hodnú chvíľu mi trvalo kým som to všetko zo seba dostal von. Okolo pol 4 ráno som prišiel domov. V celom dome panovalo podozrivé ticho.
Prešiel som do kuchyne kde boli pootvarane skrinky. Zrejme boli hladné. Teraz mi napadlo že som im zabudol nechať číslo na pizzu. Idiot
Cez chodbu som nazrel na terasu a následne som vyšiel hore schodmi.
MIA
Počula som buchot na schodoch. Mám z toho blbý pocit. Kristy spí a Derek by mal byť v práci. Pomaly sa začali otvárať dvere a mňa chytal panický strach. Takto som sa ešte nikdy nebála, neodvážila som sa otvoriť oči a tak som tam ležala bez pohnutia pripravená na smrť.
,,Mia...spíš?,, och bože ďakujem.
Posadila som sa na posteli, zatočila sa mi hlava no stihla som sa zachytiť o čelo postele. Pomaly som zošuchla nohy s postele na namierila si to k dverám kde stál Derek.
Prešla som popri ňom a doslova so sa musela na neho pritlačiť aby sme sa obaja znestili. Cítila som že má svaly a je celkovo vo forme. To napätie medzi nami by sa dalo nie len krájať ale rovno stekať.
Hneď ako som stála bezpečne na chodbe, zabuchol dvere a zostal hľadieť na mňa. Premeriaval si ma odspodu až hore a zase späť, cítila som hromadiacu sa červeň v tvári. Mala by som zmeniť šatník, prekrižila som si ruky cez mamičkovu potlač.
,,Takmer som z teba dostala infarkt! Nemal si byť v práci? Myslela som že má chce niekto zabiť alebo čo,, neviem či si v tej tme všimol ako po ňom vražedne záznam ale je mi to jedno.
,,Prepáč, fakt som netušil že máš takú bujnu fantáziu. Nemusíš sa báť, ti si v bezpečí a navyše zobral som si dovolenku,, všetko hovoril ešte stále pobavenym hlasom.
,,no to je fakt veľmi vtipné,, prevrátila som očami a prešla popri ňom ku schodisku a zmierila som si to do kuchyne. Rozsvietila som svetlo. V obývačke bol krásny luster ktorý zanechával návštevách malé dúhy keď sa svetlo odrazilo od kryštálikov okolo.
Spoza chrbta sa mi ozval tlmeny smiech. Na to som si len povzdychla a kráčala ďalej. V kuchyni som si vybrala na tretí pokus pohár a nepustila doň trochu studenej vody.
,,po tme som.sa snažila nahmatať okraj pohára ale na moje nešťastie som zahryzla do skla,, au, tá bolesť zubov je neskutočná.
,,kedy viem že máš rada sklo tak ti kúpim uvítací darček,, Dobré že sa od smiechu nezadusil. Nenávistne som na neho zazrela.
Ešte stále sa rehotal oprety o kuchynskú linku. Znovu som vzala pohár do ruky prešla som z úsmevom j nemu. Pohár som zdvihla do výšky a vyliala som mu celý obsah na hlavu. V tej sekunde zostal ticho a nahodil brutálne prekvapený pohľad.
,,Toto mi ako darček stačí,, žmurkla som na neho a pobrala sa do izby. Na schodoch som sa za ním ešte obzrela. Stále stál ako prikovany a prepaloval ma pohľadom. Karta sa obrátila a teraz som sa začala smiať ja.
DEREK
Ona má seriózne obliala, toto jej nedarujem, zaplatí mi za to, a už aj presne viem ako. Vizazoslavne som sa usmial. Na zem som hodil handru nech sa voda vysuší a odkráčal som do sprchy s konečne dobrým pocitom.
***
6:45
Zobudil som sa na hlasné zvonenie budíka, s povzdychom som ho vypol a vstal z postele. Prešiel som do kuchyne a všade navôkol panovalo hrobové ticho. Zrazu som dostal geniálny nápad.
Ospravedlňujem sa že až tak neskoro ďalšia časť ale ako ste si všimli koniec roka a aj ja som sa musela učiť a opravovať :) najbližšie sa pokúsim pridať časť ešte tento týždeň. Bola by som rada ak by ste mi písali váš názor aby som vedela či má význam pokračovať...
YOU ARE READING
Darkness
HorrorMladé dievča menom Mia, nastúpila do prvého ročníka na strednú školu. nikdy veľmi nezapadla do kolektívu ale podarilo sa jej nájsť jednu veľmi dobrú kamarátku ktorá jej pomáha z osobnými problémami. Mia na strednej stretne chlapca, Davida ktorý ma...