AHQI berkata: "Persetan! BatangPak besar! QIQI benarkan Pak meniduri kamu malam ini, kamu boleh melakukan apa sahaja yang kamu mahu! Ah! Batang besar telah menembusi hati gadis itu! Lebih keras! Oh! QIQI akan datang! Jangan berhenti! Batang besar fucks you QIQI sangat selesa Ah!
AHQI mengalami syahwat pertamanya dengan jeritan yang kuat, tangannya memeluk erat Pak Hassan, dan kakinya melingkar erat di pinggangnya.
Pak Hassan berkata sambil tersenyum cabul sambil mengepam perlahan dan menujah perlahan: "Saucy QIQI, macam mana anak jantan besar Pak Pak ni, bagus kan?"
Selepas AHQI dicaci sebegini oleh Pak Hassan, nafsunya kembali membuak-buak dan berkata dengan penuh nafsu: "Batang besar Pak, baiklah kamu. Ia membuatkan QIQI berasa selesa apabila kamu menidurinya. QIQI telah. Tidak pernah merasa begitu selesa!
Pak Hassan berkata: "QIQI yang leceh Pak, apa lagi yang kamu mahu?"
AHQI berkata: "Ya, QIQI mahu lagi! Saya juga mahu batang besar Pak meniduri puki QIQI."
Pak Hassan berkata: "Baiklah, batang besar Pak ada di sini!"
Kemudian, Pak Hassan mula menujah dengan kuat, dan batang besar itu sampai ke dasar lubang, memerah jus AHQI dan terpercik keluar.
Tidak lama kemudian, Pak Hassan dan AHQI menukar posisi hubungan seksual mereka semula. Jantung cinta AHQI dipukul ke atas dan ke bawah oleh glans besar Pak Hassan, menyebabkan pecah kebas, dan cecair itu menitis ke lantai.
Pak Hassan datang ke katil dan duduk dengan AHQI dalam dakapannya, memeluk Pak Hassan erat-erat, meletakkan kakinya di atas katil, menggerakkan punggungnya yang putih besar dan montok itu ke atas dan ke bawah, dan mengeluarkan bunyi cabul "Puff, Puff". dari semasa ke semasa.Pak Hassan turut memeluk pantat AHQI yang gemuk itu dan mengangkatnya ke atas dan ke bawah, mengangkat dan menurunkannya, dan terus mengerakkan batangnya yang tebal dan panjang itu keluar masuk ke dalam puki kecil AHQI.Di atas katil, Pak Hassan dan AHQI terus menukar pergerakan persetubuhan mereka mengikut posisi di TV Dengan cara ini, Pak tua itu meniduri QIQI yang cantik itu dengan kuat di TV mengangkatnya sehingga ke pinggangnya QIQI melakukan senaman yang hebat dan latihan khas.Apabila video berdurasi 50 minit bapa mertua dan menantunya itu selesai, Pak Hassan masih memegang AHQI dalam pelukan batangnya yang tebal itu masih tidak menunjukkan tanda-tanda pancutan, dan dia terus menidurinya dengan kuat .AHQI telah disetubuhi dengan kuat oleh Pak Hassan sehingga dia sangat miang sehingga hampir tertidur dan mengalami syahwat tiga kali lagi.Akhirnya, apabila AHQI mencapai klimaks untuk kali kelima, Pak Hassan juga telah mencapai hadnya dan kebas dan gatal, dan dia cepat-cepat menarik keluar batang besar dan menembak aliran air mani pekat ke dalam mulut AHQI.Dengan nafsu, AHQI membuka mulut menerima air mani ayah suaminya, menghisap batang besar dalam mulutnya, dan menjilat air mani pada batang itu dengan bersih.
Pada hari-hari berikutnya, Pak Hassan dan AHQI terus melakukan hubungan seks yang memanjakan siang dan malam Tiga bulan kemudian, AHQI memberitahu Pak Hassan berita gembira; mengandung
AKAN BERSAMBUNG BAB BARU.......DENGAN CERITA AGENDA LAIN.......
YOU ARE READING
Ah Qi Yang Disebalik diri cerita yang tidak ketahui umum.
General FictionAh Qi seorang amoi cina umo 30 bujang ,ia hanya pernah bercinta dgn seorang laki shj , selain tu ta pernah lagi ade hubungan kelakuan intim dgn laki lain. Badan sedikit chubby 36c , 28,34 Pak hassan umo 60 badan tegah, bini dah meninggal , anak sem...