В наступний раз Ніл зустрівся з компанією Ендрю в понеділок, на тренуванні. Він був тільки радий з ними не пересікатись, та й вони начебто накінець загубили до нього інтерес. На полі вони трималися з підкресленою байдужістю, немов не помічали його. По-іншому вів себе навіть Кевін: його їдкі зауваження змінились важким пильним поглядом, від якого Ніл ще сильніше відчув себе нікчемою. По поблажливому призирству Дея він зовсім не сумував, однак відчувати себе мурашкою під мікроскопом було теж не дуже приємно.
З цими думками він ліг у постіль, але вдатися до роздумів не встиг. У вхідні двері енергічно забарабанили — і, судячи по звуку, кулак був явно не дівчачий. У вітальні заскрипів стілець: Метт, який сидів за ноутбуком, піднявся і пішов відкривати. Про що він говорив з візитером, Ніл не розібрав, зате почув візню і стук тіла об двері — видно, настирний гість рвався всередину.
— Кевін, Богом клянусь, я зараз…
Одного цього імені виявилось достатньо, щоб Сет підскочив у постелі, як вжалений. Відкинувши покривало, він зсковз із ліжка. Після того як він і Метт об'єднали сили, Кевіну залишалось лиш відступити, і декілька секунд потому вхідні двері хлопнули знову.
Ніл не відривав очей від дверей в спальню. Серце в грудях скажено колотилось. Ні Метт, ні Сет Кевіну на фіг не потрібні, а значить, Дей приходив до нього. Навіщо? Цього Ніл не знав, але відчаяно надіявся, що його розмова з Ендрю тут ні до чого. З другої сторони, з чого він взяв, що Ендрю збереже розмову в тайні від Кевіна? Їх же водою не розіллєш.
Після цього Ніл вже не зміг заснути і на ранкове тренування ледь приповз. Він приготувався до гіршого, однак вівторок став повторенням понеділка: все та ж холодна байдужість зі сторони близнюків і моторошній пильний погляд Кевіна Дея. Ніл майже зрадів, коли Кевін підійшов до нього після тренування: Ніл якраз вимкнув воду в душі, як раптом Кевін коротко стукнув у двері його кабінки.
— В наступний раз, коли я за тобою прийду, підеш зі мною, — заявив він.
— Навіщо?
— Пора мені отримати своє. Ендрю більше заважати не буде.
Ніл нічого не зрозумів, а Кевін без пояснень пішов.
О десятій вечора стук в двері їх кімнати повторився. Ніл разом з Сетом і Метью дивився якийсь фільм і на цей раз вскочив з дивану першим. Появлення Кевіна не стало для нього сюрпризом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лисяча нора. Трилогія "Все заради гри"
Teen FictionЛисяча нора. Сенссаційна трилогія письменниці Нори Сакович «Все заради гри» була вперше опублікована в інтернеті та блискавично покорила читачів по всьому світі. «Лисяча нора» розповідає про команду «Лисів» - гравців ексі (видуманий спорт), які, буд...