PROLOG 2.

669 36 4
                                    

Túto časť chcem venovať svojej veľmi dobrej kamarátke za to že ma podporuje v písaní :)

7.3 2013

Prebudila som sa neviem kde ale podľa sterilneho prostredia, bielych stien a tým oslepujúcim bielym svetlom usudzujem že to mohla byť jedine nemocnica. Nespomínam si na to ako som sa sem dostala, posledná vec ktorú si pamätám bola hádka s Davidom. Posadila som sa na posteli a porozhliadala po izbe, vedľa mňa na posteli ležalo nejaké dievča ktoré nevyzeralo že by na tom bolo nejako veľmi dobre. Čo už. Z rozímania ma prebrala sestrička.


,,Dobré ráno, zlatko. Konečne si sa prebrala, mali sme o teba už strach,,


Prvý človek hneď po Kristy ktorý bol na mňa milý.


,, je tu niekto kto by sa chcel s tebou porozprávať o tom čo sa stalo,,

Hovorila stále milým hlasom zatiaľ čo kontrolovala prístroje.

Och bože, to je tá posledná vec ktorú chcem, aby nejaký posraný fízel alebo psychiater strkal nos do môjho života.


*klopanie na dvere*


,,Poďte ďalej, nechám vás o samote, ak by sa niečo dialo na stolíku máš tlačítko, zazvoň a hneď prídem,,


Usmiala sa odišla. Čo sa o tom chlapíkovi bohužiaľ nedalo povedať. Aj keď mám neskutočný odpor k policajtom musím sa priznať že tento bol vážne sexi. Mohol vyzerať tak maximálne na 20 čierne vlasy, modré oči, vyšportovaná postava... JE TO POLICAJT!! Zahnala som všetky myšlienky na neho a ľahla som si späť do postele. On ma stále prepaloval pohľadom, po chvíli ma to prestalo baviť. Nasratým hlasom som na neho vyletela.


,,To tam budete stáť celý čas alebo už konečne vyklopíte čo máte na srdci?!,,


Premeral si ma trochu zaskočeným pohľadom pohľadom, sadol si vedľa mňa na stoličku a spustil ten bežný monológ aký mávajú policajti v takýchto prípadoch. Prestala som ho počúvať hneď na začiatku po tom čo mi povedal že som bola 4 dni kóme.


,,Haló, Mia počúvaš ma vôbec?,,


Mával mi rukou pred tvárou, dosť skoro si všimol že ho nepočúvam.


,,Si v poriadku? Čo sa deje?,,


On má O mňa vážne strach? O.o Na takéto pocity od druhých smerom ku mne nie som zvyknutá.


,,Bola som 4 dni v kóme? Ako som sa sem dostala?,,


bola som zmätená, snažila som si spomenúť ale márne.


,,Áno, našiel som ťa kúsok za obchodom TRAFFIC GARDEN z veľkou tržnou ranou na hlave a z dotrhaným oblečením, bola si v bezvedomí, nikto z okoloidúci si nevšimol ako si sa tam mohla dostať, videli ťa naposledy v škole o pol 8, na hodinu si však neprišla,,


Naďalej na mňa hľadel skumavým pohľadom. Nemôžem mu povedať pravdu o Davidovi ani o tom čo sa stalo, zabil by ma. Tlačili sa mi slzy do očí nad celou touto situáciou.


,,Neviem ako som sa tam dostala. Spomínam si len na to ako som išla do školy, zskopla a spadla, potom si spomínam až tu na nemocnicu,,


Nikdy som nevedela dobre klamať ale zdalo sa že mi uveril.

,,Dobre teda, ak si na niečo spomenieš alebo budeš čokolvek potrebovať, zavolaj mi, tu je moja vizitka,

Derek Kollins

0248738418

Položil mi ju na stôl. Odišiel, aspoň som si to myslela. Objala som si kolená už so m ďalej nevedela zadržiavať slzy. Musela som to zo seba všetko vypustiť von.


,, Mia ,,


vyslovil moje meno priškrteným hlasom, nevedela som si to vysvetliť. Prečo je ešte stále tu? Prečo toto všetko pre mňa robí?


,,Odíď prosím, chcem byť sama,,

Snažila som sa o čo najvyrovnanejší hlas medzi tým čo som si zotierala slzy, prišiel k mojej posteli, chytil ma za ruku


,,Viem že ti niekto ublížil, poznám to, a teraz ti tu sľubujem, pomstíme ich, nenecháme ich len tak uniknúť trestu,,


Pozerala som na neho ako omámená, skutočne to myslí vážne?


,,Ako to myslíš že MY a ako sa im POMSTÍME? ,,


Sprisahanecky sa usmial a odišiel.



Veľmi pekne ďakujem za vašu podporu :) som rada že hneď od začiatku to má toľko čítaní :)

DarknessWhere stories live. Discover now