4

390 22 60
                                    

Tw:smut

Odama geçmiştik. Rindou nedense Mart ayındaki kediler kadar azgın duruyordu. Her gün isterse farklı kadınla -ya da erkekle hiç fark etmiyor- sevişebileceğinden emindim.

"Sanzu"

Üstüme doğru geliyordu. Ben de anlık refleksle ondan kaçıyordum. En son beni duvarla kendisinin arasına aldı.

"R-rin napıyorsun"

Kulağıma doğru eğilip bana yaslanmaya başladı. Sertliğini şimdiden hissedebiliyordum. Yuh gerçekten sertleşmişti. Onun yüzünden ben de çok fena haldeydim.

"Bu kadar seksi olmak zorunda mısın"

Sesi inanılmaz azdırıcıydı. Ben daha cevap veremeden boynumu yalayıp öpmeye başladı.

"Mmh Rin"

"Sen daha şimdiden böyleysen birazdan nasıl dayanacaksın acaba"

"Ney"

Rindou benden uzaklaşıp çantasını aldı. O çantayı normal bir çanta sanmıştım başta... Ta ki içinden kelepçe ve göz bandı çıkarana kadar. Şaka mıydı bu amk.

"Rindou bunlar ne"

"Sanzucuğum sakin olur musun, ufak bir eğlence sadece"

Bunu der demez beni kendine çekip öpmeye başladı. Bu sırada da gömleğimin düğmelerini çözüyordu. Kucağına alıp yatağa götürdü.

"Sanzu, ellerini ver"

Hayvan gibi korkuyordum ama sebepsiz bir şekilde itaat ediyordum. Ellerime kelepçeyi bağlamıştı. Of gerçekten gericiydi. Yetmiyormuş gibi gözlerimi de bağlamıştı.

"Rin ne yapacaksın bana"

"Güzelim sakin olur musun korkacak bir şey yok"

Rin yavaş yavaş altımı soymaya başlamıştı. Aletimle oynuyordu. O dokundukça ben gerilip inliyordum. Gözlerim de bağlı olduğu için bir şey göremiyordum. Tam rahatlıyorum derken içimde bir şey hissettim.

"Ağhh Rin ne yapıyorsun lan"

"Vibratör canım"

"Ne- ağh"

Ben daha konuşamadan Rindou vibratörü çalıştırmıştı. Vibratörün içimdeki hissi hem çok fena hem de çok zevkliydi ama canımı çok acıtıyordu.

"Rin mmhh y-yeter artık"

Rindou dudaklarıma yapıştığı için doğru düzgün inleyemiyordum sadece öpüyordum. Tam bu sırada şak diye çıkarmıştı vibratörü. Bu çocuğun hiç acıması yoktu gerçekten.

"Ağhhh"

Rindou, gözlerimi açmıştı. Ve kendi üstünü soymaya başlamıştı.

"Ellerimi çözer misin"

"Onun daha zamanı var canım"

Rindou kendi üstünü de soyup tamamen çıplak kaldıktan sonra üstüme çıktı. Kendi aletini ağzıma doğru getirdi. Başta istemesem de başka çarem yoktu zaten. Emmeye başladım. Ağzımla ileri geri yaptıkça Rindou inliyordu. En son ağzıma boşalmıştı. Meninin tadı hoşuma gitmişti amk. Bu çocuğun her şeyi güzeldi.

"Sanzu dilin de pek marifetliymiş"

"R-rin"

"Hmm"

Üstüme eğilip boynumu öpmeye başladı.

"İçime gir"

"Hahahaha ne duyamadım"

"İÇİME GİR APTAL"

"Burada emirleri ben veririm güzelim"

Rindou bunu der demez içime şak diye girmişti. Şerefsiz gerçekten acımıyordu. Ama hoşuma gitmiyor değildi.

"Ağğhh rin dur lütfen dur"

"Sen istedin güzelim"

Rin içimde hızla git gel yapıyordu. Gerçekten çok acıtıyordu canımı. Gözlerim dolmuştu. Hatta ağlıyordum resmen. Ama Rin durmak bilmiyordu.

"Mmh Rin"

Rin piçi hem ellerimi bağlamıştı hem hayvan gibi sikiyordu. Hem de boynumu ısırıyordu şerefsiz.

"Sanzu, dayanamıyorum boşalacağım galiba"

Bunu der demez boşalmıştı. O boşalınca ben de boşalmıştım. Canım acımış olabilir ama bir o kadar da zevk almıştım. Rin piçi sonunda ellerimi çözdü. Bileklerim ağrıyordu. Yanıma uzandı. Terden yapış yapış olmuş saçlarıyla inanılmaz seksiydi. Ellerimi saçlarına götürüp oynamaya başladım. Sanki az önce o kadar şeyi yapan adammış gibi değil de sevimli bir kediymiş gibi kıvrılmıştı.

"Sanzu çok uykum var"

"Yıkanmamız lazım"

"Çok üşendim"

"Beni de sen yıkayacaksın piç yerimden kalkacak halim yok"

"Eheheh o zaman yıkanalım bebek"

Rin beni kucağına alıp banyoya götürmüştü. Küveti ayarladıktan sonra içine girdik. Ben Rinin kucağına oturmuştum.

"Her yerim ağrıyor şerefsiz"

"Küvette bir tur daha atmaz mıyız~"

"Rin siktir git şuradan"

"Tamam güzelim sakin şaka yaptım"

Rindou beni güzelce yıkayıp yatağıma götürmüştü. Şaşırmıştım. Böyle tatlı tarafları olduğunu bilmiyordum.

"Hadi uyuyalım Sanzu"

"Uyuyalım Rin"

























ARKADAŞLAR İMDAT.

Rinzu- Ait Olduğum Yer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin