3

360 19 41
                                    

Nihayet otelime geri dönmüştüm. Rindou denilen herifi aramamak için zor tutuyordum kendimi. Çok meraklıymış gibi durmak istemiyordum ama zaten amacım buydu amk neyin tribine girdiysem. Saat 7ye doğru geliyordu ki Rindou denilen herifi aradım.

"Selam"

"Selam, kimsiniz"

"Şu kafede numarınızı verdiğiniz pembe saçlı çocuk"

"Ahaha evet, o seksi çocuk sensin demek. Rindou haitani ben"

"Sanzu"

"Bu kadar mı? Seni daha önce buralarda görmedim. Açıkçası merak ettim. Uzun zamandır bu kadar dikkat çekici ve tatlı biriyle karşılaşmamıştım"

Azgın orospu çocuğu. Direkt sevişmek istiyorum desene sen ona.

"Evet pek buralarda takılmıyordum. Mekanınızın ismini duyunca uğramak istedim"

"Yeni duymana şaşırdım, çok ünlü bir mekandır aslında. Kafe adı altında ama geceleri daha farklı tabii. Anlamışsındır"

Anladım tabii piç.

"Hahah anlıyorum tabii ki"

"Ee neyse ne zaman buluşalım. Seninle tekrar görüşmek istiyorum Sanzu~"

Bunu çapkın çapkın söylemişti. Tamam yani amacımız belli olabilir ama bunu bu kadar açık söylemesi deli etmişti beni.

"Bu gece kaldığım otele gelmek ister misin"

"Vaayy hemen otele atmalar falan"

"Yemek yeriz canım"

"Bilemiyorum artık ne yeriz. Neyse ben saat 10 gibi gelirim. Sen bana konum at güzelim"

"Tamamdır, görüşürüz"

Güzelim ne piç. Güzel miyim ben. Bu kadar seksi olmazsan bir de belirli bir amacım olmasa hayatta katlanmazdım sana.

...

Saat 10a geliyordu ve ben inanılmaz heyecanlanmıştım. Niye böyle olmuştu hiçbir fikrim yok ama tanımadığım biriyle kırıştırıcağım diye elim ayağıma dolaşıyordu. Çok meraklı gözükmemek için ilk başta kendimize bir masa ayırttırdım. En azından birbirimizi tanımaya fırsat bulurduk. Tam bu sırada telefonum çaldı.

"Alo, merhaba"

"Merhaba güzelim, ben otele geldim sen hangi odadasın"

"Ben yanına geleyim. Bizim için masa ayırttırmıştım"

Piçe bak hemen sikiş peşinde.

"Tamamdır bekliyorum"

Aşağı inip beklediği yere gitmiştim. Yine çok seksi gözüküyordu. Yanaklarım yanmaya başlamıştı. Garip hissediyordum bu çocuğu gördükçe.

"Hoşgeldin Rin"

"Hoşbuldum Sanzu"

Elinden tutup otelin kafesine götürdüm. Neden elinden tuttuğum hakkında bir fikrim yoktu. Ama o an içimden öyle geldi.

"Ne kadar güzel bir manzarası var buranın"

"Evet gerçekten çok güzel"

"Neden otelde kalıyorsun"

"Biraz uzaktaydım buralardan, yeni geldim. Henüz bir ev bulamadım"

"İstersen yardımcı olabilirim"

"Teşekkürler ama ben kendim ayarlarım"

"Peki"

"Sen neler yapıyorsun, kafe işletmek dışında"

"Ahaha gerçekten bilmiyor musun"

"Neyi"

"Boynumdaki dövmemden anlamanı beklerdim. Sanırım buralara gerçekten yabancı kalmışsın"

Hiç de yabancı değildim salak. Ama öyle davranmam gerekiyor.

"Aa evet, boynundaki dövme tanıdık geliyor"

"Evet çünkü çetemizin dövmesi. Genelde üst düzey yöneticiler olarak yaptırırız"

"Anlıyorum, sanırım bu çetenin adı Bonten. Duymuştum"

"Evet"

"Üst düzey yöneticiyim dedin, zor olmuyor mu ya da başın belaya girmiyor mu? Bana bile rahat rahat söyledin"

"Yani. Başımın belaya gireceğini sanmıyorum. Eğer belayı sezersem anında yok ederim"

Bu adam beni bayağı bayağı tehdit ediyordu. Her ne kadar konuşkan gözükse de ağzından laf almak kolay değildi. Nasıl Mikey ve diğerleri hakkında bilgi öğrenecektim ki.

"Anlıyorum"

"Ben doydum ya hem de sıkıldım. Odaya geçmek ister misin😉"

Rinzu- Ait Olduğum Yer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin