4. 11 yaşında bir çiçek

24 2 0
                                    

Ben küçüklüğümden beri hep İslami hassasiyetle büyütüldüm. Hayatımın her alanında Allah'ın emirlerine dikkat ediyordum. Ve mutlaka bir gün tesettüre gireceğimi biliyordum. Bir gün annem ile baş başa iken annem "Kızım, büyümeye başladın. Artık kapanmak ister misin?" dedi. Ben hiç şaşırmadım, böyle bir soruyu bekliyordum. Kendimi tamamen Allah'a adayarak, kendimden emin bir şekilde düşünmeden "Tabii ki de olur anneciğim." dedim. O zaman daha 11 yaşındaydım.

 Annem istersen sıkma baş yapabilirsin şimdilik, sonra normal büyük eşarp takarsın dedi. Ama ben reddettim. Sıkma başın amacı neydi? Güzel gözükmek mi? Evet. Peki tesettürün amacı güzel gözükmek mi? Hayır. Madem sonra böyle yapamayacağım, yani bu yanlış bir şey, şimdi neden o yanlışı yapayım ki? Zaten boynunu sıkıp terletmesi de cabası. Onu da kabul etmedim. İlk zamanlarda diz altı tunik, sonra bilekten biraz yukarı giydim. 

Bir gün olanlar oldu. Genç kız olmuştum! 

Ve o andan itibaren Allah'ın emrettiği gibi bileğe kadar büyük bol ferace ve üstüne büyük eşarp takmaya başladım. Sınıfımda benden başka kimse böyle değildi. Arkadaşım şal tak deyip durdu. Ama onu dinlemedim. Şal Allah'ın kuranda dediği gibi bir tesettürü elde etmiyordu. Okulda kimseden utanmadım. Ben tüm kainatın yaratıcısının emrini yerine getiriyor, başımın üstünde taşıyorum. Niye çekineyim. Arkamda hiçbir arkadaşım olmasa Allah var. Allah var gam yok! 

Ve şu anda genç kız olmadan kapanmanın avantajını yaşıyorum. Düşünsenize, açıksınız. Ve pat diye genç kız oluyorsunuz. Bir anda büyük eşarp ve ferace giymek ne kadar zor gelir. Ben bunu düşünerek erkenden kapandım. Ve şuan çok memnunum. Tesettürümden utanmıyorum.

 Tesettür benim kem gözlere karşı kalkanım. Şerefim, izzetim. Beni Allah'a yaklaştıran ibadetim. Bol sevap kaynağım. Bunun için Allah'a şükrediyorum.

Tesettür HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin