4

382 31 1
                                    

,,Počkaj Kristy, zadrž. Ako si sa sem dostala a vlastne odkiaľ poznáš Dereka? ,, mala som na ňu toľko otázok ale chápem že musí isť na to pomaly. Nechcem ju zavaliť.

,,No tak za prvé. Neviem či si zabudla ale môj otec je policajt, s Derekom sú kolegovia takže ho poznám prakticky od malička. Volal mi čo sa ti stalo a pýtal sa ma aj na rodinu... ,, ospravedlňujúco sa na mňa pozrela ,, povedala som mu všetko, aj to ako to u vás chodí,, zradkyňa, naštvala ma nehorázne. škoda že môj pohľad nemôže vraždiť.

,,Mia, zlatko, Derek je dobrý človek, uvidíš že ti tu bude dobre, zaslúžiš si byť šťastná,, na ňu sa nedá dlho hnevať.

,,Máš šťastie že ťa mám tak rada, inak by sa tu už váľala v kaluži krvi,, snažila som sa o vážny výraz, jediné k čomu som dospela bolo že sme obe vy buchli do smiechu.

,,Tááák, a teraz si urobíme tú párty, počkaj tu hneď prídem,, rýchlosťou svetla vybehla z izby.

Ja som sa zatiaľ rozhliadala po izbe. Prešla som k oknu, Derek práve nastúpil do auta a už som len videla ako auto mizne za rohom v tme.

,, Hej, nespi a zapni hudbu ,, vošla dnu a na posteľ porozkladala rôzne sladkosti a vodu.

,,Hmm,, prechádzala som si playlist v mobile a vybrala som Feder - goodbye

,,yes! milujem tú pesničku,, Kristy začala skákať a tancovať v rytme hudby. S úsmevom na tvári som prešla k nej a sotila ju na posteľ,,

,,Uhni, a pozeraj ako sa to robí,, Povedala som to takým typickým hlasom barbin piatok v klube keď chcú zaujať. ďalej som sa nechala unášať hudbou a užívala som si ten neskutočne dobrý pocit aký som už dlho nemala.

*****

DEREK:

Nemal som to robiť, ja idiot, nemal! Bojím sa že sa neudržím a ublížim jej, čo i len nechtiac. Keď sa naštvem tak jednoducho okamžite odídem, nemôže to byť predsa až také zlé.

No ták, vzchop sa ty padavka. Už aj vlastné podvedonie je proti mne.
Nedovolím aby jej ktokoľvek ublížil... ani ja sám... ochranim ju.

,,Derek, poď sem prosím ťa!,, prečo musí byť môj šéf starý sériový dedo?!

,,čo zas,, s povzdychom som sa postavil a odišiel do kancelárie.

,,No poď! posaď sa,, V tichosti som za sebou zavrel dvere a sadol si na jedno zo štyroch kresiel oproti jeho stolu, chrbtom som sa oprel o operadlo, prekrížil som si ruky a čakal čo zo seba vypustí.

,,Tak, aby bolo jasné zavolal som si ťa sem pretože potrebujem vedieť na čo chceš mesiac dovolenky,, skumavým pohľadom si ma premeriaval
,, mám také tušenie že ide o ten prípad zbiteho dievčaťa,, zjavne si všimol náhle napätie na mojej tvári.
,,takže mám pravdu... Derek, si najlepší policajt akého tu mám. Si pre mňa ako rodina vy všetci. Daj od toho ruky skôr ako do toho spadneš a nebude úniku,, teraz vravel takmer ako môj otec... neznášam to..

,,neboj te sa pán kpitán, viem sa o seba postarať a postarám sa aj o ňu,, nesúhlasne krútil hlavou ale podal mi papier.

,,podpísaná dovolenka, a teraz už choď,, mlčky som si vzal papier a schoval ho do peňaženky. Postavil som sa na odchod a medzi dveri som sa zastavil.

,,Ďakujem,, len prikývol ale nepovedal nič.

Bol som na pol ceste ku garáži keď ma zastavila niečím ruka.

,,Derek, povedz mi že to nie je pravda,, Mark na mňa pozeral zhrozeným pohľadom, zrejme mu Kristy všetko povedala. Ten malý zradca.

,,Buď konkrétny Mark,, nahodil som nezaujatý pohľad.

DarknessWhere stories live. Discover now