Pak hassan berumur lima puluh tiga tahun, bilik tidurnya sangat besar, penghawa dingin dihidupkan, biliknya sangat panas, dan ada katil besar di tengah.
Memasuki bilik air pada hari itu, Ahqi yang berusia 26 tahun menutup pintu dan mendapati tiada kunci kecil di pintu itu Ahqi memikirkan kelakuan bapa husni Pak Hassan sebentar tadi, dan dia berasa sedikit segan, takut. , dan gatal. Sudah lama dia tidak disentuh lelaki, dan ketika dia makan malam bersama Pak Hassan sebentar tadi, Ahqi secara tidak sengaja membiarkan sedikit sentuhan Pak Hassan membangkitkan nafsu yang dipendamnya selama berbulan-bulan.
Ahqi menanggalkan pakaiannya, menghidupkan pancuran mandian, dan membilas badannya yang seputih salji itu dengan berhati-hati. Pak Hassan melangkah masuk ke dalam bilik tidur dan terdengar bunyi air mengalir dari bilik air dia terbayang betapa anggun dan riangnya tubuh ahqi di bawahnya dan menghidunya, dan menghulurkannya Menjilat lidahnya beberapa kali, nampaknya ini bukan seluar dalam tetapi puki ahqi yang lembut.
Tiba-tiba, pintu bilik air terbuka, dan wajah cantik AhQi mencucuk keluar dari pintu Ternyata dia ingin melihat sama ada Pak Hassan masuk untuk memberi losyen dan tuala mandi, tetapi dia melihat Pak Hassan memegangnya. seluar dalam ke hidungnya Menjilat dan menghidu dengan kuat.
AhQi tidak dapat membantu tetapi meregangkan bahagian atas badannya dan menjerit malu: "Pak Hassan!"
Pak Hassan sedang bersetubuh tiba-tiba terdengar tangisan AhQi Dia mendongak dan melihat payudara besar AhQi yang mempesonakan.
AhQi mengerling ke arah Pak Hassan dengan curang, dan berkata dengan penuh muslihat: "Ya! Pak Hassan! Kenapa awak jilat dan bau seluar dalam AhQi di sana? Berikan saya tuala mandi."
Pak Hassan tergesa-gesa mencampakkan pakaian di atas katil dan menghulurkan cecair mandian dan tuala mandi kepada AhQi Apabila AhQi mengambil alih, dia sengaja menjatuhkan cecair mandian itu ke atas lantai, lalu cepat-cepat meramas ke dalam bilik air dan membongkok mengambilnya bersama AhQi. .
Ketika ini, terserlah seluruh tubuh AhQi di hadapan Pak Hassan, Pak Hassan memeluk AhQi yang cantik itu, dan menggenggam erat buah dada besar yang berwarna putih itu dengan sepasang kuku syaitan dan mengusapnya kuat.
AhQi meronta dan berkata: "Oh! Pak Hassan! Tidak! Jangan buat begini! Oh! Tidak! Ah! Ya!"
Pak Hassan berkata: "Sayang! Bayi saya baik AhQi, biarkan Pak Hassan melakukannya! Pak Hassan akan sangat menyayangi awak, Pak Hassan akan membuatkan awak teruja!"
Pak Hassan mengusap payudara besarnya dengan sebelah tangan, menjangkau bahagian bawah badan AhQi dengan sebelah tangan lagi untuk membelai titik lembut itu, dan mengucup bibir lembut AhQi. AhQi takut terjatuh, jadi dia terpaksa menghulurkan tangan seputih salji untuk memeluk bapa mertuanya.
Pak Hassan mencangkung untuk membelai dan mencium AhQi yang cantik itu Apabila dia melihat AhQi memeluknya dan melepaskan pergelutan, dia menarik AhQi dan membiarkannya bersandar pada cermin itu, untuk membelai zakarnya yang tebal, panjang dan bengkak.
AhQi merasakan kepanjangan dan keagungan ayam besar Pak Hassan itu dia tidak lepas dari memegang batang besar itu dan menggosoknya dengan lembut.
Pak Hassan mencengkam payudara AhQi yang besar, menggosoknya, dan menjelirkan lidahnya ke dalam mulutnya. Di bawah usikan Pak Hassan, AhQi turut menjelirkan lidahnya untuk menghisap dan menjilatnya Dengan isyarat Pak Hassan, sebelah lagi tangan AhQi melayannya dan membuka ikatan tali pinggang Pak Hassan dan membuka seluar dan seluar pendeknya, menampakkan tubuhnya yang panjang dan keras ayam jantan.
Pak Hassan mengangkat kaki dari seluarnya dan memberi isyarat kepada AhQi untuk membantunya menanggalkan pakaian Pak Hassan dan mencampakkannya ke atas lantai, sehingga Pak Hassan dan AhQi berbogel menghadap satu sama lain.
Pak Hassan tersenyum bangga dan berkata kepada AhQi: "Macam mana, AhQi! AhQi Pak Hassan, tengok batang Pak Hassan! Not bad! Adakah anda mahu batang Pak Hassan meniduri anda?"
AhQi diam-diam mengerling ke arah batang Pak Hassan, mukanya menjadi merah, dan dia berkata dalam hati: "Ya Allah! Saya tidak sangka batang Pak Hassan begitu besar dan panjang. Ia jauh lebih tebal dan lebih panjang daripada batangnya. nak. Ia pasti sangat menyegarkan untuk ditembusi olehnya!"
AhQi mendengar usikan Pak Hssan, lalu dengan malu-malu meletakkan kepalanya di dada Pak Hssan dan berkata dengan penuh muslihat: "Ya! Pak Hssan, kamu teruk, kamu masuk semasa AhQi berbogel di bilik mandi dan menyentuh dan mencubit AhQi! Oh! Pak Hssan masih telanjang, dan selepas menanggalkan pakaiannya, AhQi menyentuh batang Pak Hssan! Menyentuh dan menjilat payudara besar iAhQi!
Ternyata Pak Hssan mendengar kata-kata usikan AhQi itu mencangkung dan menyembamkan mukanya pada cipad AhQi, sambil menghidu haruman samar-samar di bahagian cipad sulit AhQi.
Bawah badan AhQi sangat cantik, pehanya tembam, dan tidak ada celah antara faraj dan pukinya Rambut kemaluan yang jarang terletak di bahagian bawah perut, dan pukinya yang berwarna merah jambu jelas kelihatan.
pak hassan meletakkan sebelah paha AhQi yang terdedah di atas bahunya, membuka celah kecil merah jambu itu dengan sebelah tangan, memasukkan lidahnya ke dalam faraj, menjilat dan menghisapnya, dan menelan jus itu satu persatu, dan sebelah tangan lagi Dia mengusap punggung AhQi yang montok itu. kuat dengan tangannya.
AhQi tidak tahan dengan rangsangan itu, dia meletakkan pahanya yang licin dan putih di atas bahu Pak Hassan, dan meregangkan pukinya ke hadapan supaya lidahnya yang penuh nafsu itu dapat menembusi lebih dalam.
AhQi terus mengeluarkan bunyi-bunyian lucah di dalam mulutnya dan berkata: "Oh! Teruknya Pak Hassan! Ah! Nah! Pandai betul kamu jilat ! Suami!! Oh! AhQidijilat olehPak Hassan yang tua itu. Rasanya sangat baik! Oh! Pak Hassan sangat pandai menjilat pussy.
Pada masa ini, Pak Hassan menyambung: "Oh! AhQi, Pak Hassan akan meniduri kamu , kamu sangat miang! AhQi, maafkan saya, eh! Pak Hassan sudah lama ingin meniduri si cantik besar ini, jadi saya akan meniduri anda hari ini Keselesaan dan keselesaan! Sukar, dan sialan lagi! kemaluan dengan air mani, dan mulut, badan, dan seluruh badan kamu menitis dengan air mani aku, jangan salahkan saya, !
AhQi berkata: "Nah! Sialan Pak Hassan, Pak Hassan yang jahat! Kamu meniduri AhQi seperti ini! Ah! Pak Hassan, kamu sangat teruk! Ya! Menjilat lubang AhQi! Gatal sangat lubang AhQi! Oh! Itu untuk menjadi. Disentuh oleh batang kotek, Mengapa kamu menjilatnya, Oh, Pak!
Pak Hassan meninggalkan faraj kecil AhQI, mengangkat mukanya yang dipenuhi air mani, dan berkata kepada AhQi dengan senyuman cabul: "Haha! Budak baik, faraj kecil kamu tidak kotor langsung! AhQi! Puteri kecil kamu sangat baik. Ia wangi dan manis, dan air faraj manis seperti madu Pak sangat suka makan madu AhQI.
Selepas Pak Hassan habis berucap, dia membenamkan kepalanya di celah kangkang AhQI dan terus menjilat cecair itu.
AhQI bersandar lemah di cermin, mengangkat pehanya, menggosok kakinya yang putih dan lembut di bahu Pak, mengenyitkan matanya ke arah Pak Hassan dengan penuh muslihat, dan berkata: "Ini kali pertama seseorang menjilat kemaluan anda, Pak jahat, adakah Pak suka? ?" Makan saja! Oh! Faraj AhQi dijilat oleh Pak. Sungguh mengenyangkan! Saya tak pernah rasa sebelum ini, awak pandai sangat! !ah!"
Pak Hassan tenggelam dalam menjilat dan menghisap puki AhQi apabila mendengar dia berkata bahawa ini adalah kali pertama lelaki menjilat pukinya, dia tersenyum hambar dan berkata, "Hei! AhQi, betulkah ini kali pertama kamu buat. lelaki ke jilat ke? Tak sangka." Pak ni sedap sangat, haha! Awak pernah Hisap Batang Laki ke? Saya bagi awak rasa Batang Pak dulu! Nanti saya meniduri AhQisaya yang cantik."
AhQi mendengar ini dan berkata dengan malu-malu: "Bah! Pak Jahat, AhQI tidak akan Hisap ! Sungguh idea yang bagus, AhQI tidak akan Hisap Batang busuk Pak! Pak sangat teruk! Pak menyentuh dan menggosok seluruh badannya, Tidak cuma dia menjilat dan menghisap kemaluan AhQi, tetapi sekarang dia mahu AhQI menjilat Batangnya, dan nanti dia akan menggunakan Batang untuk menembusi kemaluan AhQi, adakah kamu fikir Pak itu jahat, jangan menjilatnya! pussy sangat gatal Oh, Pak!
YOU ARE READING
Ah Qi Yang Disebalik diri cerita yang tidak ketahui umum.
Ficción GeneralAh Qi seorang amoi cina umo 30 bujang ,ia hanya pernah bercinta dgn seorang laki shj , selain tu ta pernah lagi ade hubungan kelakuan intim dgn laki lain. Badan sedikit chubby 36c , 28,34 Pak hassan umo 60 badan tegah, bini dah meninggal , anak sem...