მისუს Pov:
დილას თვალებს ვახელ, და ვდგები ვხვდები რომ ჩემს ოთახში არ ვარ. ჯანდაბა! ვის ოთახში ვარ!
კარები გავაღე და ჩემს გარშემო დავინახე დიდი სახლი, რომელშიც ახლა ვარ.
უცებ დავინახე როგორ ელაპარაკებოდა თეჰიონი ვიღაცას. შემდეგ ჩემი ოთახისკენ დაიწყო სვლა, ამიტომაც გავიქეცი. ოთახში შევედი, საწოლში უცებ შევძვერი და ისე ვიყავი თითქოს არც გამოვსულვარ არსად.
ახლა დავხედე ჩემს ტანს და დავინახე რომ მხოლოდ ეს მეცვა👇
მისუ: რა ჯანდაბაა...
უცებ თეჰიონი შემოვიდა,ამიტომაც თავი მოვიმძინარე.
თეჰიონი: აჰჰ კიდევ გძინავს?- საწოლზე ჩამოჯდა- ძილისგუდავ- უცებ მოვიდა ახლოს, ყბის ძვალზე ხელი ამისვა, ყურზე მიკბინა რაზეც ცოტა ამოვიკრუსუნე, ამის მერე კი ჩამჩურჩულა- კარგი რა კნუტო, ვიცი რომ არ გძინავს.
ამაზე გული ლამის გამისკდა ვცდილობდი რომ დავმშვიდებულიყავი მაგრამ მკერდი ამიდ-ჩამიდიოდა.
თეჰიონი: ჯანდაბა!ასე ნუ აკეთებ და უბრალოდ თვალები გაახილე!
მეც გავახილე სხვა გზა არ მქონდა.
მისუ: მე...მაპატიე.
ამის მერე უხეშად დამაცხრა ტუჩებზე, ცხოველურად მკოცნიდა. მან ჩემი პირველი კოცნა მოიპარა.
აღარ შემეძლო ამიტომ ფართხალი დავიწყე
თეჰიონი: ნუ ფართხალებ!
შემდეგ კი ზემოდან გადავაჯექი და რტყმა დავუწყე. ძალიან გამოკვირდა ისევ რომ არ გადამატრიალა. ის ხომ ჩემზე ათჯერ ძლიერი იყო.
თეჰიონი: თუ ხვდები რას აკეთებ...- გაიცინა, და ხელები თავ ქვეშ ამოიდო.
ახლა მივხვდი რომ მას (ხო მაგას) ვეჯექი, ვმოძრაობდი, და ვხტუნაობდი.
მისუ: ფუ შენი...მისიდან გადავედი და უნდა გავქცეულიყავი როცა, თეჰიონმა ხელი ჩამავლო და ისევ ლოგინზე რასაც ჰქვია დამახეთქა:
თეჰიონი: კნუტო, დაიმახსოვრე რომ მხოლოდ ტრუსი და ლიფი გაცვია, ასე ხომ ვერ გახვალ არა? და კარებიც ჩაკეტილია. ნეტავ ვინ ჩაკეტა?
ამის მერე ყელზე მკბენდა, და სველ კოცნებს მიტოვებდა.
მისუ:ამმ.....მტ..კიივა...-ამოვიკრუსუნე
თაე გადაიწია.თაე: რადგან არ გინდა....
თაე გარეთ გავიდა, და კარებიც ჩაკეტა.
მე კი ვეჯაჯგურებოდი კარებს, რა არ გავაკეთე, რომ გამეღწია, მაგრამ არაფერი რომ არ გამოვიდა საწოლზე დაწოლილს ჩამეძინა...
თაეს pov:
ცოტახანში მასთან შევედი, და დავინახე რომ ეძინა, გამეღიმა, და დივანზე დავჯექი, რომ მისთვის მეყურებინა, შემდეგ კი ცდუნებას რომ ვერ გავუძელი, საწოლში გადავინაცვლე, და ის რაც დიდი ხანი მინდოდა გავაკეთე: წელზე ხელები მოვხვიე და მივიხუტე....
🌌ვიცი რაღაც დებილობა მივჯღაპნე მაგრამ რავი აბა მაინც შემიფასეთ.ეს პატარა იყო ამიტომ მოსალოდნელი იქნება თუ დღეს კიდევ დავდებ🌌💜
Comment✅
Vote✅
Follow✅
(ოჰ ოჰ ამის მერე რა ცეცხლის ნაჰერწკლები გელიით🔞😏📵)