თაეს Pov
ახლა იყო ამის დრო,ავდექი და ვთქვი.
თაე:ახლა ისეთ რაღაცას ვიტყვი,რაზეც არავინ შემეწინააღმდეგება...
ისინი მიყურებდნენ.ახლა უნდა მეთქვა ეს უკანასკნელი.
თაე:ჰვანგ მისუ,მაგრამ უკვე კიმ მისუ,დაქორწინდება ჩემზე!-მკაფიოდ ვთქვი.
მისუ პირღია მიყურებდა,ქუქი გაბრაზებული, და სანა ოდნავ გაკვირვებული.
მისუ:რ..რა?
თაე:არ მაინტერესებს პასუხი,შენ ჩემზე ქორწინდები და მორჩა!
მისუ:ყველანაირად გამიმწარე ცხოვრება, გეყოს უკვე!
მისუს სახეზე ცრემლებმა გაიკვლიეს გზა.მე კი მისუს თითოეული ცრემლი ცხორების 5 წელს მართმევდა.
მისუს Pov
თაეს ზიზღის თვალებით ვუყურებდი,ცრემლები ჩომცვივდა, ავდექი და ოთახისკენ სირბილით წავედი.იქ რომ შევედი მაშინვე საწოლზე დავემხე და ტირილს უფრო ვუმატე,მანამდე კარები ჩავკეტე რომ თაე არ შემოსულიყო.
რას ქვია ჩემი პასუხი არ აინტერესებს? მე მინდა რომ სწავლა გავაგრძელო,ჯერ სრულწლოვანი არც ვარ,რომ დავქორწინდე, ის ჩემზე 9-10 წლით დიდია.მასზე როგორ უნდა დავქორწინდე,თუ ასეთი განსხვავებაა ასაკს შორის!მე თაე მართლა,აი მართლა შემიყვარდა,მაგრამ ეს ამას არ ნიშნავს რომ რადგან მიყვარს უნდა დავქორწინდე.საერთოდ მან არ იცის რომ მიყვარს.საერთოდ,იქნებ ეს ყველაფერი ტყუილია,და თაე მეთამაშება?იქნებ არ ვუყვარვარ?ამდენი ტირილისგან და ფიქრისგან თავი ამტკივდა,უკვე თავბრუ მეხვეოდა,ყურებში წუილი მომესმა,და გავითიშე,გამოვეთიშე ამ სამყაროს....
თაეს Pov
მისუ ოთახში ავარდა,მეც უნდა გავკიდებოდი, მაგრამ ჯანქუქის ხმამ გამაჩერა.
ქუქი:დაანებე!მარტო უნდა ყოფნა!
მეც მივუტრიალდი და ვუპასხე.
თაე:შენ რა იცი!
ქუქი:მას მთელი ცხოვრებაა ვიცნობ, ვიცი მისი გრძნობები,შენ კი რამოდენიმე თვეა რაც იცნობ!