Розділ 7

113 8 0
                                    

До третього тренувального дня Ніл кінцево перестав розуміти, як «Лиси» взагалі пройшли відбірочні в минулому сезоні. Його здогадки про внутрішній розподіл команди на групи виявились по більшій частині вірній, однак кордони цих груп те й діло змішались. Будь який конфлікт Елісон і Сета закінчувався однаково: перша переходила на сторону дівчат, другий прибивався до Метта. Золотої середини ні Сет, ні Елісон не признавали — вони або поливали один одного відбірною лайкою, або у всіх на очах взасос цілувались в роздягальні. Причини цих постійних і стрімких перепадів Ніл не знав і знати не хотів.

Весь перший тиждень в команді не припинялись міжусобиці — йшло встановлення ієрархії. В ролі капітана Даніель проявляла ту ж твердість, яку Ніл помітив у ній в перший день. Вона без хвилювань «строїла» Лисів, і в будь-якій суперечці рішення залишалося за нею. Ден слухався навіть Ендрю, хоча Ніл підозрював, що Міньярда просто веселить її безстрашність.

В плані досвіду Кевін Дей був на голову вище решти і в додаток зберігав якийсь авторитет, завойований за часи роботи помічником тренера, однак його зарозумілість часто відбивала бажання з ним спілкуватися, а різка манера заважала прислуховуватись навіть до потрібних порад, викликаючи лиш бажання нагрубити у відповідь. Майже всі сварки на цьому тижні були по його винні, і в основному це були розбірки між ним і Сетом. Взаємна ненависть Кевіна та Сета по силі поступалась лиш огиді, яку відчували один до одного Сет і Нікі. Одна кинута фраза — і між ними зав'язувалась бійка. Протиборство достигло піку ближче до вечора середи, коли Ендрю пішов з тренування раніше на планову щотижневу зустріч з психотерапевтом. Ледь за ним закрились двері, як Сет налетів на Кевіна з кулаками.

У тих випадках, коли слів Даніель було недостатньо, забіяк доводилось розбороняти грубою силою, і ця задача клалась на плечі Метта. Крім того, травма Кевіна і байдуже ставлення Ендрю автоматично робили Метью Бойда найкращим гравцем «Лисів». Ніл вважав, що саме Метта варто було назначити капітаном, адже якщо хто і прагнув згуртувати команду, то саме він. Яка б кішка не пробігла між ним і Ендрю в минулому році, з Нікі та Аароном вони чудово розуміли один одного, а це забезпечувало «Лисам» надійну лінію захисту.

Розібратись у відносина Метта і Кевіна було важче. Майстерність і відповідальний підхід до справи імпонували Кевіну та змушували прислуховуватись до думки Метта, однак зачасту повне взаєморозуміння між ними змінювалось відкритою боротьбою. В цьому вони нагадували Нілу Сета і Елісон, виключаючи, звичайно, секс.

Лисяча нора. Трилогія "Все заради гри"Where stories live. Discover now