Bittiği için şaşkınlık içerisindeyim. Bir anlık boşlukta gibi süzüldüm. O kadar alışmışım ki üzerinde kafa patlatıp ne yazsam diye.
Yorucu geçti benim için. Ne yazacağım diye düşünüp bir ara kitabı bile bıraktığım oldu fakat geri dönmem gerektiğinide biliyordum çünkü bırakamazdım.
Aslında bu kitap öylesine yazdığım bir kurguydu. Tutup tutmaması pek umurumda değildi çünkü gelişi güzel ve pek değer vermeyerek yazmıştım. Sonrasında okunmanın artması, oyların çoğalması ve daha çok takipçi kazanıp bir sürü destek mesajı gelmesiyle kitaba daha özenerek ve daha güzel yazmaya çalışıp mutlu bir son yazmaya çalıştım.
Bence benim gibi bir acemi için bu kitap fena değildi diye düşünüyorum ama gelecekte kendimi daha çok geliştirip daha iyi kitaplar yazabileceğime umut ediyorum.
Öncelikle her bölüme oy atan kişilere çok teşekkür ederim. Sadece oy bile benim için gerçekten çok değerli. Üstüne yorum yapan tayfaya bayılıyorum. Yorumlarınızı okumaktan gerçekten keyif alıyorum. Beni güldürüp sevindirdiğiniz için sizi çok ama çok seviyorum <3
Takip edip bana destek mesajı yollayanların bende yeri gerçekten başka. O kadar güzel şeyler yazıyorlar ki bazen şaşırıyorum kendime. Bir motive kaynağımda onlar gerçekten ♡
Özel bölüm gelir mi diye soracak olursanız gelmeyecek büyük ihtimalle çünkü her şeyi içime sinmesini sağlayarak yazdım ve kafalarda soru işareti bırakmasın diye çok uğraştım. Kendime bu kitap için ara verip daha sonrasında bölümleri iyice düzenleyeceğim. (yazım yanlışı, saçma sapan kelimeler, anlatım bozukluğu gibi...)
Eğer sorunuz olursa buraya, mesaj panosuna ya da özelden bana mesaj atarsanız geri dönüş yapacağım.
Kitabı okuyup beni desteklediğiniz için son kez teşekkür edip artık vedalaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕂𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕖 𝕄𝕠𝕣𝕖 დ 𝐶ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎
Fanfic"Her inlediğinde daha fazla öpeceğim seni..." Kitaplarımda ciddi şekilde iğrenç yorumlar yapan ve insanları rahatsız eden kullanıcıları affetmeksizin şikayet edeceğim. Yorum yaparken lütfen başkalarını incitmemeye ve uygunsuz şeyler yazmamaya özen g...