Medyada : DİLA
Eveeeett ilk bölümüm sizlerle umarım beğenirsiniz...🥰
Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum 🙏🏻***
Bir yerden başlamam gerekiyordu hayat bana diğerlerinin aksine çokta elzem imkânlar sunmamıştı. Ucunda hafif bir yeşerme dahi olan her dal benim için umuttu. Benim yorulma benim umutsuz olma gibi bir lüksüm yoktu. Ben Dila bir kız kardeşi ve anasından başka kimsesi olmayan yetim Dila.Bir anam bir de kardeşim Dilşat var benim için.Babamı 2 sene önce kanserden kaybettik.Babamın hastalandığı sene çektiğimiz zorluk bizi bugüne daha güçlü çıkardı esasen.ama bana sorsanız o zorluğu her sene çeker yine de canımın cancağızı babamı yanımda isterdim.Zorluk dediğim annemle benim çalışmak zorunda olmamız babamın ilaçları ve evin eksikleri için.Tabi ki o zorlukları kanser denen hastalık olmadan aşmak ister babamın acı çektiğini görmek istemezdim.Neyse velhasıl kelam insan ne yaşarsa yaşasın acısı onu büyütüyor daha da olgunlaştırıyormuş.
Mutfaktan gelen mis gibi pişi kokuları bugüne daha dinç uyanmamı sağlayan bir sebep haline geliverdi birden.Yataktan çıkmış banyoda yüzümü yıkayarak mutfağa gittim .Annem yine erkenden kalkmış işe gitmeden kahvaltıyı hazır etmişti.Nasıl oluyor bilmiyordum ama benden daha erken kalkarak hep kahvaltıyı hazırlıyordu.mahcup hissediyordum o da çalışıyor bende çalışıyordum ama benim yardım etmeme izin vermeden her şeyi hazır ediyordu.
Günaydın annem yine beni beklemeden hazırlamışsın
Aman kızım namazdan sonra uyku tutmuyor bilmiyor musun boş durmak yerine hazırlıyorum işt.hem fena mı sende dinlen yoruluyorsun akşama kadar
Aşk olsun anne sanki sen çalışmıyorsun.Sende yoruluyorsun senin de dinlenmen lazım
Ah benim nazlı Dilam Yahya'mın papatyası kuzum.Ne çok benziyorsun babana rabbim ömrünü benzetmesin annem.ben yorulmuyorum kuzum sen kendi üstüne aldın bütün yükü zaten ben bir Fatma teyzeye bakmakla nasıl yorulayım annem
Olsun annem sen benim her şeyimsin .
Ah deli kız sabah sabah ne bu sulu gözlülük hadi geç otur.
Tamam sultanım
Diyerek annemi öptüm
Annemin yüzünde oluşan her tebessüm beni daha da güçlü hale getiriyordu.Babamın emanetiydi o bana onu da kaybetmek beni yerle yeksan eder.yüzümde oluşan buruk tebessümü büyülterek sofraya oturdum.
Yaptığımız kahvaltıdan sonra annem Fatma teyzenin yanına gidecekti.Fatma teyze tek başına yaşayan yaşlı bir kadındı hastaydı en fazla 10 dakika belki ayakta durabiliyor geri hep yatıyordu.Bir oğlu vardı gel gör ki karısı bakmak istemediği için parayla baktıracak birini arıyordu.
Bizim buralarda kimde bir iş olursa ilk en çok ihtiyacı olana sorulur iş ona uygunsa ayarlanırdı.Annemde yaşının verdiği zorluklardan dolayı Fatma teyzeye bakmayı kabul etmişti .hem bu zamana kadar tanıdığı biri hem de kolay bir işti onun için.
Tarlada güneşin kavurucu sıcağında çalışırken çavuşun yemek molası demesi ile elimdeki çapayı bırakıp diğer işçilerin yanına gittim.Başımdaki yazma resmen sıcaktan başıma yapışmıştı.Yanımdaki musluktan suyu açarak önce yüzümü yıkamış sonra da çemberimi suyla ıslatıp sıktım .Yeniden başıma bağladığım yazmamla yemek yiyenlerin yanına oturup yemeğimi yemeye başladım.
Duydun mu sende Dila diyen zarife abla ile kafamı kaldırdım
Neyi dedim
Mustafa beyin oğlu dönüyormuş 2 senedir İstanbulda'daydı diyince
Bilmiyorum zarife abla dedim Allah aşkına nerden haberim olacaktı.
Kardeşinin düğünü olacakmış diyince dikkatle dinledim çünkü arkadaşım Berfin'in ağabeyi benim de abim Fırat abi Mustafa beyin kızı ile görüşüyordu .Tabi burada bunu kimse bilmiyordu.ama konuşulduğuna göre Fırat ağabey Mustafa beyle konuşmuştu.Aklıma Berfin'e sormam gerektiğini not edip yemeğime kaldığım yerden devam ettim.
Yemekler yenmiş tekrar iş başı yapmıştık.1 senedir Mustafa beyin tarlalarında çalışıyordum.Kudretli bir beydi Mustafa bey merhametli adamdı .Kim dara düşse hemen el uzatır hiç kimseyi müşkül durumda koymazdı.Babamın vefatının 1 senesine kadar hep başka köylere gidip çalışmıştım.Arkadaşım Berfin Mustafa beyin yeni işçiler alacağını söylediği zaman bende başlamıştım burada çalışmaya o gün bugündür çalışırım.
Çalışma saatlerimizin dolması ile hepimiz servis araçlarına binmiştik.Evin önünde servisten inip herkese iyi akşamlar dedikten sonra Berfin'lerin evine doğru gittim.Kapıyı tam çalacaktım ki Berfin'in babası Hüseyin amca elinde şapkası ile açıverdi kapıyı
O hoş geldin Dila kızım nasıldın
Hayırlı akşamlar Hüseyin amca Berfin'i görmeye gelmiştim ama
Geç kızım içerde telaşlılar evi birbirin kattı ana kız bende camiye gidiyordum
Allah kabul etsin Hüseyin amca deyip içeriye girdim.
Girer girmez Berfin ve Kezban teyzenin koşturduğunu gördüm .
Hayırlı akşamlar dedim.İkiside beni görmüş
Gel kızım hoş geldin
Ah Dila hoş geldin seni gördüğüme ne kadar sevindim anlatamam.Sana anlatacaklarım var ama işlerden çıkıp gelmedim diyerek kolumdan asılıp anne biz odadayız ben halledeceğim buraları diyerek beni odasına götürdü
Ah Dila biliyor musun koca Aslanerlerden kız isteyeceğiz .Ay çok heyecanlıyım.
Yoksa Fırat abim sonunda kovuşuyor mu
Evet kuzum bak anlatıyorum .Şimdi abim babama söyledi babam başlarda onlarla biz bir değiliz falan dedi ama sonra abim konuyu kaçırmaya getirince babam tamam denerim ama olmazsa kaçırma fikrini çıkar aklından dedi kardeşini sana harcatmam unutma Fırat dedi .Ertesi gün gitmiş konuşmuş Mustafa beye usulüyle anlatmış o da kızım benim için değerli ne der bilmem abisine de sormak lazım demiş
Ee diyerek devam etmesini bekledim .
Eesi işte Berçem'i çağırmış sormuş.Fıratı tanırım iyi çocuk demiş işinde gücünde demişler.Bu hafta içinde istemeye gideceğiz .Derman abinin gelmesini bekliyoruz o gelsin gideceğiz isteyeceğiz.Ay çok heyecanlıyım Dila ya
İnşallah her şeyin en güzeli olur kuzum çok mutlu olsunlar.Neyse ben kalkayım sende işine devam et
Otur canım ben hallederim.Hem kahve yapayım içelim
Yok gideyim annem gelmiştir merak etmesin .Diyerek Berfin'lerin evinden ayrıldım.
Eve geldiğimde yemeğimizi yemiş televizyon izliyorduk.Biten çayları tazelerken annem
Dila ben yarın Fatma teyzenin eksikleri için merkeze ineceğim annem eksikleriniz var mı diye sordu.
Yok annem peki Fatma teyzeye kim bakacak dediğimde
Reyhan abla 1-2 saat idare edecek sağolsun dedi.
İçilen çaylardan sonra herkes odasına dağılmıştı .Odamda üstümü değiştirmiş pencereden dışarıya bakarken günümü en sevdiğim kitaplardan birini okuyarak gökyüzünün bir armağan gibi sunduğu yıldızların eşliğinde tamamlamıştım.Biten satırlar yeni bir günün habercisi gibi sona ermişti.
Herkese merhabaaa
Ay nasıl heyecanlıyım yeni hikâyem umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince bir şeyler yazmaya çalıştım yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinizin düşünceleri benim için önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂR
Teen Fiction.... O gece iki gencin kalbinde de bilmedikleri bir ateş yanmış onları kül edecekti.Biri ateş biri suydu.İki deli yürek birbirini hiç bilmedikleri duygular ile tanıştıracaktı.O gün iki yıldız yükseldi göğe ya kaybolacak kayıp gidecek ya da dünyaya ı...