D dalam ruma biliknya . Ah Qi sedang gerakan punggung di atas badan pak hassan , ah...erm...ah...
Kedua-dua kaki berbuka luas ,kakinya di atas pinggang pak hassan,Jipab ah qi dihenjut batang pak hassan , ah qi nikmakti keselesaan batang pak hassan nya .....keseronokan batang keras yang diberikan kepada ah qi memang memuaskan dirinya,bukan hanya ah qi , tapi juga pak hassan yang nikmat jibap amoi cina ni juga membawa keseronokan kpd dirinya, ah qi ta henti henti berbunyi en..en...en... jibap yg ketat dijolok oleh batang yg keras memang menyeronokan pak hassan, air yang mengalir kluar dari cipab menbuat batang pak hassan lebih keras , pak hassan henjut dengan pantas dengan kuat sambil nikmati keseronokan setubuh dgn jackelyn.....Jackelyn seorang clerk di sebuah syarikat tempatan , yang hanya dengan 3-5 staff di syarikat pejabat.
salah seorang staff pompuan yang nama husni d dalam syarikat sangat rapat dengan ah qinya. ade sekali , husni ajak ah qi ke rumanya untuk makan malam , oleh sebab husni tempat tinggalnya di dalam kampung pekan kecil, malam malam untuk seorang drive balik husni agak risau , jadi minta ah qi stay semalam di dalam ruma.
husni tinggal bersama bapanya , mak husni dah awal meninggal dunia , jadi hanya husni dan bapa tinggal sekeluarga . ruma husni dalam kawasan getah , ayah husni awal awal pagi sebelum siang dah kena turun ke ladang getah ,siap lepas kutip getah nanti ade lori mari kutip semua , ladang getah luas ade juga dapat keuntungan kasi mereka sekeluarga.
sewaktu ahqi ke ruma husni, ayahnya kluar ke luar negeri atas urusan , jadi waktu itu ah qi tidak bertemu dengan ayah nya .
kawasan ruma husni waktu malam amat sunyi , angin pada waktu malam amat selesa dan segar , ah qi memang nikmati suasana sebegini, budak bandar ta pernah rasa kawasan kampungan , lepas siap makan mandi ah qi dan husni bersama sama sandai d dalam bilik tido, mereka sembang sambil tunjuk baju cantik kpd ah qi , ahqi terkejut bila nampak almari husni banyak pakaian yang sexy dan juga baju seluar dalam yang sexy di dalam almari nya . husni juga cerita tentang pengalaman sex dengan ah qi, ahqi ta banyak pengalaman sex tapi husni tau ahqi ni jenis nafsu yang kuat , ahqi luaran memang nampak ok je semacam seorang budak pompuan yang elok , tapi bukan jenis gatal yang boleh tgok dari luaran, dalam hati ah qi dia suka jenis laki yang ganas sikit, dan yang berumur.
kerana ayah husni ke luar negeri , jadi husni minta ah qi teman tinggal di ruma beberapa hari hingga ayah nya balik , kerana seorang d ruma husni juga agak tidak selesa. salah satu sebab tidak jauh dari ruma husni ade sekeluarga tinggal cuma ade anak dan mak saja, ayah pun telah meninggal lama. anak nya 27tahun umur , punyai masalah otak sikit , tapi bukan jahat cuma terencat akal , akibat deman sewaktu kecil lagi tidak dapat rawatan ubat awal awal .oleh itu sampai sekarang otak nya dah jadi terencat.
husni jenaka sambil lawak dengan ah qi supaya hati hati dengan anak mak cik tu , walaupun anak nya ta hodoh sangat batang juga besar tapi jenis gila gila sikit , mak cik juga selalu minta jodoh sama saudara kampung supaya cari jodoh untuk anak nya , tetapi tiada seorang keluarga atau anak pompuan nya sudi nak kawan dengan anak mak cik.
pernah juga ade budak laki kampung selalu buli ank mak cik oleh itu mak cik tidak benar anaknya bergaul dengan budak kampung.
ah qi dengar husni katakan anak mak cik batang nya besar tanya husni pernah ka tgk ?
husni jawab pernah sekali nampak dia kencing d tepi jalan ladang getah , batang kotek nya besar rasanya, kalau bukan otak terencat , pasti husni nak rasa batang dia ...ahqi dan husni sambil gelak sambil cubit .
Pada hari ketiga, ayah husni telah balik dari luar negeri, sampai d rumanya kali pertama pak hassan berjumpa dengan ah qi, ahqi juga kali pertama kali jumpa ayah husni, lepas salam dan berkenalan , pak hassan pun masuk ke bilik sendiri.
dalam otak nya melayang gambaran ahqi tadi, yang kulit putih cerah , dengan seluar pendek sampai d punggu , baju yang nampak dada separuh tu menbuat pak hassan ta tahan dengan badan ahqi.
pada suatu hari syarikat hantar husni ke out station, husni pesan kat ahqi ade apapa tolong jaga ayah nya waktu ketiaaan husni d ruma , ahqi tanpa fikir banyak pun janji kat husni.
lepas hari husni ke out station selama sebulan.......
YOU ARE READING
Ah Qi Yang Disebalik diri cerita yang tidak ketahui umum.
General FictionAh Qi seorang amoi cina umo 30 bujang ,ia hanya pernah bercinta dgn seorang laki shj , selain tu ta pernah lagi ade hubungan kelakuan intim dgn laki lain. Badan sedikit chubby 36c , 28,34 Pak hassan umo 60 badan tegah, bini dah meninggal , anak sem...