2. fejezet

34 4 0
                                    

1994. A Gyilkosságok fővárosa

Hogy milyen egy Shadyside-i kamaszlány reggele? Katasztrófa! Különösen, ha állandóan egy beképzelt, önjelölt király perverz megjegyzésein kattogsz. Komolyan szilveszter hajnala óta olyan jó kislány vagyok, hogy büntetni lehetne érte. Szó szerint kimaradok mindenből csak ne kelljen Nick Goode-hoz bemennem az őrsre. Bár az imádott Kate és Simon szerint csak egy újévi poén volt. Deena és Josh pedig nem jutottak tovább a fintorgásnál. Sam, nos Sam a szülei válásával hivatalosan is Sunnyvale-i arany dáma lett. Most sikerült találnom egy másodállast is szóval egy huszonnégy órás reggelizőben csapatom minden második estémet. Ahova a gimisek kedvenc, kövér, fánkzabáló biztosúra bejár minden reggel. Vesz néhány fánkot és hűséges kutyaként viszi a seriff kávéját. Őszintén beleköptem volna néhány alkalommal, de inkább meggondoltam magam. Ha csak felidézem miket mondott szilveszterkor nagyon melegem lesz és csak Ő tudná orvosolni. Tipikus este egyetlen lélek sincs az utcákon. Kényelmesen sétálok, őszintén sosem féltem egyedül, de mostanság furcsán érzem magam. Olyan rossz érzésem van, mintha valami készülőben lenne. Az álom is olyan nehezen talál rám.

" A törvény hű őre lassított le mellettem. Rápillantottam és gúnyos mosoly kíséretében kérdeztem.

- Goode seriff, most is vétkeztem? Vagy csak nem tud nélkülem élni?

Egy kicsit nevetett, de a tekintete teljesen komoly maradt. Aztán leáll mellettem és kinyitja nekem az anyósülés felőli ajtót.

- Most éppen nincs bűnöd. Egyszerűen szeretnék felajánlani egy fuvart, mint seriffed.

Csípőre vágtam a kezem és kissé behajoltam. Megdöntöttem a fejem egy kacér mosolyt villantottam. Ez a férfi hihetetlen öntelt.

- Nick, egész véletlenül nincs egyetlen tisztességes, jó feleség alany Sunnyvale-i hölgy sem, aki élne halna egy ilyen ajánlatért? Vagy maga szimplán a mocskos, forróvérű Shadyside-i nőkért rajong?

Goode szemeiben sötét ragyogás csillant meg. Kis fél vigyort villantott. Megnyalta az ajkait én pedig beleremegtem ebbe.

- A tisztességes lányokat, nem keresi a baj. Téged érdemesebb és szükségesebb is őrizni. Tudod, mi egy oldalon állunk Tia. Ha hiszed, ha nem.

Elöntött a forróság, a szívem pedig hevesen kalapált. Beharaptam a szám és szótlan becsusszantam az anyós ülésre. A szoknyám kicsit fentebb csúszott, Nick keze pedig automatikusan a combomra simul. A kezem a kezén landolt és csak megilletődve néztem rá. Elhúzta a kezét és finoman az állam alá nyúlt.

- A puha kis szádat másra fogod használni édes Tiana, ha nem beszélsz velem szépen.

Kihagy a szívem egy ütemet és heves pánik suhan keresztül rajtam. Nick tekintette nem enged el. Eltolom a kezét és próbálom megtalálni a hangom.

- Ha ezt valaki hallaná, azt hinné megőrült. Nicholas Goode, Sunnyvale tisztességes seriffje éppen szexuálisan zaklat egy Shadyside-i kamaszlányt.

Villantottam egy kis gúnyos mosolyt és becsatoltam a biztonsági övet. Kuncog és újra beindítja a motort.

- Tiana Winters egy igazi boszorkány vagy. Tudod igazán eldönthetnéd végre, hogy tegezel vagy magázol.

Elkényelmesedve pillantottam rá, apró mosollyal az ajkaimon. A levegő szikrázott és nehezemre esett eldönteni, hogy mi is vonz igazán ebben a férfiben. A megjelenése, vagy ez sok színű személyisége.

Fear Street - Letépett szárnyakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang