21

1.2K 61 37
                                    

თაეს pov

ფუ შენი!მოვუტყნავ კარგის ტრაკს მაგ ყლეს!(გამოიცანით ვისზეა ლაპარაკი.ვერ გამოიცნობთ😌)

თაე მანქანაში ჩაჯდა,კარები ხმაურიანად მოაჯახუნა და მაშინვე გაეშურა სისწრაფოთ კლუბში.მან მისუსთან მხიარული სახე დაიჭირა მაგრამ ახლა ყველაზე გამწარებული იყო.

კბილს კბილზე აჭერდა,საჭეს ხელებს.ერთი სული ჰქონდა როდის მივიდოდა კლუბში რომ მისთვის შუბლში ტყვია დაეხალა.

თაემ კლუბთან დიდი ხმაურით დაამუხრუჭა,და მაშინვე გამწარებული გადმოვიდა.იქ კარები შეამტვრია მაგრამ მუსიკების გამო ეს ვერავინ გაიგო.მაშინვე გაეშურა დარბაზისკენ,იქაც კარები შეამტვრია და დანახულმა სიხარულისგან გამწარებულად ჩაიღიმა.

თაე:აბა როგორ გრძნობს თავს კაი?

გადაიხარხარა თაემ.

კაიმ,ფართხალი დაიწყო მაგრამ ამაოდ....თაემ მწარე მუშტი თხლიშა ის კი ენერციით დაეცა.

თაე:ჰოსოკ ხელსაწყო მომაწოდე.

ჰოსოკ:ახლავე თაე

თაემ ხელსაწყო გამოართვა ჰოსოკს და ხელში მთელი ძალით ჩაარტყა კაის.

კაიმ დაიღრიალა მაგრამ ნაჭრის გამო მისი ხმა დაფარული იყო.

ჰოსოკი:ერთი...ორი....სამი....ოთხი....ხუთი....ექვსი.........

ჰოსოკი ითვლიდა და თან სიამოვნებისგან იღიმოდა.

თაე:ფუ შენი,სისხლიც რა ბინძური გაქვს-თქვა,დააფურთხა, და  სისხლი კაის შეაწმინდა.

თაე:ჯიმინ,შუგა ამ ყლეს ხვალ მოვკლავ მანამდე ბნელ ოთახში გამოკეტეთ,არც წყალი მისცეთ და არც საჭმელი...ფუ შენი სახლში რომ მივალ კარგად უნდა დავიბანო.ახლა მეორე მოიყვანეთ.

შემოათრიეს ერთი ბიჭი.

თაე:აბა,აბა რა ხდებაო?

ბიჭი ფართხალებდა.

თაემ წიხლი ღირსებაში უთავაზა.ბიჭი ოთხად მოიკეცა.

თაე:ფუ ყველა სირის სისხლში მე რატო ვისვრი ხელებს.

ჰოსოკი მიხვდა და თაეს იარაღი მიაწოდა.თაემ ერთი გაისროლა და  ბიჭს ტვინი გაასხმევინა.

თაე:შენ კიდე გადარჩი ყლეო,იმ სირს ვაწამებ და მერე მოვკლავ-მკვდარ სხეულს ფეხი მიარტყა.

თაე:ფუ,წავედი აბაზანაში.ჰოსოკ დაცვას უთხარი ისე გადამალონ რო ვერავინ იპოვოს.

ჰოსოკ:კარგი ძმაო.

----------------

სპეციალურად პატარა თავია💀

სპეციალურად პატარა თავია💀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


მესაკუთრე🔞Where stories live. Discover now