1993. Boldog új évet Seriff!
Otthon úgy tartanak számon, mint Shadyside koronázatlan királynőjét. Viszont, ha egy Sunnyvale-it kérdeznél. Az simán azt felelné, hogy Shadyside legnagyobb ribanca. Deena Johnson volt a legjobb barátnőm. Világéletünkben benne voltunk mindenben amiben csak lehetett. Így gyakran "randiztunk" az őrsön Nick Goode-dal, a seriffel. A volt arany ifjúval, Sunnyvale büszkeségével. Deena-nak sosem vallottam volna be, de mióta csak ismerem szívesen vettem volna tőle szexleckéket. Igaz is, épp most is randin vagyunk. A nevem Tina Winters és jó nagy szarban vagyunk.
Kilencvenhárom szilveszter éjszakája volt. Kate és Simon már kicsit ki voltak dőlve, de Deena-val még hangosan csapattuk a többiekkel. Éjfélt ütött az óra, hangosan üvöltöttünk.
"Boldog újévet!"
Kopogás szakította félbe a bulit. A két rendőrt meglátva hatalmas nevetésbe törtem ki.
- Újévet! Most mit vétettem?
A vénember nem szólt, csak a kocsi felé intett. Szétbaszták a bulinkat. Mindenki hazament, de négyünket bevittek. Nick Goode az asztalánál ült és valami papírt töltögetett.
- Mi is lenne velem, ha az újév első hajnalát nem itt tölteném?
Vigyorogtam széttárt karokkal, de Nick csak a székek felé intett. Csak minket akart látni Deena-val. Meg álltam a barátnőm mögött a vállain támaszkodva. Imádott seriffünk pár graffitis képet tett elénk és erről kérdezgetett, de semmit sem tudtunk mondani. Deena beszólása most kicsit túllőtt a célon. Szó szerint befogtam a száját és belenéztem azokba a kristály kék íriszekbe és mintha kissé kevésbé neheztelne. Mély levegőt vettem és imádkoztam a jó Istenhez, hogy ne legyen ennél rosszabb a helyzetünk.
- Talán most az egyszer tehetne kivételt. Deena már nem szomjas, a vak is látja. Nem gondolkodik tisztán. Ha tudnánk bármit is elmondanánk. Seriff, kérem tekintsen el ettől ez egyszer.
Nick elfordul egy pillanatra, de így is érezem a tekintetét. Ami gyorsan körbejár. Sosem hagyott semmit sem figyelem kívül. Elidőzött az ajkaimon, a lángvörös hajamon. A szemeimben, a mélyen kivágott ruhákon amiket általában hordtam. Vagy a zárt felsőimen amik teljesen rám simultak. Cserébe mindig nagyon rövid szoknyába vagy nadrágba voltam. Valami eszméletlen lotyós magassarkúval megkoronázva. Sosem jegyezte meg, de ettől tudtam az igazságot. Tudtam, hogy egy Sunnyvale-i mit gondolhat. Visszafordul Deena-ra néz és int neki, hogy távozhat. Megveregetem a vállát és szótlanul kimegy a többiekhez. Nick Goode tekintetét szorosan összeköti az enyémmel. Megemelkedik a pulzusom és érzem, hogy az adrenalintól zsibogok. Érettebb és biztosan tudja, hogy ez a reakció miatta van, egyedül neki szól. Bizonytalanul szólalok meg. A csend engem megöl, ahogy a ragyogó tekintete.
- Köszönöm seriff. Ha nincs más, akkor én is mennék elég későre jár már.
Nick felnevet ezzel megvillantva tökéletes mosolyát. Majd hátra dől a székében, én meg akaratlanul futtatom végig rajta olajzöld íriszeim. Nick Goode nem véletlen volt Sunnyvale királya. Magas, jó kiállású férfi volt. Éj fekete haja pedig egyszerűen kérte, hogy beletúrj az ujjaiddal. Kellemesen széles vállakkal, keskeny csípővel és jó fenékkel. Olyan bársonyos hanggal, hogy kicsúszol a bugyidból. Mostanra már rengeteg szituációban képzeltem el, hogy olyan dolgokat teszek vele amikről Kate állandóan mesél. Hogy hogyan kapaszkodik az aktuális partnere csípőjébe, fenekébe miközben mélyen a szájába veszi. Vagy arról, hogy a lovagló pózban a nő irányítja az aktust, de ha a srác a derekadba kapaszkodik, akkor tud vezetni. Mikor elkapja a tekintettem elcsapom a fejem, ami valószínűleg már rák vörös.
- Sosem hittem volna, hogy Tiana Winters ilyen szépen is fog majd velem beszélni. Teljesen hozzászoktam, a szofisztikád alap tárházához. Mibe is merült eddig ki? Á, igen. Két kedvenc kijelentésed volt felém. "Baszd meg Nick!" Vagy "Goode seriff, fényesre nyalhatsz!" Képzelheted milyen megdöbbentő a sport rendezvényeken a szavalásodat hallgatni. Mindig gyönyörűen fogalmazol.
A hangja sima és sokkal, de sokkal mélyebb lett. A szívem hevesen kezd kalapálni. Az arcom lángol és rohadtul zavarban vagyok. Akaratlanul is beharapom az ajkam és nem akarok a szemébe nézni. Az ujjaimmal a szék háttámlájával kezdek játszani. Istenem most ebben a percben bárhol máshol szívesebben lennék. Főleg így, hogy csak kettesben vagyunk. Végül még is csak erőt veszek magamon és belenézek a szemeibe. Szóra nyitom a szám, de nem jönnek a szavak. Nick Goode szemeiben kegyetlen fény csillant meg és tudom, hogy valamiben vesztésre állok.
- Nahát, Shadyside koronázatlan királynője nem jut szóhoz? Nem akar semmi alpári módon sértegetni?
A hangja cinikusan csengett. Nem tudom mit mondhatnék? Megpróbálom lenyelni a haragom és megdöntöm a fejem.
- Seriff szeretne ezzel valamit, vagy csak szemrehányás akar lenni?
Nick elmosolyodik, feláll meg kerülve az asztalt és megáll mellettem. A kezét a enyém mellé teszi, a hüvelykujja finoman cirógatta a bőröm. Libabőrös lettem és teljesen megfeszültem. Nick pedig lehajolt a fülemhez. Nagyon tetszett neki, hogy jóval alacsonyabb vagyok nála. Mióta csak ismerem olyan voltam neki, mint egy baba. Egy imádni való, mocskos szájú baba, amivel kötekedni kell és aki fölé tornyosulhat, mintha többet érne nála csak azért mert Sunnyvale-i. Az ujjaival finoman végig cirógat az alkaromon, majd a csuklómon ír le pár kört. Elfelejtek szinte levegőt venni.
- Most elengedlek, de a következő alkalommal nem leszek elnéző. Fogalma sincs a Johnson lánynak, hogy milyen szerencséje van veled. Tudom, hogy Ő volt.
Az orrát eltemeti a hajamba. Menekülnék, de a szabad keze a derekamra simul és satuként tart. Rám tör egy röpke páni félelem és halkan nyüszítek.
- Nick.
- Nem harapok, de volna itt még valami. Már két éve játszadozol velem, ha még egyszer rajtam használod a piszkos kis szádat. Megígérem neked, hogy minden egyes szavadnak pontosan eleget fogok tenni. Abban a percben, hogy kimondod őket. Hiába kéred majd, hogy hagyjam abba. Nem fogok le állni, minden egyes sikolyod nekem szól majd Tiana Winters.
A hangjától az utolsó porcikámig megremegek. Elenged, de a kezével végi simít a derekamon. Ijedten nézek fel rá, az ajkaim enyhén elvannak nyílva. Máskülönben nem tudnék levegőt venni. Mérhetetlenül élvezi az általa teremtet helyzetet. A tekintete egyáltalán nem tükröz bizonytalanságot. Minden egyes szavát komolyan és úgy gondolta, ahogy mondta. Nem felelek neki. Képtelen vagyok megszólalni és erre nem is lehetne értelmes dolgot felelni. Elhúzódok és elindulok haza. Mielőtt beszállnék a kocsiba visszanézek. Éreztem magamon a kristály íriszek fényét. Az ajtóban állt és egyetlen pillantása képes volt megkísérteni. Mikor végre az autóban ülök, megrázom a fejemet, nyugtatom magam. Hiszen olyasvalaki, mint Ő ilyet nem gondolhat komolyan. Ugye? Olyan köztiszteletnek örvendő személy, mint Ő nem tenne ilyet. Nem tehet ilyet, ugye? Akkor sem, ha mélyen valahol. A szívem mélyéből vágynék mindenre, amit mondott. Gondolom nem kell említenem, hogy egész éjjel forgolódtam. Deena-nál aludtam, nem akartam hazamenni az üres lakásra. Apu éjjeli műszakban dolgozik és halálra keresi magát. Most nem akarok egyedül lenni. A szívem még mindig hevesen ver és félek is magamtól. Mit akarok elérni ezzel a viselkedésemmel. Persze először a poén miatt, beszéltem úgy. Utána csak az önérzet miatt, de ez egyre jobban a világ legnagyobb ostobasága volt. Ilyet következmények nélkül csinálni, azt hiszem nem lehet. Eddig tartott volna a gondosan kialakított, magabiztos személyiségem? Eddig tudtam megjátszani magamat? Képes leszek elfelejteni, azt ahogy viselkedtem eddig vele? Nem tudom?