3.

385 33 7
                                    

Chcela som mu na to ešte niečo povedať no bol rýchlejší, pustil rádio na plné. Mal jediné šťastie že ho naladil na rokovú stanicu, inak vy som si hovychutnala. Na moje prekvapenie cesta trvala len már minút, všimla som si že sme prechádzali okolo školy.
Zastavil pred veľkým dvojposchodovým domom, musím uznať naozaj krásny a... Moderný.

,,vitaj doma,, pri tých slovách mi prešli zimomriavky po chrbte, nebolo to slovami, cítila som jeho chladný dych na krku, pery sa mu obtreli o moje ucho.

,,Kde to som?,, krava, sama na sebe som cítila ako sa mi trasie hlas.

,, U mňa ,, znovu mi šepol do ucha a odkráčal ku vchodovým dverám.

Otvoril dvere a oprel sa o drevený rám, s úsmevom sa na mňa pozeral. Rukami mi naznačil aby som šla ďalej.

,,Ehm, prečo si ma zobral k sebe? A vlastne prečo sa o mňa takto staráš?,, vážne ma zaujíma prečo toto všetko pre mňa robí, len dúfam že nebude mať plný dom zúfalcov ako som ja, potom by som to chápala. Sexi dobrá duša.

,,Záleží mi na tebe a zaslúžiš si lepšie podmienky na život. A nakoľko mám v dome viac ako dosť priestoru tak som sa rozhodol že ti pomôžem,, znovu mi naznačil aby som vošla.

No dobre, možno to nebude až také zlé.
Prešla som po malých drevených schodíkoch. Medzi dverami som zastala a otočila som sa k nemu.

,,ďakujem,, snažila som sa byť čo najviac úprimná pretože takýto pocit som doteraz ešte nikdy nezažila. Len sa usmial a zavrel za mnou dvere.

,,Wau máš to tu vážne krásne,, všetko bolo zladené do krémovo čiernej, prešla som po úzkej chodbe priamo do obývačky. Tento dom je tak priestranný a moderný. V obývačke na stene vysela obrovská televízia oproti, krásna čierna kožená sedačka.

,,poď, ukážem ti tvoju izbu,, zobral ma za ruku, prešli sme krížom cez obývačku.
Ocitli sme sa pred masívnym schodiskom z tmavo hnedého dreva. Vyzeralo krásne a tak jemne. Neodolala som, ako sme postupovali hore prechádzala som rukou po zábradlí.

Pred nami bola dlhá chodba. Prechádzali sme okolo dverí a postupne mi vysvetľoval kde čo je.

,,moja pracovňa... Kúpeľňa... Práčovňa... Moja izba...,, zastavil, tento pohyb bol pre mňa nečakaný a keďže som šla pár krokov za ním, nabúrala som priamo do neho. Zachytil ma a chvíľu si ma premeriaval. Presne si viem predstaviť ako asi teraz musel vyzerať môj pohľad. Len som prevrátila očami a usmiala. S úsmevom otvoril dvere a naznačil že mám ísť prvá.

V izbe nebolo nič len posteľ. Dosť veľká a vyzerala pohodlne.

,,Nechal som ju vypratať, môžeš si ju zariadiť ako.len budeš chcieť. Zajtra pri raňajkách to môžeme prebrať.,, stále sa usmieval, bol taký sladký. ,, dnes mám nočnú takže som ti zavolal niekoho na stráženie,,

,,Nepotrebujem operku,, zasyčala som smerom k nemu.

,,Moja drahá, myslím si že potrebuješ a to nutne,, ozval sa niekde z poza Dereka známy hlas

Derek sa len zasmial a otáčal sa na odchod ,, tak ja vás teda nechám, dobrú noc Mia,,

,,Kristy!,, rozbehla sa ku mne a zavesila sa mi na krk. ,, Bože tak si mi chýbala sestrička,, Tlačili sa mi slzy do očí.

,,Aj ty mne srdiečko,, pohladila ma po vlasoch tak ako to zvykla,, a teraz si spravime babsku jazdu,, zvýskla a prešla k stereu za dverami ktoré som si doteraz nevšimla.

Ospravedlňujem sa že je táto časť taká krátka ale nemám veľa času na písanie a pravdu povediac ani som nevedela ako pokračovať. :D takže chcem sa poďakovať všetkým čitateľom! :3 každý Vote od vás ma poteší ^~^ budúca časť bude rozhodne dlhšia. Budem sa musieť prekonať a nejako to vydražať písať na mobile.

DarknessWhere stories live. Discover now