თეჰიონის Pov
დილას გავიღვიძე, ჩემს პრინცესას დავხედე. ახლოს მივედი , ყელში ცხვირი ავუტარე, და მის ყელში თავი ჩავრგე.
მე მისნაირი მინდა, მისნაირი უმანკო გოგო
ნა. რომელიც მორცხვია, ხანდახან გამბედავი, მაგრამ შემდეგ ისევ უმანკო.მიყვარს, მას ჩემის დის წყალობით დიდი ხანი ვუთვალთვალებდი, და ერთი სული მქონდა როდის იქნებოდა ჩემს გვერდზე, ნუ ჯერჯერობით ფიზიკურად.....
მანაც გაიღვიძა უცებ,მე კი თავი მოვიმძინარე.
მისუ Pov
დილას გავიღვიძე, და ჩემს მკერდზე ხელი ვიგრძენი, უცებ მივხვდი, შევხტი და სხვაგან გადავიწიე, მან კი უფრო ახლოს მიმიწია თავისი ხელით უკანვე.
მან ხელი გადმომხვია, ყელიდან მისი სახე ამოიღო, ყბის ძვალზე მაკოცა, და თავი ისევ ჩემს ყელში ჩადო.
ხანდახან თითქოს ურჩხულია, შემდეგ კი უცებ კეთილ ანგელოზად გადაიქცევა ხოლმე.
მე ადგომას ვაპირებდი ,მაგრამ ისევ საწოლზე დავეცი, და რომ დავეცი ისიც მეტკინა.
თაე: ვოუ, ვოუ პატარავ ფრთხილად.
მისუ: შენ რა არ გძინავს? მეტკინა!
თაე: ფრთხილად.
სწრაფად ავდექი, და სააბაზანოში შევედი. ახლა ყველაზე მეტად ცხელი წყალი მჭირდებოდა ჩემს ტანზე.
როგორც იქნა გამოვედი. დავინახე რომ თაეს ხელი ამოედო ლოყის ქვეშ, იდაყვზე იყო დაურდნობილი , და უყურებდა ჩემს სველ ტანს, რომელსაც პირსახოცი მიმზიდველად ეკვროდა.
სწრაფად ადგა, და ისე მოვიდა ჩემთან ვერ გავიაზრე და უცებ კედელს ავეკარი.თაე: მე მოგხედავ
მისუ: რა? რას ქვია მომხ-
ვეღარც მოვასწარი წინადადების დამთავრება, უცებ ხელში რომ ამიტაცა.
მისუ: რას აკეთებ! სწრაფად, ჩამომსვი!
თაე:ცოტახანი მოითმინე,გაგიშრობ თმებს.ვეღარც შევეწინააღმდეგე. თმები ჯერ პირსახოცით შემიმშრალა, და შემდეგ ფენით ისე გადაუარა, რომ ნახევრად სველი მაინც დამიტოვა.
თაე: ტანსაცმელი გიყიდე, და ეს საცვლებიც კნუტო...