Five | Ice Cream

10.1K 252 266
                                    

Lisa

"Yüce Tanrım... Ah!" İşaret ve orta parmağımın köküne kadar Jennie'nin vajinasına sokarken baş parmağımlada idrar deliğini hızlı hareketlerle oynuyordum. "Öleceğim... Imh!"

Hepimiz farklı pozisyonlarla birbirimizi becerirken onlar yorulduğu için bende durmuştum. Hepimiz yatakta uzanırken Jennie bir sigara yaktı, dumanıyla yüzümü buruşturdum.

"Keşke Roséanne'yi de çağırsaydık..." dedi Jisoo.

"O kesin gelmezdi." Diyen Jennie'ye başımı salladım.

"Sanırım evlenmeden yapmak istemiyor." Jisoo omuz silkti.

"Bu devirde herkes tanımadığı birine ilkini veriyor. Roséanne'nin hiç sevişmediğine bahse girerim." İkimizde Jisoo'yu onayladık.

Jisoo kalktı. "Ben biraz daha devam etmek istiyorum." Masum suratı yapan Jisoo'ya karşı ayağa kalktım ve iç çamaşırımı giydim.

"Sen Jennie ile devam et. Ben odama gidip dinleneceğim." Jisoo omuz silkti ve hemen Jennie'nin göğüs uçlarıyla oynamaya başladı.

Altıma şortumu giydikten sonra tişörtümü giydim. Jisoo, Jennie'nin bacaklarını açtı, elini bölgesinde sürtmeye başladı.

"Lili burayı iyice genişletmiş." Odadan çıkarken çoktan Jennie'nin inleme sesleri evde yankılanıyordu. Roséanne bunu kendi odasından rahatça duyuyor olmalıydı.

Mutfağa indim ve daha dün aldığım karamelli dondurmayı yemek için buzluğu açtım. Fakat buzlukta yoktu!

Hemen mutfaktan çıktım ve Jennie'nin odasına girdim. İkisi beni umursamayıp işlerine devam ederken cırladım. En sevdiğim dondurmamdı!

"Aldığım karamelli dondurmayı kim aldı! Onu fena becereceğim!" Jisoo durdu. İkiside derin bir nefes verdi.

"Ne bileyim ben?" Jennie, işlerinin ortasında geldiğim için bana sinirlenmişti.

"O dondurmayı sevmediğimi biliyorsun." Dediğinde başımı salladım. Eve bu dondurmayı ne zaman getirsem dokunmuyorlardı çünkü çok sevdiğimi biliyorlardı.

Geriye tek bir kişi kalmıştı. İster inkar etsin, ister itiraf her şekilde suçlusu o idi.

Odasının kapısını çalmadan girdiğimde korkuyla yerinden sıçradı. Kucağında bilgisayarı ile yatağında oturuyordu. Gözlerim ağzına kaydı.
Dondurmam...

Ağzında duran karamelli dondurmamı çıkardı ve bana şaşkınlıkla baktı. "Bir sorun mu var Lalisa?"

"Tabiki de var, o da sensin!" Bana şaşkınlıkla bakarken yanına gittim ve yarısına kadar yediği dondurmayı aldım ve yatağına fırlattım. Yatağı karamel lekesi olurken bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.

"Bunu neden yaptın?" Tek kaşımı kaldırdım.

"Benim olanı aldığın için bir ceza idi." Odadan çıktım ve kapıyı arkamdan sertçe kapattım.

🦧🦧🦧🦧

"Sana inanamıyorum ya!" Jisoo ve Jennie sinirle yanıma gelirken ilk gürleyen Jisoo oldu.

"Bir dondurma yüzünden kıyameti mi kopardın. Bravo cidden!" Jennie bana göz deviriken hala sessizliğimi koruyup kendime içecek katıyordum.

"Başka yorganda yok! Kız yarın hasta olmasa iyi!"

"Ben acıktım." Dedim onları umursamayarak.

Akşam

"Lisa! Buzluktaki suyu aşağıya koysana! Ben unutmuşum koymayı!" Mutfaktaki bana seslenen Jennie'ye "Tamam!" Dedikten sonra buzluğu açtım ve tam suyu alacakken dikkatimi benim en sevdiğim karamelli dondurma ve üzerindeki not belirdi.

"Özür dilerim... -Roséanne"

Yutkundum. Garip hissediyordum. Suçlu? Evet, tam olarak öyle hissediyordum. Dondurmayıda aldığım gibi üst kata çıktım ve Roseanne'nin odasına girdim.

Kitap okurken kapıyı arkamdan çarpmamla korkuyla bana baktı. Gözleri titriyordu. Yatağına oturduğumda sadece beni izliyordu.

"Bunu bana mı aldın?" Dondurmayı elimle salladığımda sadece başını sallamakla yetindi.

Elindeki kitabı aldım ve kenara koydum. Dondurma paketini açtım ve elimle ağzını açtım.

"Ne yapıyorsun? Elini çek!" Omuz silktim.

"Beraber yemek istiyorum." Tek kaşını kaldırdı.

"Sabah kıyameti kopardın ama."

"Dondurmamı yedin ve sinirlendim Roséanne. Şimdi dondurmamı seninle paylaşmak istiyorum. Yala şunu." Kafasını olumsuzca salladı.

"İstemiyorum." Tek kaşımı kaldırdım.

"Yalayacak mısın, ben mi sokayım ağzına?" Sert ve düz sesimle yutkundu. Bir kaç saniye bekledikten sonra elimdeki dondurmayı ağzına aldı ve yalamaya başladı.

Bir süre yalattıktan sonra ağzından çektim. Ağzının etrafı karamelli dondurma olmuştu. Baş parmağımla ağzının etrafındaki dondurmayı aldım. Hareketlerimi sadece izlerken baş parmağıma baktı, ağzının etrafındaki dondurma baş parmağıma gelmişti.

Hiç tereddütsüz baş parmağımı yaladım. Gözleri kocaman açılmıştı. Dudaklarım kıvrıldı. Dondurmam daha lezzetli bir hal almıştı.

"Tadı böyle daha lezzetli oluyor." Yüzümü yaklaştırdım, kirpiklerini kırpıştırdı ve yüzümü incelemeye başladı.

"Sen yalasan..." Giydiği croptan dolayı boynu ve omuzları açıktı. Elimdeki dondurmayı boynundan başlayarak ona göre sağ köprücük kemiğine sürmeye başladı. Dondurmanın soğukluğu ile titredi.

"...bende seni yalasam?" Dilimi ağzımdan çıkardığım gibi boynuna dondurma sürdüğüm yerleri yalamaya başladım. Bir eli omzumda beni hafifçe ittirken elini sımsıkıca tuttum ve bileklerini okşamaya başladım.

"L-lisa... Dur!" Onu umursamadan yalamaya devam ettim. Köprücük kemiğine ulaştığımda sağ elim onun sol göğsünü okşamaya başladı. İnlememek için kendini tutuyordu, boynuna tekrar çıktım ve öpücükler kondurmaya başladım.

"Li-lisa..." Dur diyemeden inlemişti çünkü boynunu hafifçe dişlemiştim. Elini bıraktım ve baş parmağımı siyah crobun altından soktum ve göğsünü üstten okşamaya başladım. Parmaklarım içine girip onu bayıltasıya kadar inletmek istiyordu.

"YEMEK HAZIR AMINAKODUKLARIM!" Merdivenlerden bize bağıran Jennie ile ellerini omzuma koydu ve sert bir şekilde ittirdi.

Ona şaşkınca baktığımda siyah crobunu düzeltiyordu. Kızgınca bana baktı. "Sen delirmişsin! Neredeyse Jennie'ye yakalanıyorduk!" Göz devirdim.

Bıraktığı boşluğu tekrar doldurdum ve çenesini sıkıca kavrayıp yüzünü bana bakması için kaldırdım.

"Bir şey olmaz. Seks yaptığımızı söylerdik. Sekste bir nevi açlığı giderme değil mi?" Arsızca sırıttım.

"Lisa, yapsam bile senin gibi biriyle asla yapmam ben!" Kaşlarımı çattım.

"Neden?" Alayla güldü.

"Sürtük olduğun için!" Yanımdan gitmesiyle tökezledim.

O evlenmek istediği kişiyle yapmak istiyordu. Ve ben herkese parmağımı sokuyordum...

Yutkundum. O sırada gözüm dondurmaya kaydı. Dudaklarımın kenarı yukarı kalktı. Hafifçe sırıttım.

"Bir şeyi unuttun Roséanne..." dondurmayı aldım ve onun yaladığı yerleri bizzat yaladım.

"Bu dondurmayı ikimizde yaladık..."

İğrenç yorumlar yapmayın lütfen, yoksa silmek ve engellemek zorunda kalırım!

𝕂𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕖 𝕄𝕠𝕣𝕖 დ 𝐶ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin