15

1.4K 79 13
                                    

თაეს Pov

სანამ მითხრა რომ ჯანქუქს დაელაპარაკებოდა,შემდეგ კი დაიძინებდა.

მეც დავმშვიდდი მისი სიტყვებით და მისუსთან ავედი.კარები ფრთხილად შევაღე ისე რომ მან ვერ გაიგო.მშვიდად იწვა თვალები გახელილი ჰქონდა და ტიროდა,შემდეგ კი თვალები დახუჭა.

თაე:მისუ?

როგორც ჩანს გული წაუვიდა.

თაე:მისუუ

თაე:მისუ თვალები გაახილეე.

იქვე წყლის ბოთლი იყო,ამიტომ ხელზე გადმოვიღვარე და სახეზე წავუსვი.

თვალები გაახილა,და წამოხტა.მაგრამ მე რომ დამინახა თავის ადგილას ჩუმად დაუბრუნდა, ისე რომ არაფერი არ უთქვამს.

საწოლში შევძვერი.და მისუს მივეკარი.მისუ მაშინვე მომშორდა და თქვა,არა,ჩაიჩურჩულა ძალიან ხმადაბლა.

მისუ:მომშორდი

მაგრამ მე მისი ლამაზი,და პატარა ტანი მოვწიე,წელზე ხელები მოვხვიე და ჩემ ტანზე მივიკარი.

მის ყელში თავი ჩავრგე,ჩემი ყველაზე საყვარელი სურნელი შევისუნთქე და ვუთხარი.

თაე:მაპატიე პეპელავ...-პაუზა-ასე იყო საჭირო.

როგორც მივხვდი ტირილი დაიწყო ისევ.

თაე:არა ტკბილო არა,არ იტირო ხომ არ გინდა რომ შენს სატრფოს გული ატკინო.

მისუ გადმოტრიალდა.თავი ჩაღუნული ჰქონდა, მის სახეს ვერ ვხედავდი.მუცელზე ხელები მომხვია,და ძლიერად ჩამეხუტა. ყელში ჩამირგო თავი.

მისუ:თე..-ამოიტირა.

თაე:კარგი,კარგი ხომ იცი რომ მიყვარხარ. შენი ცრემლები არ იცი ჩემთვის რა მნიშვნელოვანია.

მისუ:მე..მე..უბრალოდ...ჩემთვის ჯერ ადრეა..და ..და....

თაე:დაწყნარდი პატარავ, უბრალოდ იცოდე რომ ძალიან მიყვარხარ(აუ აღარ შემიძლია ეს დრამა ქვინობა რა💀😭)

თაე:პრინცესა,დამანახე შენი სახე.ძლიერი იყავი კარგი?აღარ მოიწყინო,ხომ იცი შენს მამიკოს ეწყინება შენც თუ მოწყენილი იქნები. (მუცელი:🐩🐺🐕🐁🐀🐓🐐🐏🐦🐂🐇🐢🐄🐖🐘🐪🐒🐨🐸🐍🐻)

მესაკუთრე🔞Where stories live. Discover now