Початком навчального року в розкладі зазначався четвер, двадцять четверте серпня, тому вечірнє тренування в середу вийшло трохи зім’ятим. Ніл зовсім забув, що перед початком семестру Лиси зобов’язані відвідати університетську психотерапевтку Бетсі Добсон. Ваймак розбив команду на пари і розподілив відвідування так, щоб відсутність гравців не відзначилася на тренуванні. Першу пару склали Метт і Ден, далі йшли Аарон з Кевіном, за ними — Сет і Елісон, потім Нікі та Ендрю. Ніл і Рене були останніми.
Тренер викликав їх з поля, тільки-но повернулись Нікі та Ендрю. Міньярд чекав на Рене у внутрішній зоні, щоб вручити їй ключі від машини.
— Дякую, — всміхнулась Рене. — Я буду її берегти.
— Тобто Кевіну водити твоє авто не можна, а Рене — можна? — запитав Ніл.
— Просто люблю казати Кевіну «ні», — злісно посміхнувся Міньярд.
— Ендрю пускає за кермо тільки Рене та мене — додав Нікі.
Дивлячись, як Рене крутить ключі на пальці, він посміхнувся, але в очах його стояв холод. Нікі говорив про Рене тільки хороше, однак Ніл давно виявив, що нікому в команді, включно з Нікі, не подобається їх дружба з Ендрю. Ймовірно, Хеммік поділяв думку старшокурсників, які вважали, що на добросердечну Рене Ендрю погано впливає.
— А як щодо Аарона? — здивувався Ніл.
— Не змушуйте Бі чекати, — кинув Ендрю і відправився на поле.
Знизавши плечима, Нікі пішов за ним. Ніл перевів погляд з Рене на Ваймака, але відповіді на своє питання так і не отримав. Рене лиш тепло усміхнулась і сказала:
— Ну, йдемо?
Вони розійшлися по роздягальням, щоб привести себе до ладу. Приймати душ сенсу не було — після обіду було друге тренування, — але з’являтись перед Бетсі спітнілим і брудним теж не хотілось. Ніл зняв екіпірування, обгорнувшись рушником, і переодягнувся в спортивний костюм для денного кардіотренування. Потім він дочекався Рене в кімнаті відпочинку, і вони разом покинули стадіон.
Усе літо Ніл намагався не залишатись з Рене Уокер наодинці, і от тепер їм доводиться вдвох їхати через весь кампус в медичний центр. Нілу дуже кортіло запитати, як це у неї виходить так добре ладнати з Ендрю, але він не хотів починати розмову, тому вперто витріщався у вікно, сподіваючись, що Рене зрозуміє натяк. Вона і зрозуміла — ввімкнула радіо і заповнила незручну тишу музикою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лисяча нора. Трилогія "Все заради гри"
Teen FictionЛисяча нора. Сенссаційна трилогія письменниці Нори Сакович «Все заради гри» була вперше опублікована в інтернеті та блискавично покорила читачів по всьому світі. «Лисяча нора» розповідає про команду «Лисів» - гравців ексі (видуманий спорт), які, буд...