Присвячується Іонел
Я завжди буду пам'ятати все те добре та погане, що відбулося між нами.Анатолія викинула останню сигарету в смітник і посміхнулася Софії.
-моя кохана єдина Софа. Я втомилася від того, що відбувається між нами.
-Що ти маєш на увазі?
-твої зради з Марією. З мене достатньо. Час відкривати карти. Мої три місяці пройшли.
Мері зіпершись на двері кафе роздивлялася наче звичайну лесбійську пару. Дівчина відчула занепокоєння, хоча і Анатолія обіцяла, що зробить все делікатно.
Вона була кращою подругою цієї дівчини і коханкою. Мері могла дивитися лише на спину Софі, де лежала довга, майже білосніжного відтінку коса. Відкриті плечі і тонкі шорти, що лише робили вигляд, що ховають бедра, та струнка ніжка в босоніжках на високих підборах. 165 с підборами. Вона лише діставала до губ своєї дівчини. Висока та трохи повненька, здавалося, що вона ніколи не привабить таку красу як Софі, перша в інституті. Руде неначе мідь волосся та веснянки по всьому обличчю. Але її очі були такого же насиченого синього відтінку як море під час шторму. У Софі були сіро-блакитні очі.
Мері старалася підійти ближче, але якомога непомітніше.
*****
\три місяці тому/ 1 серпня 2020р/
Анатолія підійшла до Мері. Блондинка з коротким волоссям, майже чоловічого виду курила біля інституту АЕВП.
-привіт подружко - саркастично посміхнулася
-Тоні, я все розумію, але давай хоч не при людях.
-а чому ні? До речі, наскільки чутки правдиві, то ти на своєму заводі зустрічатися почала з якоюсь дівкою з нашого інституту
-її звуть Софі
-ставлю ставки, що вона протримається менш ніж ти
Мері кинула підозрілий погляд
-впевнена, що вона ніколи мене не зрадить.
-а ти?
-давай так, якщо ти витримаєш з нею в стосунках більше трьох місяців то твоя взяла і я прийму те, що я зовсім нездатна до кохання. Але тобі треба її спокусити ще- дівчина дістала сигарети і протягнула - а якщо вона не спокуситься чи ти не витримаєш, то ти визнаєш, що в моїй зраді винна лише ти!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дівоча любов з присмаком кави
Krótkie Opowiadania{ В РЕДАКЦІЇ} { 15 історій } Збірник новелл Дівчата обожнюють каву, а ще більше обожнюють своїх коханих. Але життя набагато складніше, чим нам того би хотілося ~ Розумієш, коханій людині не зраджують. Вона була така гарна і недоступна. Можливо саме...