Yeni bölüm için bekleyen var mıydı bilmiyorum ama umarım bekleyen olmuşsa kızmaz bana✨
Keyifli okumalar ❣️
**************
Jimin'den
Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan görmüştüm.
Neler olmuştu? Ben neredeyim?
Yavaşça gözlerimi kırpıştırıp etrafımı net görmeye çalışmıştım. Hafif kıpırdanmamla birlikte yanımda bir hareketlilik hissetmiştim.
Taehyung: 'Oh, Tanrıya şükür gözlerini açıyor!'
Sevinçle neredeyse bağıran sesi duyduğumda Taehyung olduğunu anlamıştım.
Hoseok: 'Evet sonunda uyanıyor miniğim. Doktora haber verip geliyorum hemen.'
Kapı sesi duyduğumda çıktığını anlamıştım. Ardından son yaşadıklarım gelmişti aklıma.
Jimin: 'Jungkook..'
Jungkook neredeydi? Beni onun kurtardığını görmüştüm.
Taehyung: 'Jungkook yok Jim. Odada sadece ben varım.'
Artık etrafımı net görüyordum ve Taehyung'la göz göze gelmiştim.
Jimin: 'Nasıl yani? Beni kim kurtardı o zaman Jungkook değilse?'
Bir süre ne diyeceğini düşündü ve sonunda karar vermiş olacak ki konuşmaya başlamıştı. Ancak konuşmasının canımı bu kadar yakacağını bilsem izin vermezdim konuşmasına.
Taehyung: 'Jungkook nerde bilmiyorum ama seni o derin suların için çekip çıkaran bendim. Jimin nasıl korktuğumu sana anlatamam bile. O kadar kötü hissettim ki ardından suya atlarken bir saniye bile düşünmedim.'
Ne yani beni Taehyung mu kurtarmıştı?
Eğer hayatıma Jungkook tekrardan girmeyecekse benim kurtulmamın ne anlamı vardı ki. Ben Jungkook'suz yaşayamacağım için atlamamış mıydım zaten?
Jimin: 'Neden kurtardın Taehyung? Kurtarılmak isteseydim atlar mıydım?'
Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Biraz sonra göz yaşlarımı gözlerimde tutamayacaktım. Benim şuanda Jungkook'a ihtiyacım vardı. Hoseok'un biran önce gelmesini istedim. Gelsin ve bana Jungkook'umu getirsin.
O sırada doktorla birlikte giren Hoseok'a baktım. Gözlerimin dolduğunu gördüğü için kaşlarını çatmıştı. Doktor gereken açıklamaları yaptıktan sonra çıkmıştı. Bir şeyim yoktu sadece tedbir amaçlı bu gece hastanede kalıcaktım.
Jimin: 'Taehyung rica etsem beni Hoseok'la yalnız bırakabilir misin? Konuşmam gereken bir şey var.'
Taehyung onaylarak çıkmıştı odadan.
Jimin: 'Jungkook bu sefer de hiç aramadı mı hyung? Lütfen bu sefer haberi yok de yoksa ben dayanamam daha fazla.'
Hoseok: 'Aramadı meleğim. Merak etme bu sefer haberi yok ama istersen haber verebilirim. Yine gelmezse bu sefer kaldırabilir misin bilmiyorum.'
Bende bilmiyordum. Öncekinde kendi içimde affetmiştim onu ama bu sefer affedebilir miydim bende bilmiyordum.
Jimin: 'Hayır hyung söyleme. Bundan haberi olmaması daha iyi. Ayrıca dediğin gibi yine gelmezse dayanamam.'
Onaylayan bir kaç cümle söyledikten sonra Taehyung gelmişti.
Taehyung: 'Daha iyi misin Jim?'
Beni kurtarması ve bu kadar endişelenmesi hoşuma gitmeye başlamıştı. Gerçekten değer veriyordu ve yanımdan ayrılmıyordu. Belkide onunla arkadaşlığımıza bir şans vermeliydim. Mesafeleri kaldırarak başlamaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate / 'Jikook'
FanfictionBir zamanlar en yakın arkadaşken artık birbirinden uzaklaşmış iki liseli genç düşünün. Yaşadıkları olaylardan sonra da bu soğukluk devam edecek miydi? Seme Jungkook Uke Jimin #Sope Başlangıç: 23.05.2022 Jim #10 🎉 Pjm #48 (15.10.2022)