Pak berdiri, mengelap mukanya dengan tuala mandi, menghulurkan lidah dan menjilat sudut mulutnya sambil tersenyum penuh nafsu kepada AhQI dan berkata, "Awak nak Batang besar Pak dalam kemaluan awak? Jilat Batang Pak dulu!"
Kemudian, Pak mencangkung sambil menekan AhQI.
AhQI cuba sedaya upaya untuk melawan dan berkata: "Ya! Tidak! Baik Pak, QiQI tidak pernah menjilat Batang, biarkan saja QIQI pergi, biarkan sahaja Batang Pak menembusi kemaluan kecil QIQI! Tolong!"
Pak tidak mahu memaksanya, memikirkan bahawa dia akan mencari peluang lain untuk membiarkan wanita seksi ini menjilat batangnya pada masa akan datang Sekarang Batangnya membengkak sehingga tidak selesa keras, dan dia perlu segera memenuhi keinginannya. Pak memeluk AhQI, menolak mukanya ke arahnya, mencium mulutnya, dan memasukkan sudut mulutnya dan sedikit air mani yang tinggal di dalam mulutnya ke dalam mulut AhQI.
AHQI tidak mempunyai pilihan selain membuka mulutnya untuk merasai rasa air maninya sendiri, dia hanya merasakan rasa masin yang tidak berapa enak Tahukah Paknya mesti telah menjamah air mani ramai perempuan. Cuma pada saya banyak hari ini. . perempuan berumur 20lebih, kenapa dia tidak boleh menjilatnya begitu banyak?"AHQI berkata dengan penuh muslihat: "Teruk Pak! Tak sedap langsung. Macam mana nak kata sedap? Buat QIQI keluarkan air mani yang banyak. Saya malu! QIQI enggan menurut. QIQI mahu Pak berhenti. ia!"Pak menggosok lubang lembutnya dengan batangnya yang keras dan berkata sambil tersenyum penuh nafsu: "Baiklah! Pak, tolong hentikannya. Batang besar Pak direka khas untuk mensumbat lubang lembut QIQI, tetapi QIQI mesti bekerjasama tau!"
QIQI memulas punggungnya untuk bertemu dengan geseran batang besar Pak Hassan dengan sebelah tangan dan mengelus punggungnya dengan sebelah tangan lagi dia berbisik ke telinga Pak Hassan dan berkata, "Nah! QIQI sudah berbogel sepenuhnya! Oh. !Ternyata Pak Hassan tidak sabar lagi Dia memegang batang besarnya dengan tangannya dan menghalakannya ke arah kemaluan kecil QIQI Dia mengikuti air mani itu dan berkata, "Puff", dan batang besar itu masuk sepertiga .Walaupun QIQI telah menumpahkan air mani yang banyak untuk pelinciran, ini adalah kali pertama dia bertemu dengan batang yang tebal dan panjang seperti itu, bekas teman lelakinya hanya separuh daripada ayam Batang Pak Hassan, dan dia tidak kerap meniduri kemaluannya. Oleh itu, cipad kecil QIQI adalah ketat dan sempit.
Pada ketika ini, kemaluan kecil AHQI yang lembut dililit dengan erat pada Batang besar, yang sangat menguntungkan Pak Hassan, seorang Pak yang kotor Dia hanya merasakan bahawa kemaluan QIQI dililit erat pada Batang besar itu, dan dinding Farajnya masih menggeliat sedikit.
Pak Hassan berkata: "Hmm! Oh! Ia sangat selesa! Hebat, sungguh menakjubkan! Ah! Bukan sahaja dia muda dan cantik, tetapi faraj kecilnya juga sangat ketat. Saya, Tua-Tua, masih dapat nikmati faraj seperti ini!"
Pak Hassan menarik keluar sedikit batangnya dan kemudian perlahan-lahan menolaknya ke hadapan dia terus mengepam dan menujah selama dua minit, dan Batang besar itu sudah separuh masuk.
AHQI juga secara beransur-ansur menyesuaikan diri dengan Batang besar itu, dan pukinya yang kecil yang memegang Batang besar itu membengkak dan dia mengerang perlahan dan berkata: "Pak, Batang kamu sangat besar! Oh! Kamu harus meniduri QIQI dengan lembut! Oh! Sangat keren!"
Pak Hassan berkata: "QIQI! Nikmatnya masih belum tiba, tunggu sahaja untuk disentuh oleh Batang besar Pak! Bersedia untuk Batang Pak!"
AHQI memakai postur yang tidak senonoh seperti dipetik oleh lebah dan berkata, "Persetan! QIQI sudah bersedia."
Pak Hassan menarik keluar batang besarnya, melebarkan sebelah peha AHQI, dan menolak kuat pelinciran air mani itu: "Pfft" sepanjang batang besar itu masuk ke dalam faraj ketat AHQI.AHQI mendarat dengan sebelah kaki, dan kakinya yang sebelah lagi direntangkan terbuka luas oleh Farajnya terbuka luas, dan payudaranya yang putih besar terserlah kebawah melihat batang besar Pak Hassan yang ditarik keluar dari farajnya keras.AHQI menghela nafas panjang dan berkata: "Oh! Begitu besar! Batang besar itu sangat besar! Sangat selesa! Pak, kamu sangat baik! Persetankan QIQI dengan batang besar itu! Pak, kenapa batang kamu begitu besar! QIQI akan dihenjut sampai mati oleh pak!"
YOU ARE READING
Ah Qi Yang Disebalik diri cerita yang tidak ketahui umum.
General FictionAh Qi seorang amoi cina umo 30 bujang ,ia hanya pernah bercinta dgn seorang laki shj , selain tu ta pernah lagi ade hubungan kelakuan intim dgn laki lain. Badan sedikit chubby 36c , 28,34 Pak hassan umo 60 badan tegah, bini dah meninggal , anak sem...