztán eltűnt egy kis időre. Találkozott a nővérével 008 al. Aztán később felbukkant. Hoopernél volt a rendőrfőnöknél ott lakott sokáig, még elnem költöztek willel joyceal és jonathanel.
-Hol van most? Kérdeztem Mikeot
-Kaliforniában. Lenora hillsben.
-Van róla egy képed? Kérdeztem Mikeot.
-igen. Nézd csak.
Az egyik képen egy lány volt hosszú göndör hajal frufruval. Rajta egy hosszú ruha és egy görkorcsolya itt már idősebb volt a másik képen is ő volt viszont kisebb volt. le volt nyírva a haja pont úgy mint ahogy kicsi ként nekem is. egy kék hosszú újjú felsőt és egy szürke melegítő nadrágot viselt kicsit ismerős volt az arca. De nem emlékszem hogy találkoztam volna vele.
YOU ARE READING
Hawkinsból Londonba Eddievel
ActionElöszőr kicsit hosszabban bemutatom a minden napjaimat majd hogyan találkoztam Eddievel hogyan fogadtak engem a Hawkins gimi diákjai majd később Az osztállyal hawkinsból Londonba utazunk egy teljesen hétköznapi napnak idul addig amig oda nem ülök...