***
Nişandan sonra geçen bir hafta da başıma gelenleri Berfin'e anlatmıştım.Anlatıklarımla yarım saat şaşıran arkadaşım anca kendine gelmiş ve içgüzarlı bir şekilde gülmüş benimle dalga geçmişti.
Şimdi ise her zamanki gibi tarlada çalışırken tarlaya gelen arabalarla Mustafa beyin geldiğini düşünürken arabadan devran beyin çıkması ile içimde oluşan anlamsız panikle başımdaki yazmayı düzeltmiş karşıdan gelen adamı inceleme fırsatı yakalamıştım.Ben adamı incelerken gözlerindeki gozlükten kime baktığını görmemiştim. Ama dudak kenarının hafif kırılması ile başını buraya çevirmiş bana baktığını hissedince işime devam etmeye başladım hemen.
Devran bey Çavuş ile konuşurken yanıma gelen işçilerden şerife ile başımı kaldırdım
Kız dila bak Devran bey gelmiş nasıl yakışıklı degilmi ah diyerek yazmasiyla oynamaya başladı
Serifenin dedikleri ile Devran beye gözlerimi dikmistim ki biz işçilerin yanına geldiğini gördüm
Çavuşun paydos demesi ile herkes molaya geçmiş Devran beyin yanına ilerlerken hosgeldin beyim diyorlardı
Ben ne kadar en sonda kalabilirsem diyerek arkalara geçmeye çalışsam yine de sıra bana gelmişti.
Bir adım öne yaklaşarakHoşgeldiniz Beyim dedim
Hosbulduk diyerek elini uzatmisti.Uzatilan el ile kalakaldım herkes onun elini sıkmak için önüne giderken onun bana el uzatması şaşırmama sebeb olmuştu.Bir ben değil herkesde ufak bir şaşkınlıkla bize bakarken daha fazla bekletmemek adına elini sıkıp geri çektim.
Hosgeldin faslindan sonra öğle arası olduğu için yemek vaktiydi. Herkes yemeklerini alıp bir kenariya otururken ben yemeğimi alıp sessizlik için büyük çınarın altina geçtim yazmamı asla başımdan çıkarmazdim.
Herkes yemeğini yerken Devran bey de cavusla konuşuyordu.Ara ara gözleri bana değse de bir kez göz göze gelince dikkatleri üstüme toplamamak için kafamı kaldırıp tekrar ona bakmadım.Yemekler yenmiş Devran beyin gitmesi ile işlere tekrar koyulmustuk.
Tarladan dönerken yine köprünün orada servisten inmiş yürürken yanıma yaklaşan araba ile korksamda ona tedirginligimi belli etmeden hizlandim fakat önüme kırılan araba ile ne yapacağımı şaşırmıştım.Arabadan çıkan osmanla tedirginligim geçmemiş aksine artmıştı.Yanimda berfin yoktu bu saatte buralarinda çok işlek olmadığını bilince korkmaya baslamistim.
Gel seni bırakayım
İstemez çekil yolumdan
Daha ne kadar naz yapacaksın be gülüm
Sen benden uzaklaşana senden kurtulan kadar osman defol git
Bana bak başkası mı var geçen gün gördüğüm adam mı sana bu cesareti veriyor
ne diyor sun sen be şimdi burada bağırmadan defol git
Gel konusucaz diyerek kolumu tutan Osmanla kendimi çekmeye çalışıyordum. O kadar sıkıyordu ki kolumu moraracagindan emindim
Ya bırak sana bırak diyorum
Gel dedim konuşucaz diyerek beni arabaya sürükleyen Osman'la kendimi çekmeye çalışırken
Kız sana birakmani söyledi diyen sesle Osman durmus arkadan gelen sese kafasını çevirip
Sende kimsin demişti.
Kafamı çevirip ona baktım ne işi vardı ki burada
Sana biri bırak diyorsa bırak
Sen kimsin ulan
Osmanin beni bırakıp onun üstüne gitmesi ile arkasındaki adam önüne geçmiş ve osmani durdurmustu.
Yavaş gel lan
Kimsiniz ulan siz o benim sözlüm
Osmanin dediği ile Devran beyin gözleri benim üstüme sorgularcasina dönmüştü. Ona dolu gözlerimle başımı iki yana sallamıştim.Yoktu öyle birsey bu şerefsiz kendi kendine uyduruyordu.
Doğru mu diyerek bana baktı. Ne kadar osman'dan korksamda karşımda ki adamı da tanimiyordum.
Ama Osman'ın ne kadar pislik bir insan olduğunu biliyordum. Karşımdaki adamı tanimasamda içimde oluşan güven ileHayır yok öyle bir şey diyerek bir adım geriye geçtim. Benim konuşmam ile Osman bana doğru gelirken Devran beyin adamı onu tutmuş Devran beye bakmıştı.
Kız yok öyle bir şey diyor diyerek yanıma gelmiş Osman ile olan görüş açımı kapatmıştı .
Bana bak ulan bana seninle ben konuşuyorum.
Osman'ın suratında nasıl bir ifade vardı bilmiyordum ama Devran beyin kızdıracak kadar pisliklestigini anlamıştım.
Bırak diyerek kolunu kurtarmaya çalışmıştı. Adam Devran beyden onay almadan Osman'ı bırakmadı.
Ben daha kendime gelemeden Devran beyin elimi tutması ile ona bakmıştım ama o bana değil direk Osman'a bakarak beni kendi arabasına götürdü.Kapiyi açıp başıyla binmemi söylediğinde çenesinden dişlerini sıktığını anladım.Ofkesi beni de korkutunca normalde ses çıkaran dila seyiren çenesinden korkup susmustum.Beni arabaya bindirdikten sonra kapiyi kapatıp Osman'ın üstüne yürüyünce korkup kapıyı acacaktim ki kilit Sesi ile olduğum yerde kaldim. Allah tan cam biraz acıktı da ne konuştuklarını duyuyordum .
Bu iş burda bitmedi Dila diye bağıran Osman la ben korksamda Devran bey hemen yakasından tutmuş
Kes lan sesini it .Bir daha bu kızın yanından yakınından geçtiğini görürsem ne seni ne sülaleni Mardin'de barındırmam.Şimdi baş git ecelin olmayayım.
Diyerek arabaya doğru yürüdü. Arkaya benim yanıma oturdu .
Nereye gideyim beyim
Sen sür Hasan dedi .
Az önce neler oldu bende bilmiyorum. Hersey elimde olmadan gelişti. Yanımda ki Devran beye baktığımda ellerinin yumruk olmuş dışarıya baktığını gördüm.
Düşen omuzlarımlaNereye gidiyoruz diye sorduğumda
Hiçbir cevap alamadım.Bende kafamı çevirdim ve akan yolu izlemeye başladım..
☆☆☆☆
Ve evett yeni bölümle sizlerleyim ..
Yorumlarınız benim için önemli.
Yıldıza basıp oy vermeyi unutmayın 🥰😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂR
Teen Fiction.... O gece iki gencin kalbinde de bilmedikleri bir ateş yanmış onları kül edecekti.Biri ateş biri suydu.İki deli yürek birbirini hiç bilmedikleri duygular ile tanıştıracaktı.O gün iki yıldız yükseldi göğe ya kaybolacak kayıp gidecek ya da dünyaya ı...