Rosé
Belimden tutmuş beni odaya doğru götürürken ben ise geri adımlıyordum. Odanın kapısını kapattı ve beni yatağa attı. Sırt üstü yatağa yatarken bileklerimden tuttu ve ellerimi başımın üstüne kaldırdı.
Alt dudağıma bütün işkenceyi uygularken ben ise acısıyla inliyordum. Diğer eli eteğimin altından bölgeme gitti. Beni iç çamaşırımın üzerinden sertçe okşuyordu.
Gömleğimi yırtarcasına çıkarırken bende onun crobunu çıkarmıştım. Südyenimin kancasını çıkardı ve kenara attı. Sıkıca emerken göğüs uçlarımı da dişliyordu ki sertleşmişti bile. Ellerim onun dolgun göğüslerine gitti.
Eteğimi çıkarıp kenara fırlattığında sadece iç çamaşırım kalmıştı. Bir yandan utanıyordum ama bir yandan da siktir ediyordum. Şuan zevkin doruklarındaydım ve çıldırmış gibi daha fazlasını istiyordum.
İç çamaşırımıda çıkardığında artık önünde çıplaktım. Bacaklarımı açtığı gibi kafasını oraya gömdü ve dilini bölgeme sürtmeye başladı. Zevkten nefesim kesilirken dilini klitorisimle oynadığı anda kıvranışım arttı.
"Lisa..!" Dilini vajinamın etrafında gezdirirken kanım kaynar sudan bile daha sıcaktı. Kalbim daha hızlı kan pompalıyordu, o kadar hızlıydı ki heyecandan kendimi kaybediyordum.
Vajinama giren dilini içimde gezdirirken sesli inleyişlerim daha da arttı. Yanaklarım kızarmış, gözlerim kısılmıştı ki açamıyordum bile.
Dilini oradan çekti ve ağzıma sokmasıyla tekrar öpüşmeye başladık. Parmakları sertçe beni okşarken orta parmağı ile vajinamı okşuyordu.
"Hazır mısın?" Diye sorduğunda ona baktım.
"Yap hadi!" Artık içimde olmasını istiyordum, içimde yaşanan işkence bitsin ve kendisini içimde hareket ettirsin istiyordum!
"Canın acıyabilir bebeğim." Orta parmağını bir anda işime sokmasıyla bağırarak inledim.
"Tanrım!" İçime giren eli yavaşça hareket ederken canım feci derecede acıyordu. "L-lisa acıyor!" Parmağı yavaşça hareket ederken acı çektirmek istermiş gibi haince gülümsedi.
"Sana çok yumuşak davranıyorum bebeğim." Parmağı hızlanırken hem acı acı çekiyor hemde zevkim hızlanıyordu. İçimde oynayan parmağı ile gözüm zevkten kapanırken kafam geriye düşmüş ellerim Lisa'nın sırtına tutunmuştu. O kadar iyi hissediyordum ki gücümü sadece Lisa'nın sırtını tırnaklayarak alıyordum.
İçimde aşırı hızlanmış parmağı ile inlemelerimi daha da yükseliyordu. "Li-lisa, Ah!...!'
"Kıvama geldin ha!" Diğer parmağını da sokmasıyla içimde coşku yaşanırken zevkin doruklarına tırmanmıştım.
Hep korkuyla yaklaştığım seksin bu kadar zevkli olacağını bilseydim kesinlikle Lisa'ya daha önceden verirdim. Onun gibi bir profesyonele vermemle asla pişman değildim, belki yarın utanarak uyanabilirdim ama şuan asla pişman değildim. Daha fazla, daha çok, Tanrım!
"L-lisa geliyorum!" Beni umursamadan parmaklarını içimde daha da hızlandırırken çığlıklar içerisinde boşalmıştım. Enerjim tükendiği için kollarım yatağa düşerken Lisa yanıma uzandı.
"Harikaydın Rosé, lütfen her gece yapalım." Onu cevap veremeyecek kadar çok yorulmuştum. "Çok güzelsin, benim olduğun için çok mutluyum Rosé. Rastgele seviştiğim insanlar arasında beni en tatmin eden sendin sevgilim."
Bir elini bacaklarımdan diğer elini belimden tuttu ve beni taşımaya başladı. "Şimdi seni temizleyelim."
Bana sevgilim demişti. Biz artık sevgili miydik? Tanrım, gücüm yoktu ama şuan karnımda yaşanan coşku ile sevinçten zıplayabilirdim.
Teşekkürler Tanrım.
İğrenç yorumlar yapmayın lütfen, yoksa silmek ve engellemek zorunda kalırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕂𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕖 𝕄𝕠𝕣𝕖 დ 𝐶ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎
Fanfiction"Her inlediğinde daha fazla öpeceğim seni..." Kitaplarımda ciddi şekilde iğrenç yorumlar yapan ve insanları rahatsız eden kullanıcıları affetmeksizin şikayet edeceğim. Yorum yaparken lütfen başkalarını incitmemeye ve uygunsuz şeyler yazmamaya özen g...