Прокинувшись, Ніл не впізнав ні постелі, ні кімнати. Він нерідко відчував це відчуття дезорганізації через постійні переїзи, тому в першу миту не встривожився. Важкість чиїхось рук, які стискали його тіло, він теж погано пам'ятав з минулого, і все ж щось було не так, і затуманена свідомість ніяк не могла зрозуміти, що саме. Ніл закліпав від пульсуючої головної болі. Та що ж з ним таке, чому він відчуває себе живим трупом?
Ніл спробував порухатись, але у нього різко скрутило спину, я він знову завмер. У відповідь на рух чужа рука обійняла його міцніше.
— Мам? — покликав він, і прозвучало це стиснено і нечітко.
Однак той хто лежав біля нього все ж таки почув.
— Не зовсім, — роздалась злегка насмішлива відповідь.
Ніл точно знав цей голос. В голові ніби клацнувши всплили події вчорашнього вечора: танець лазерних променів, музика, натовп на танцполі та голос Ендрю над вухом. Ніл смикнувся, намагаючись вскочити, але через біль в спині знову скрючився на простинях. Схопивши Ніла за волосся, Нікі звісив його голову з ліжка. Ніл ледь встиг помітити, сміттєве відро, яке стояло поблизу — і в наступну секунду його туди знудило. Нікі бормотав щось підбадьорююче, але Ніл його не чув.
Віддихавшись, він перекотився на інший бік і штовхнув Нікі. Спихнути його з ліжка у змученого і ослабленого Ніла не вийшло, але важкі черевики, які він так і не зняв з вечора, напевно могли залишити на руках і грудях Нікі знатні синяки.
— Ей, тихо ти, тихо! — вскрикнув Хеммік, ухиляючись від поштовхів. — Блін, боляче ж! Може, заспокоїшся вже? Все нормально.
— Не смій, блядь, до мене торкатись, — скажено прошипів Ніл.
Нікі відсунувся і сів на край ліжка. Ніл спробував встати, спираючись на підголівя і тумбочку, яка стояла біля ліжка. Дія відняла у нього стільки сил, що, коли він накінець піднявся, йому довелося якийсь час відновлювати дихання.
— Він прокинувся? — запитав хтось із-за дверей.
Ніл схопив з тумбочки будильник і кинув його у того хто увійшов, який вчасно встиг ухилитись. Будильник з гуркотом розбився об поріг. Перечитавши атаку, Аарон виглянув у дверях. Ніл покрутив головою в пошуках іншої зброї, але від різкого руху шлунок знову взбунтувався. Ніл схопив сміттєве відро, і його ледь не вивернуло навиворіт.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лисяча нора. Трилогія "Все заради гри"
Novela JuvenilЛисяча нора. Сенссаційна трилогія письменниці Нори Сакович «Все заради гри» була вперше опублікована в інтернеті та блискавично покорила читачів по всьому світі. «Лисяча нора» розповідає про команду «Лисів» - гравців ексі (видуманий спорт), які, буд...