3. fejezet

27 1 0
                                    

1994. A virrasztás

Nagyjából kibőgtem magam mire Deena megérkezett a kisöccsével. Beszálltam az anyósülésre és csendben mentünk. Nem állíthatom, hogy rendben vagyok, de nem is kellett magyarázkodnom. Mind hárman tudjuk, hogy a városunk rohadtul el van átkozva. Vagy te fogod a kést vagy feléd tartják a kést. Az összes diák poénkodott a mészárláson, de ettől függetlenül Heather szekrénye ki se látszott virágokból, mécsesekből vagy üzenetekből. Nekünk szurkolóknak és a focistáknak a tornaterembe kellett mennünk ahol az edző közölte, hogy kötelező a ma esti virrasztás Sunnyvale-ben. Deena felénk nézett és képzeletbe lelőtte magát. A lánymosdóba mentünk, de meg sem lepődtünk, hogy Kate és Simon is oda menekültek. Nem szólok csak és Ők sem. Megmosom az arcomat és próbálok nem összetörni. Simon jön oda először, homlokon pöcköl és Kate-re nézz.

- Nem tudod elképzelni milyen boldogok voltunk mikor megtudtuk, hogy tegnap az éjjel nappalisba voltál. Tia, ha van Isten vagy valami felső hatalom akkor az most megmentett.

Kifakadok és újabb hangos zokogás tör ki belőlem. Magukhoz ölelnek és hagyom magam megnyugodni.

- Az első dolog ami eszembe jutott, hogy én is lehettem volna és, hogy még nem akarok meghalni!

Kate megfogja a vállaim és kacéran mosolyog. Rám kacsint, majd Simon előkap egy cipős dobozt. Deena a fejét fogja, én kínomban elnevetem magam.

- Az édességbolt újra megnyílt bébi!

Kate lendülete végre kitudott billenteni az egész szarságból, de Deena húsz percig még osztotta az észt. Közben belenéztem a cipős dobozába és gyorsan vissza is csuktam. Sam cuccaival volt tele, a barátnőm rám néz és összeteszi a két kezét.

- Nem és nem! Kimaradok az exes hisztiből.

Mondom neki, mire Kate ad egy szem fájdalom csillapítót. Bár nem panaszkodtam, de Ő már rég kiszúrja mikor fáj a fejem. Elveszem és kávéval leküldöm, majd visszafordulok Deena-hoz

- Estére úgy is megyünk a virrasztásra, majd ott odaadod neki és soha többé nem kell rágódnod rajta. Amúgy is csak te voltál őszinte ebben a kapcsolatban.

Ölelem át, de Deena a szemét forgatja és tovább cipeli a dobozt. Órák után mindenki hazament, hogy rendbe szedjék magukat. Nem tudom kinek volt az ötlete, hogy a virrasztás egy kicseszett bál keretében menjen le, de jó nagy pöcs volt. Alapból mi nem tehetjük meg, hogy kisestélyiben parádézzunk. Viszont biztosra veszem, hogy Sunnyvale szurkolói és a csapat öntelt pöcsei ki lesznek nyalva. Heather emlékére marad el tulajdonképpen a meccs, szóval megkérdtem mindenkit, hogy mi kékbe legyünk. Inkább Shadyside gyásza ez, mint az álszent Sunnyvale-é. Felvettem a királykék ruhámat egy fekete magassarkút és hullámokba omló hajamba egy fekete rózsát tűzök. Kate mikor meglátott macskát utánozva karmolta végig a mellem. Ami miatt majd megfulladtam a nevetéstől, hiszen Ő is dögös. Fekete csipkeruhában van kék kiegészítőkkel. Simon kék ingbe van, fekete farmerrel és már szenved, hogy nem lehet kabalának öltözve. Deena szintén nadrágba van, de legalább a haja kicsit nőiesen van megcsinálva. A buszon felvettem én is a fejhallgatóm és egész úton Kate Bush-t hallgattam.

A virrasztáson annak ellenére, hogy milyen álszent rizsát lök a polgármester csak azok jöttek el akiknek kötelező volt. Deena még az előtt eltűnik, hogy imádott seriffünk megkezdené a beszédét.

Fear Street - Letépett szárnyakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora