Untitled Part 4

59 3 0
                                    


Sudah tentu, ada bunyi naik ke tingkat atas, dan langkah kaki itu berhenti di tingkat dua, AHQI takut dengan tapak kaki yang datang ke arahnya, tetapi juga berharap mereka akan datang ke arahnya.

Pada masa ini, Pak Hassan berjalan ke pintu AHQI dan mengetuk pintu dia hanya mendengar jawapan manis AHQI di dalam: "Pintu tidak berkunci."

Pak Hassan membuka pintu dan masuk ke dalam bilik tidur dengan dua keping CD di tangannya dia memandang tubuh isteri AHQI yang hampir bogel dan berkata, "QiQi, jom tengok DVD dulu. Saya pinjam ni dari kawan. Senang sangat. Awak. mahu menontonnya?

AHQI mengerling ke arah Pak Hassan dengan penuh pesona dan berkata dengan malu-malu: "Filem apakah itu? Memandangkan Pak mahu QIQI menontonnya, QIQI akan menontonnya!"

Pak Hassan tergesa-gesa memasukkan cakera ke dalam pemain video dan menghidupkan TV AHQI duduk di atas sofa besar, dan Pak Hassan turut duduk di sebelahnya. Pada masa ini, tajuk filem "Indecent Affair between Father-and Daughter-" muncul di skrin. Kemudian seorang wanita muda dan cantik berbaring telanjang di atas katil, mengusap payudara putihnya yang besar dengan sebelah tangan dan farajnya dengan sebelah lagi.

Wanita muda miang itu sedang melancap di dalam bilik di luar pintu, seorang lelaki tua membuka celah pintu dan menjenguk sebatang batang besar dan menggosoknya. Selepas beberapa ketika, dia menanggalkan pakaiannya dan masuk ke dalam bilik wanita cantik itu terkejut dan berkata, "Pak, apa yang kamu lakukan!"

Pak tidak berkata apa-apa dia naik ke atas katil dan memeluk QIQI, menyentuh dan menciumnya QIQI hanya bergelut beberapa kali dan kemudian membiarkan dia bermain dengannya semahu-mahunya. Pak menantunya melebarkan kaki menantunya untuk mendedahkan pukinya yang berwarna merah jambu, menjelirkan lidahnya dan mula menjilatnya, membuatkan QIQI menjerit berahi.

AHQI berkata dengan malu-malu: "Pak, awak teruk sangat, suruh QIQI tengok filem macam ni!"

Pak Hassan berjalan melepasi AHQI dan berkata, "Apa yang kamu takutkan? Bukannya kamu tidak pernah kacau oleh Pak sebelum ini. Kamu lihat, Pak telah kacau QIQI dalam TV. Ayuh, kita ikuti aksi di dalamnya dan biarkan Pak kacau. dia sihat malam ini." Faraj kecil awak."

Selepas Pak Hassan selesai bercakap, dia mengangkat labuh baju tidur AHQI ke pinggangnya dan menarik ke bawah, menampakkan payudaranya yang putih dan lembut serta pukinya yang berwarna merah jambu Dia berdiri dan menanggalkan pakaiannya, dan batangnya yang besar itu keras sebagai Besi.

Pak Hassan memerhatikan tubuh AHQI yang mempesonakan dengan teliti Dia baru sahaja meniduri AHQI di dalam bilik air, dan kemudian dia menyedari bahawa tubuh AHQI lebih memikat daripada yang dibayangkan, dengan rambut selendang, wajah yang cerah dan cantik, dan mata burung phoenix yang menawan bibir merah; ketiak dicukur bersih dan kelihatan begitu licin dan putih payudara besar 36D putih dan lembut berdiri dengan indah tanpa sebarang kendur; ; paha licin dan lembut, kaki putih dan lembut dicat dengan pengilat kuku merah jambu, memancarkan aura memikat seorang wanita muda.

Pak Hassan memegang kaki AHQI di tangannya, meletakkannya di hidungnya dan menghidu bau harum samar itu, kemudian menjilat dan menghisap sepuluh jari kakinya satu persatu, kemudian perlahan-lahan bergerak ke betis dan peha, membalikkan AHQI, dan membaringkan AHQI. . Sambil memicit pantat montok, jilat dan hisap.

Setelah menjilat seketika, Pak Hassan membalikkan AHQI semula, menyuruhnya duduk di atas sofa, dan mengucup bibirnya yang merah basah itu dan AHQI terjerat sesama sendiri, dan mereka terus berkata "tsk tsk".

Kemudian, Pak Hassan turun ke ketiak AHQI yang licin, menghidu dan menjilat bau harum manisnya yang masih muda dan menarik, dan menyelitkan mulutnya ke payudaranya yang besar berwarna putih itu memasukkan puting merah jambu itu ke dalam mulutnya dan menjilatnya, sambil menggosok-gosok payudara putih yang montok itu. Payudara besar dan batang besar terus menggosok-gosok puki AHQI.

Pak Hassan kemudian mencangkung dan bergerak ke bahagian bawah perut AHQI, melebarkan kakinya, dan faraj kecil AHQI sudah keluar sedikit air mani. AHQI meletakkan kakinya di atas bahu Pak Hassan, melihat Pak menjilat kemaluan menantunya di TV, dan mendengar kata-kata lucah menantunya dijilat dan dihisap oleh Paknya, yang merangsang airnya Lebih-lebih lagi, dia menjerit penuh nafsu: "Pak! Pandai betul kamu menjilat QIQI! Baik Pak! Sedap lidah kamu, menjilat QIQI terasa sungguh sedap!"Pada masa ini, skrin TV berubah Pak di atas katil, dan QIQI berbaring di kelangkang Pak untuk membantu Pak bermain seruling. Wajah cantik QIQI terus bergerak ke atas dan ke bawah, dan batang besar Pak yang tebal dan panjang sentiasa keluar masuk dari mulut QIQI.Pak Hassan pun menoleh dan melihat adegan ini dia mendongak ke arah AHQI yang menawan itu dan berkata, "QiQI, lihat dia bermain hisap untuk Pak. Ia sangat menarik. Anda juga harus memainkan hisap untuk Pak."Kemudian, Pak Hassan berdiri dan menggerakkan batang besarnya ke atas dan ke bawah di hadapan AHQI.AHQI berkata dengan penuh muslihat: "Pak jahat, mana ada hisap? QIQI tak boleh main hisap! Lagipun, QIQI jelas makan batang Pak dia dalam TV!"


Pak Hassan menggoncang-goncang batang besar itu dengan tangannya dan berkata, "Apa yang Pak cakap hisap ialah makan batang. Batang Pak ada di sini, dan ia masih Batang besar!"AHQI berkata: "Bah! QIQI tak nak makan batang busuk Pak! Ya!"Namun, belum sempat AHQI menghabiskan kata-katanya, Pak Hassan telah menyumbat batang besar itu ke dalam mulut kecilnya. Walaupun AHQI menolak, dia melihat dalam tv makan Pak batang besar dengan penuh nafsu di TV dan ia seolah-olah satu keseronokan, dan dia juga ingin mencuba rasa ini. Walaupun AHQI baru sahaja bersetubuh dengan Pak Hassan, dia malu dan tidak berani mengambil inisiatif Sekarang Pak Hassan memaksa batang besar itu ke dalam mulutnya, dan AHQI terpaksa menelan dan meludahkan batang besar itu.AHQI belajar menghisap glans, menjilat bola, dan memasukkan batang besar ke dalam mulutnya dan menjilatnya. Dia berfikir bahawa tidak hairanlah QIQI makan dengan begitu bersemangat.AHQI mendongak memandang Pak Hassan yang sedang seronok dan bertanya, "Pak, adakah anda selesa dengan jilat QIQI?"Pak Hassan berkata, "Ya, tidak teruk! Buka mulut anda lebih luas dan berhati-hati agar tidak menggigit batang besar Pak dengan gigi anda! Oh! Ya, itu sahaja! Rasanya sangat sedap! Hei! Saya gigit batang Pak!"AHQI berkata: "Pak jahat, siapakah yang menjadikan batang busuk kamu itu besar sehingga QIQI tidak dapat menahannya di dalam mulutnya! Mari kita lihat jika QIQI tidak menggigit batang busuk kamu sehingga berkeping-keping, supaya ia tidak melakukan kerosakan pada masa hadapan dan membuli QIQI. sekali lagi! Pak!Pak Hassan berkata: "Sao QIQI, bukankah batang Pak itu besar?"AHQI berkata: "Awak akan mati, bermain-main dengan QIQI awak begini! BatangPak buruk, batang bekas teman lelaki saya tidak dibenarkan dimakan oleh QIQI pun, tetapi saya biarkan awak, Pak jahat yang memetik abu, mempunyai rasalah!"Pada masa ini, satu lagi bunyi "tsk tsk" datang dari TV Ternyata bapa dan anak perempuan itu telah menukar helah mereka, dengan Pak di bahagian bawah dan QIQI di atas, dan mereka melakukan seks oral antara satu sama lain pada keenam. dan kedudukan kesembilan. Pantat putih besar QIQI dekat dengan mulut Pak dia memegang batang besar itu dengan sebelah tangan dan menjilatnya, dan menggosok skrotumnya dengan tangan sebelah lagi Pak membuka faraj kecil QIQI dan menjelirkan lidahnya untuk menjilatnya.AHQI, di bawah arahan Pak Hassan, merebahkan badannya di atas sofa dengan punggung gemuknya bersandar pada sandaran tangan sofa dan melebarkan kakinya untuk menyerlahkan pukinya.Pak Hassan pun naik ke atas sofa, mengangkang AHQI, dan menyumbat kelawar besar ke dalam mulut kecil AHQI Dia memegang pantat besar AHQI yang tembam dengan kedua-dua belah tangan, dan meletakkan mulutnya ke pussy, dan batang besar itu dimasukkan ke dalam AHQI ia membuatkan AHQI menjerit: "Aduh".Kemudian, kedua-duanya bertukar kedudukan, dengan Pak Hassan di bahagian bawah dan AHQI di bahagian atas Si ibu mertua dan menantu sedang menonton TV sambil melakukan seks oral secara gila.Pak Hassan dijilat kuat oleh AHQI, lalu dia mencabut batang besar dari mulut kecil AHQI, mengalihkan keldai AHQI yang gemuk itu ke tepi sofa dan membiarkannya duduk, dan menghalakan batang besar itu ke arah pukinya: "Pfft", dia memasukkan. ia.AHQI berkata: "Ah! Pak! BatangPak besar! BatangPak besar yang tahu meniduri QIQI! Batang yang besar itu sangat tebal dan membuatkan QIQI jadi selesa! Kenapa kamu pandai meniduri QIQI? Lubang QIQI telah disentuh oleh Pak! Suami, ayah kamu yang tua Kamu meniduri isteri kamu di dalam bilik tidur Oh, kamu sangat besar!Faraj kecil AHQI mengepit kuat batang besar, dan kedua-dua labia berputar masuk dan keluar dengan tujahan batang besar, mengeluarkan sedikit pun cecair faraj.Pak Hassan mendengar kata-kata lucah AHQI dan meniduri batang besar itu dengan lebih kuat lagi Dia berkata: "Slutty QIQI, senangkah kamu meniduri Pak? Seksi sangat, faraj kamu sangat ketat. Sedapnya pegang Pak. batang besar. Malam ini Pak Hassan cukup untuk meniduri kemaluan saya sepanjang malam."

Ah Qi Yang Disebalik diri cerita yang tidak ketahui umum.Where stories live. Discover now